МІНСК, 1 чэр — Sputnik. Расійскі экспартны цэнтр плануе ўжо ў сярэдзіне чэрвеня выдаць першыя сертыфікаты на ўключэнне кампаній у брэнд Made in Russia. Цікавасць да праекта праявілі 20 экспарцёраў, у тым ліку "АўтаВАЗ", батончыкі Bite, вытворцы адзення, дзіцячага мэблевага абсталявання.
Як чакаецца, на пляцоўцы ПМЭФ будзе падпісана пагадненне з тэлеканалам RT, які стане асноўным інфармацыйным партнёрам РЭЦ у рамках праграмы павышэння пазнавальнасці экспартнага брэнда Расіі.
Эксперты таксама абмяркуюць, як ва ўмовах развіцця свабоднага гандлю і электроннай камерцыі, якія сціраюць для спажыўцоў межы, адкрываючы доступ на глабальны рынак тавараў і паслуг, вырашыць задачу па падтрымцы расійскіх экспарцёраў. Акрамя таго, як павінен выглядаць экспартны брэнд, як дамагчыся яго прызнання, ці трэба выкарыстоўваць досвед іншых краін.
Удзельнікі Пецярбургскага міжнароднага эканамічнага форуму ў першы дзень яго працы будуць абмяркоўваць і будучыню Расіі на сусветным турыстычным рынку.
Расія ўвайшла ў дзесятку самых наведвальных турыстамі дзяржаў свету і ў 2016 годзе заняла ў рэйтынгу канкурэнтаздольнасці ў сферы турызму Сусветнага эканамічнага форуму 43-е месца, палепшыўшы свае пазіцыі на два пункты ў параўнанні з папярэднім годам і апярэдзіўшы Турцыю.
Экспертам будуць прадстаўлены 10 канцэпцый турыстычнага брэнда Расіі, якія былі распрацаваны вядучымі прафесіяналамі з брэндынгавых агенцтваў з сусветнымі імёнамі. Усё лета будзе ісці выбар трох лепшых, і яны ў сваю чаргу будуць прэзентаваныя расійскай і замежнай грамадскасці на Усходнім эканамічным форуме. Чэмпіянат свету па футболе ў 2018 годзе Расія будзе сустракаць з афіцыйным турыстычным брэндам.