Відэа

Днём і ноччу: як збіраюць чыгуначныя пралёты Крымскага маста

Падпісацца на
НовостиTelegram
Будаўнікі пачалі будаванне чыгуначных пралётаў маста праз Керчанскі праліў на ўчастку паміж востравам Тузла і фарватэрам Керч-Енікальскага канала. Глядзіце на відэа, як праходзіць будаўніцтва.

Канструкцыі спачатку збіраюць на востраве Тузла і перамяшчаюць дамкратамі на гатовыя апоры. Усяго будзе сабрана і зманціравана 30 пралётаў. Такім жа спосабам раней збіралася палатно аўтадарожнай часткі, перадае інфацэнтр "Крымскі мост".

"Паралельна над морам працягваюцца дзве галіны чыгуначных пралётаў. Адна — для руху цягнікоў у бок Крыма, другая — для сустрэчнага кірунку, у бок Тамані", — распавёў гендырэктар па вытворчасці ўчастка Дзмітрый Петухоў.

Агульная вага чыгуначнага пралёта — 580 тон, ён складаецца з больш чым 40 элементаў. Усяго над Керчанскім пралівам будзе пракладзена больш за шэсць кіламетраў металаканструкцый чыгуначнай часткі.

Разам з мастом вядуцца работы па развіцці чыгуначнай інфраструктуры на беразе — пракладваюцца рэйкі да маста з двух бакоў.

Крымскі мост стане самым працяглым на тэрыторыі Расіі — яго даўжыня складзе 19 кіламетраў. Запуск аўтамабільнага руху па мосце намечаны на канец 2018 года.

Стужка навiн
0