МІНСК, 29 чэр — Sputnik. Кампанія вядзе перамовы з кінастудыямі і агенцтвамі аб стварэнні арыгінальнага кантэнту, паведамляе Fox news.
Першыя матэрыялы сацсетка плануе прадставіць ужо напрыканцы лета.
Прадстаўнікі сацыяльнай сеткі гатовыя даць бюджэты ў памеры трох мільёнаў долараў за эпізод. Таксама кампанія зацікаўлена ў вытворчасці кароткаметражнага відэа. Сацсетка гарантуе стваральнікам шоу даходы ад размяшчэння рэкламы.
Даваць разгорнуты каментар па спецыфіцы зместу сваіх шоу ў Facebook пакуль адмовіліся. Удакладніўшы толькі, што паспрабуюць абысціся без палітыкі і эротыкі.
Меркаваная аўдыторыя — у першую чаргу карыстальнікі ва ўзросце ад 13 да 34 гадоў.
Некалькі студый ужо працуюць над кантэнтам. Facebook збіраецца развівацца ў жанрах камедыі, рэаліці-шоу, спартыўных і гульнявых праграм.