БРЭСТ, 14 ліс — Sputnik, Дзмітрый Босак. Дызайн-праект незвычайных упаковак, дзе лямпачкі выступаюць у якасці хвастоў насякомых, знаходзіцца на стадыі рэалізацыі кампаніяй-заказчыкам "Крэзісэрвіс", паведаміла Sputnik дызайнер Ангеліна Пісчыкава. Дызайн "абгортак" ацаніў папулярны брытанска-амерыканскі часопіс Wired і сусветны рэсурс па дызайне ўпакоўкі Packagingoftheworld. У рэйтынгу расійскага сайта пра дызайн What the Pack? працу беларускі прызналі "Лепшай упакоўкай верасня". Як распавяла дызайнер, прадпрыемства прыняло яе праект і працуе над укараненнем.
![Упаковка для белорусских лампочек Упаковка для белорусских лампочек - Sputnik Беларусь](https://cdnn11.img.sputnik.by/img/102606/88/1026068849_0:0:1400:935_600x0_80_0_0_f36737a96e399a32771f6ff67db1231f.jpg)
"Прадпрыемства рашылася, але праект усё ж знаходзіцца яшчэ ў стадыі рэалізацыі. Цяпер ідзе дакументальная праца і распрацоўваецца стратэгія ўкаранення. Так як фірма вялікая, кампаніі больш 20-ці гадоў, усе прывыклі да таго афармлення, якое там зараз ёсць. Яны пакуль вырашаюць пакінуць толькі ўпакоўкі ці рабіць рэбрэндынг. Хутчэй за ўсё, будзе мяняцца лагатып. І, адпаведна, візітоўкі, бланкі і ўпакоўка", — дадала Ангеліна.
Дырэктар "Крэзісэрвіс" Дзмітрый Пісчыкаў распавёў Sputnik, што ў дадзены момант заказ на выраб упакоўкі ўжо зроблены і рыхтуецца да друку.
![Дизайнер Ангелина Писчикова разработала необычную упаковку для лампочек Дизайнер Ангелина Писчикова разработала необычную упаковку для лампочек - Sputnik Беларусь](https://cdnn11.img.sputnik.by/img/102606/89/1026068996_0:0:1400:933_600x0_80_0_0_ee413d7d6c6d2b3ee9d3ec49efcde8ef.jpg)
"Рынак нашай прадукцыі вельмі канкурэнтны. Трэба было чымсьці вылучацца, таму што тавар будзе распаўсюджвацца па рознічнай сетцы. Трэба, каб людзі былі зацікаўленыя купіць больш цікавы дызайн, чым звычайную ўпакоўку", — патлумачыў дырэктар кампаніі незвычайнае дызайн-рашэнне.
Плануецца, што прадукцыю з новым афармленнем можна будзе набыць у беларускіх крамах ужо ў лютым.