Вязовіч: кожны раз перад стартам мы развітваліся да наступнага бівуака

© Sputnik / Виктор ТолочкоКіраўнік каманды "МАЗ-СПОРТаўта" Сяргей Вязовіч
Кіраўнік каманды МАЗ-СПОРТаўта Сяргей Вязовіч - Sputnik Беларусь
Падпісацца
Як мінімум два разы экіпаж Вязовіча трапляў у складаныя сітуацыі, з якіх удалося выбрацца без наступстваў.

МІНСК, 29 сту — Sputnik. Кіраўнік беларускай каманды "МАЗ-СПОРТаўта" Сяргей Вязовіч распавёў пра складанасці, якія падпільноўвалі беларусаў на этапах ралі-рэйду "Дакар-2018".

Опасные селфи и песок на зубах: пилоты МАЗ-СПОРТавто о Дакаре-2018 - Sputnik Беларусь
Відэа
Небяспечныя сэлфі і пясок на зубах: пілоты "МАЗ-СПОРТаўта" пра "Дакар"

Паводле яго слоў, юбілейны "Дакар" быў самым складаным за ўсю гісторыю выступлення беларусаў у гэтай прэстыжнай гонцы. МАЗ з бартавым нумарам 512, якім кіраваў Вязовіч, як мінімум двойчы трапляў у сур'ёзныя сітуацыі: падзенне з выдмы і пераварот, пасля якога каміён давялося паставіць на колы без чыёй-небудзь дапамогі.

"Выязджаючы з бівуакаў, мы развітваемся адзін з адным да сустрэчы на наступных бівуаках, таму што ніхто не ведае, што адбудзецца падчас этапу", — распавёў Вязовіч падчас прэс-канферэнцыі ў МПЦ Sputnik.

Яшчэ адзін пілот каманды, Аляксандр Васілеўскі, распавёў пра тое, як яго вопыт першых "Дакараў" дапамог завяршыць другі этап гонкі, калі пасля паломкі экіпажу прыйшлося ехаць на бівуак ноччу.

"За 120 кіламетраў да фінішу мы зламаліся, ліквідавалі няспраўнасць, і прыйшлося даязджаць ужо ноччу. У пясках для нашага экіпажа гэта было не ўпершыню — у першы старт "Дакара" 2012 года практычна ўсе этапы завяршалі ноччу", — распавёў Васілеўскі.

Экіпаж Вязовіча ў "Дакары-2018" дамогся рэкорднага для беларускай каманды выніку — другога месца ў заліку грузавікоў. Акрамя таго, кіраўнік каманды ўсталяваў яшчэ адно дасягненне — упершыню выйграў адзін з этапаў легендарнага ралі-марафона.

Стужка навiн
0