МІНСК, 23 жні — Sputnik. Па выніках мінулага года каля 90% зваротаў у кантакт-цэнтр Мінгарвыканкама былі ад мужчын, паведаміў журналістам у сераду дырэктар Цэнтра інфармацыйных тэхналогій Мінгарвыканкама Алег Седельник.
Кантакт-цэнтр працуе ў сталіцы з 2015 года, за гэты час на "115" змаглі скараціць не толькі тэрміны выканання заявак, але і час зносін з менчукамі — да 125 секунд.
Як распавялі ў ЦЫТ, каля 90% зваротаў праз партал "Мой горад" у мінулым годзе да іх было ад мужчын. Зрэшты, па іх словах, у гэтым годзе ўсе больш звяртаюцца і жанчыны.
Часцей за ўсё ў кантакт-цэнтр тэлефануюць маладыя людзі ва ўзросце 25-34 гадоў.
Самыя частыя пытанні мінчан тычацца дарожных ям і пешаходных дарожак, а ў кастрычніку — аб уключэнні ацяплення ў дамах.
У перспектыве служба хоча стварыць сістэму аўтаматычнага інфармавання жыхароў аб камунальных ПП і адключэнні паслуг — праз мессенджеры. Аднак аб тэрмінах новаўвядзенні казаць рана.