МІНСК, 12 кас — Sputnik. Адзіная дыспетчарская служба ЖКГ у сталіцы пераведзеная на працу ва ўзмоцненым рэжыме, паведаміў Sputnik вядучы спецыяліст па сувязях з грамадскасцю КУП "Цэнтр інфармацыйных тэхналогій Мінгарвыканкама" Аляксандр Казлоў.
У сераду многія мінчане звярнулі ўвагу на немагчымасць дазвоніцца ў адзіную дыспетчарскую службу па пытаннях ЖКГ 115. Па словах саміх жыхароў сталіцы, нумар службы ўвесь час заняты.
"Па рашэнні Мінгарвыканкама, на працягу 3 сутак неабходна забяспечыць запуск ацяплення жылога фонду Мінска, што ў сваю чаргу вядзе да падвышаная колькасці ўваходных выклікаў ад насельніцтва, кантакт-цэнтр ЖКГ пераведзены на працу ва ўзмоцненым рэжыме", — нагадалі ў Цэнтры інфармацыйных тэхналогій.
Большасць пытанняў ад мінчан звязаныя з праблемамі ацяплення, а таксама шматлікія пытанні аб даце падлучэння ацяплення ў канкрэтных дамах.
У "Цэнтры інфармацыйных тэхналогій Мінгарвыканкама" адзначылі, што на фоне пачатку ацяпляльнага сезона і звязаных з ім шквалам зваротаў, колькасць звыклых пытанняў, адрасаваных кантакт-цэнтру — пра ўборку двароў, добраўпарадкаванне вуліц, значна зменшылася.