Каліна лічыць, што колькасць талентаў на душу насельніцтва размеркавана раўнамерна па ўсім зямным шары, таму ўкладваць вялікія грошы ў беларускі шоў-бізнэс не мае сэнсу.
Ситуация в шоу-бизнесе: заманить зрителя дешевыми билетами нереально
"Я не згодны з думкай пра тое, што калі мы кінем грошы ў спорт, то пойдуць рэкорды, калі ў музыку, то пачнуць нараджацца Моцарты і Бетховены", — сказаў Каліна.
Ён адзначыў, што цяпер беларускі шоў-бізнэс знаходзіцца на ніжэйшым крытычным пункце, які мы павінны прайсці, але нагадаў, што хлеба і відовішчаў ніхто не адмяняў.
Прадстаўнік беларускага шоў-бізнэсу таксама ўпэўнены, што ўсё завязана вельмі жорстка ў адзін вузел.
"Сёння сітуацыя такая, што прывабіць гледача ў залу нават па самым танным білетах практычна нерэальна".