Шведская рэклама выкарыстала беларускую нацыянальную бібліятэку для рэкламы дзіцячых падгузнікаў. Паводле задумы сцэнарыстаў, бібліятэка стала штаб-кватэрай дзяцей-супергерояў, дзе яны, вывучаючы карту бедстваў, распрацавалі план дапамогі дарослым.
Бібліятэку ў роліку паказваюць толькі аднойчы, а затым героі рэкламы прымаюцца за рэалізацыю плана — прыміраюць баскетбалістаў, выкідваюць у скрыню мабільны тэлефон жанчыны, якая прывяла дзяцей на пляцоўку, дапамагаюць паднесці сумку з прадуктамі. Адным словам, вырашаюць дарослыя праблемы.
У 2013 годзе журналістка Алісон Настасі склала рэйтынг будынкаў, якія арганічна глядзеліся б у фантастычных фільмах, і Нацыянальная бібліятэка Беларусі заняла ў ім адзінаццатае месца. Будзем лічыць шведскую рэкламу тэставым этапам "алмаза" на шляху да вялікага кіно.