Радыё

Кіроўца: калі няма часу, то пра які прагрэў машыны можа ісці гаворка

© Sputnik / Михаил ЛуханинВалерый Булаўскі
Валерый Булаўскі - Sputnik Беларусь
Падпісацца
У студыі радыё Sputnik Беларусь вядучыя Аляксандр Крывашэеў і Вячаслаў Шарапаў у кампаніі прафесійнага кіроўцы высвятляюць, ці варта праграваць машыну ў маразы.
Водитель: если нет времени, то о каком прогреве машины может идти речь

З надыходам зімовых халадоў узнікае актуальнае для аўтаўладальнікаў пытанне: ці праграваць машыну пасля запуску рухавіка? Меркаванні аўтамабілістаў на гэты конт разыходзяцца. Вядучыя праграмы "Прыкметы жыцця" запрасілі ў студыю кіроўцу з трыццацігадовым стажам Валерыя Булаўскага, каб пачуць адназначны адказ.

"Вядома, гэта добра, калі ты прыходзіш, а аўтамабіль цёпленькі, разагрэты алеі ў рухавіку. Але ж трансмісія па-ранейшаму халодная. Атрымліваецца, што нейкія вузлы разагрэты, а якія-то не. Таму важней проста першыя кіламетры праехаць на паніжанай перадачы, не рваць механізм і даць разысціся алеям", — лічыць Булаўскі.

Кіроўца распавёў, што сёння практычна ўсе алеі ўсіх вытворцаў ідэнтычныя. Нават лабараторыі не заўсёды іх могуць адрозніць. Бывае, што вынайсці, якое лепш, можна толькі дзедаўскімі спосабамі. А яны адымаюць час. Для сучасных аўтамабіляў пытанне прагрэву рухавіка ўжо не стаіць так востра, як у часы савецкага аўтапрама. Да таго ж, на прагрэў расходуецца большую колькасць паліва, у атмасферу трапляе большая колькасць шкодных рэчываў.

"Калі ў цябе стаіць пытанне часу — аб якім прагрэве ідзе гаворка? Галоўнае — завесціся і даехаць!", — такое меркаванне кіроўцы са стажам.

Поўную версію размовы слухайце ў аўдыёзапісе радыё Sputnik Беларусь.

Стужка навiн
0