МІНСК, 25 кас — Sputnik. Мінчанам з нетэрміновымі пытаннямі аб камунальных паслугах лепш звяртацца ў службу 115 праз інтэрнэт-партал, так як кол-цэнтр загружаны і з-за гэтага грамадзяне нярэдка не могуць аператыўна вырашыць сапраўды складаную праблему, паведамілі Sputnik у Цэнтры інфармацыйных тэхналогій Мінгарвыканкама.
З прыходам восені колькасць зваротаў у службу 115 павялічылася: беларусы асабліва актыўна цікавіліся ацяпленнем. Пагаварыць са спецыялістамі службы бывае складана і зараз.
"На жаль, многія не разумеюць, што іншыя грамадзяне не могуць датэлефанавацца па тэрміновых праблемах. Заклікаем усіх дасылаць не тэрміновыя пытанні праз партал 115.бел, там таксама адкажуць аператыўна, але тэлефонную лінію варта было б вызваліць для аварыйных", — растлумачылі Sputnik у службе. Суразмоўцы Sputnik прызналі, што звяртацца цяпер можна толькі ў адзіную службу, бо многія ЖЭСы ўжо перасталі прымаць і рэгістраваць званкі ад грамадзян.
У цэнтры адзначылі, што ў цяперашні час колькасць зваротаў у службу пайшло на спад, там таксама выказалі надзею, што грамадзяне з разуменнем паставяцца да сезонных нагрузак у кол-цэнтры.