Пустыя тунэлі і гіганцкія катлаваны: як будуюць новыя станцыі метро
14:26 20.03.2018 (абноўлена: 17:07 20.03.2018)
Падпісацца
Sputnik пабываў на амаль пабудаваных, але пакуль не адкрытых станцыях, спусціўся на дно вялізнага катлавана і паблукаў па тунэлях. Глядзіце ў фотастужцы самыя яркія кадры з адной з самых маштабных будоўляў Беларусі.
Першую чаргу трэцяй лініі мінскай падземкі маюць намер здаць у 2020 годзе. Будоўля не спыняецца ні на секунду — бурліць ў розных лакацыях Мінска кругласутачна і без выхадных. Сумарна на будоўлі падземкі занята каля дзвюх тысяч чалавек; абыходзіцца адзін кіламетр метро ў Мінску ў суму каля 70 мільёнаў долараў.
Па словах метрабудаўцоў, цяпер будаўніцтва ідзе па графіку. Праз пару гадоў першых пасажыраў прымуць "Кавальская слабада" на скрыжаванні вуліц Жукоўскага і Варанянскага, перасадачная "Вакзальная" у раёне чыгункі, "Плошча Францішка Багушэвіча" ля тэатра музкамедыі і "Плошча Юбілейная" на скрыжаванні Сухой і Кальварыйскай.
© Sputnik / Виктор ТолочкоАдзіны транспарт, які пакуль ездзіць па рэйках метрапалітэна, - дрызіна з будматэрыяламі.
1/16
© Sputnik / Виктор Толочко
Адзіны транспарт, які пакуль ездзіць па рэйках метрапалітэна, - дрызіна з будматэрыяламі.
© Sputnik / Виктор ТолочкоАдсутнасць аднаго шэрагу пліт на платформе кажа пра тое, што тут з'явяцца ахоўныя экраны, якія закліканы прадухіліць выпадковыя падзенні на рэйкі.
2/16
© Sputnik / Виктор Толочко
Адсутнасць аднаго шэрагу пліт на платформе кажа пра тое, што тут з'явяцца ахоўныя экраны, якія закліканы прадухіліць выпадковыя падзенні на рэйкі.
© Sputnik / Виктор ТолочкоПлатформа амаль дабудаванай станцыі "Кавальская слабада" палохае сваімі памерамі.
3/16
© Sputnik / Виктор Толочко
Платформа амаль дабудаванай станцыі "Кавальская слабада" палохае сваімі памерамі.
© Sputnik / Виктор ТолочкоПакуль у тунэлях устаноўлены часовыя рэйкі; пасля замест шпал з'явяцца бетонныя блокі - навіна для мінскай падземкі.
4/16
© Sputnik / Виктор Толочко
Пакуль у тунэлях устаноўлены часовыя рэйкі; пасля замест шпал з'явяцца бетонныя блокі - навіна для мінскай падземкі.
© Sputnik / Виктор ТолочкоНеўзабаве тут дэмантуюць часовыя камунікацыі і разбяруць частку тунэлю для будаўніцтва станцыі.
5/16
© Sputnik / Виктор Толочко
Неўзабаве тут дэмантуюць часовыя камунікацыі і разбяруць частку тунэлю для будаўніцтва станцыі.
© Sputnik / Виктор ТолочкоНа паверхні над "Кавальскай слабадой" - толькі бетонныя вежкі ў месцах, дзе размесцяцца ўваходы.
6/16
© Sputnik / Виктор Толочко
На паверхні над "Кавальскай слабадой" - толькі бетонныя вежкі ў месцах, дзе размесцяцца ўваходы.
© Sputnik / Виктор ТолочкоНа дне вялізнага катлавана таксама кіпіць работа.
7/16
© Sputnik / Виктор Толочко
На дне вялізнага катлавана таксама кіпіць работа.
© Sputnik / Виктор ТолочкоРызыка ў забоі ёсць заўсёды - наперадзе можа быць вада ці валуны, пясок можа абсыпацца.
8/16
© Sputnik / Виктор Толочко
Рызыка ў забоі ёсць заўсёды - наперадзе можа быць вада ці валуны, пясок можа абсыпацца.
© Sputnik / Виктор ТолочкоУсе мінскае метро будавалі пры дапамозе немеханізаваных праходніцкіх шчытоў; па словах спецыялістаў, працы ён патрабуе карпатлівай і фізічна цяжкай.
9/16
© Sputnik / Виктор Толочко
Усе мінскае метро будавалі пры дапамозе немеханізаваных праходніцкіх шчытоў; па словах спецыялістаў, працы ён патрабуе карпатлівай і фізічна цяжкай.
© Sputnik / Виктор ТолочкоМеханізаваны шчыт "Алеся" пакідае за сабой сляды - горы грунту.
10/16
© Sputnik / Виктор Толочко
Механізаваны шчыт "Алеся" пакідае за сабой сляды - горы грунту.
© Sputnik / Виктор ТолочкоГрунт з тунэлю вывозяць лакаматывы.
11/16
© Sputnik / Виктор Толочко
Грунт з тунэлю вывозяць лакаматывы.
© Sputnik / Виктор ТолочкоЯк распавёў начальнік дзевятага ўчастка будаўніцтва Сяргей Пшанко, які стаяў у той момант на краі вялізнага катлавана, работы хапае з лішкам.
12/16
© Sputnik / Виктор Толочко
Як распавёў начальнік дзевятага ўчастка будаўніцтва Сяргей Пшанко, які стаяў у той момант на краі вялізнага катлавана, работы хапае з лішкам.
© Sputnik / Виктор ТолочкоПа амаль шасціметроваму тунэлю ісці страшна, але спецыялісты супакойваюць: тут бяспечна, толькі пад ногі трэба глядзець.
13/16
© Sputnik / Виктор Толочко
Па амаль шасціметроваму тунэлю ісці страшна, але спецыялісты супакойваюць: тут бяспечна, толькі пад ногі трэба глядзець.
© Sputnik / Виктор ТолочкоПакуль машына-памочніца французскай вытворчасці занятая, працоўныя спраўляюцца сваімі сіламі.
14/16
© Sputnik / Виктор Толочко
Пакуль машына-памочніца французскай вытворчасці занятая, працоўныя спраўляюцца сваімі сіламі.
© Sputnik / Виктор ТолочкоТунэлі "Кавальскай слабады" таксама амаль гатовыя: правы пабялілі, левы - сканчаюць.
15/16
© Sputnik / Виктор Толочко
Тунэлі "Кавальскай слабады" таксама амаль гатовыя: правы пабялілі, левы - сканчаюць.
© Sputnik / Виктор ТолочкоТунэль, у якім зараз працуе "Алеся", практычна гатовы - засталося каля сотні кольцаў.
16/16
© Sputnik / Виктор Толочко
Тунэль, у якім зараз працуе "Алеся", практычна гатовы - засталося каля сотні кольцаў.