Ад самой "Победы" 1956 года выпуску ў аўтамабілі застаўся толькі кузаў, ды і то ён падвергнуўся пераробцы — у машыне з чатырох засталіся толькі дзве дзвяры. Унутры суперкара ўсталяваны гоначны каркас бяспекі — умельцы грунтоўна падрыхтавалі аўтамабіль для спаборніцтваў.
Таксама змяніўся і салон — у ім няма звыклых прыбораў, ды і наогул нічога, што можа нагадваць пра рарытэт. Сучасны гоначны руль, рычаг КПП і пара тумблераў — пілота падчас гонак не павінна адцягваць нічога для іх не прызначанае.
Рухавік у спорткары таксама не "родны" — магутнасцю 550 конскіх сіл. Машына здольная разганяцца да "сотні" за чатыры секунды. На відэа можна паглядзець, як машына па-майстэрску ўмее дрыфтаваць.
У планах Васіля Старасціна і яго сябра, якія пабудавалі гэтакі незвычайны аўтамабіль, скокнуць са створкі на створку разведзенага моста ў Санкт-Пецярбурзе.