Фота

Пустыя тунэлі і гіганцкія катлаваны: як будуюць новыя станцыі метро

Sputnik пабываў на амаль пабудаваных, але пакуль не адкрытых станцыях, спусціўся на дно вялізнага катлавана і паблукаў па тунэлях. Глядзіце ў фотастужцы самыя яркія кадры з адной з самых маштабных будоўляў Беларусі.
Першую чаргу трэцяй лініі мінскай падземкі маюць намер здаць у 2020 годзе. Будоўля не спыняецца ні на секунду — бурліць ў розных лакацыях Мінска кругласутачна і без выхадных. Сумарна на будоўлі падземкі занята каля дзвюх тысяч чалавек; абыходзіцца адзін кіламетр метро ў Мінску ў суму каля 70 мільёнаў долараў.
Па словах метрабудаўцоў, цяпер будаўніцтва ідзе па графіку. Праз пару гадоў першых пасажыраў прымуць "Кавальская слабада" на скрыжаванні вуліц Жукоўскага і Варанянскага, перасадачная "Вакзальная" у раёне чыгункі, "Плошча Францішка Багушэвіча" ля тэатра музкамедыі і "Плошча Юбілейная" на скрыжаванні Сухой і Кальварыйскай.
© Sputnik / Виктор ТолочкоАдзіны транспарт, які пакуль ездзіць па рэйках метрапалітэна, - дрызіна з будматэрыяламі.
Адзіны транспарт, які пакуль ездзіць па рэйках метрапалітэна, - дрызіна з будматэрыяламі. - Sputnik Беларусь
1/16
Адзіны транспарт, які пакуль ездзіць па рэйках метрапалітэна, - дрызіна з будматэрыяламі.
© Sputnik / Виктор ТолочкоАдсутнасць аднаго шэрагу пліт на платформе кажа пра тое, што тут з'явяцца ахоўныя экраны, якія закліканы прадухіліць выпадковыя падзенні на рэйкі.
Адсутнасць аднаго шэрагу пліт на платформе кажа пра тое, што тут з'явяцца ахоўныя экраны, якія закліканы прадухіліць выпадковыя падзенні на рэйкі. - Sputnik Беларусь
2/16
Адсутнасць аднаго шэрагу пліт на платформе кажа пра тое, што тут з'явяцца ахоўныя экраны, якія закліканы прадухіліць выпадковыя падзенні на рэйкі.
© Sputnik / Виктор ТолочкоПлатформа амаль дабудаванай станцыі "Кавальская слабада" палохае сваімі памерамі.
Платформа амаль дабудаванай станцыі Кавальская слабада палохае сваімі памерамі. - Sputnik Беларусь
3/16
Платформа амаль дабудаванай станцыі "Кавальская слабада" палохае сваімі памерамі.
© Sputnik / Виктор ТолочкоПакуль у тунэлях устаноўлены часовыя рэйкі; пасля замест шпал з'явяцца бетонныя блокі - навіна для мінскай падземкі.
Пакуль у тунэлях устаноўлены часовыя рэйкі; пасля замест шпал з'явяцца бетонныя блокі - навіна для мінскай падземкі. - Sputnik Беларусь
4/16
Пакуль у тунэлях устаноўлены часовыя рэйкі; пасля замест шпал з'явяцца бетонныя блокі - навіна для мінскай падземкі.
© Sputnik / Виктор ТолочкоНеўзабаве тут дэмантуюць часовыя камунікацыі і разбяруць частку тунэлю для будаўніцтва станцыі.
Неўзабаве тут дэмантуюць часовыя камунікацыі і разбяруць частку тунэлю для будаўніцтва станцыі. - Sputnik Беларусь
5/16
Неўзабаве тут дэмантуюць часовыя камунікацыі і разбяруць частку тунэлю для будаўніцтва станцыі.
© Sputnik / Виктор ТолочкоНа паверхні над "Кавальскай слабадой" - толькі бетонныя вежкі ў месцах, дзе размесцяцца ўваходы.
На паверхні над Кавальскай слабадой - толькі бетонныя вежкі ў месцах, дзе размесцяцца ўваходы. - Sputnik Беларусь
6/16
На паверхні над "Кавальскай слабадой" - толькі бетонныя вежкі ў месцах, дзе размесцяцца ўваходы.
© Sputnik / Виктор ТолочкоНа дне вялізнага катлавана таксама кіпіць работа.
На дне вялізнага катлавана таксама кіпіць работа. - Sputnik Беларусь
7/16
На дне вялізнага катлавана таксама кіпіць работа.
© Sputnik / Виктор ТолочкоРызыка ў забоі ёсць заўсёды - наперадзе можа быць вада ці валуны, пясок можа абсыпацца.
Рызыка ў забоі ёсць заўсёды - наперадзе можа быць вада ці валуны, пясок можа абсыпацца. - Sputnik Беларусь
8/16
Рызыка ў забоі ёсць заўсёды - наперадзе можа быць вада ці валуны, пясок можа абсыпацца.
© Sputnik / Виктор ТолочкоУсе мінскае метро будавалі пры дапамозе немеханізаваных праходніцкіх шчытоў; па словах спецыялістаў, працы ён патрабуе карпатлівай і фізічна цяжкай.
Усе мінскае метро будавалі пры дапамозе немеханізаваных праходніцкіх шчытоў; па словах спецыялістаў, працы ён патрабуе карпатлівай і фізічна цяжкай. - Sputnik Беларусь
9/16
Усе мінскае метро будавалі пры дапамозе немеханізаваных праходніцкіх шчытоў; па словах спецыялістаў, працы ён патрабуе карпатлівай і фізічна цяжкай.
© Sputnik / Виктор ТолочкоМеханізаваны шчыт "Алеся" пакідае за сабой сляды - горы грунту.
Механізаваны шчыт Алеся пакідае за сабой сляды - горы грунту. - Sputnik Беларусь
10/16
Механізаваны шчыт "Алеся" пакідае за сабой сляды - горы грунту.
© Sputnik / Виктор ТолочкоГрунт з тунэлю вывозяць лакаматывы.
Грунт з тунэлю вывозяць лакаматывы. - Sputnik Беларусь
11/16
Грунт з тунэлю вывозяць лакаматывы.
© Sputnik / Виктор ТолочкоЯк распавёў начальнік дзевятага ўчастка будаўніцтва Сяргей Пшанко, які стаяў у той момант на краі вялізнага катлавана, работы хапае з лішкам.
Як распавёў начальнік дзевятага ўчастка будаўніцтва Сяргей Пшанко, які стаяў у той момант на краі вялізнага катлавана, работы хапае з лішкам. - Sputnik Беларусь
12/16
Як распавёў начальнік дзевятага ўчастка будаўніцтва Сяргей Пшанко, які стаяў у той момант на краі вялізнага катлавана, работы хапае з лішкам.
© Sputnik / Виктор ТолочкоПа амаль шасціметроваму тунэлю ісці страшна, але спецыялісты супакойваюць: тут бяспечна, толькі пад ногі трэба глядзець.
Па амаль шасціметроваму тунэлю ісці страшна, але спецыялісты супакойваюць: тут бяспечна, толькі пад ногі трэба глядзець. - Sputnik Беларусь
13/16
Па амаль шасціметроваму тунэлю ісці страшна, але спецыялісты супакойваюць: тут бяспечна, толькі пад ногі трэба глядзець.
© Sputnik / Виктор ТолочкоПакуль машына-памочніца французскай вытворчасці занятая, працоўныя спраўляюцца сваімі сіламі.
Пакуль машына-памочніца французскай вытворчасці занятая, працоўныя спраўляюцца сваімі сіламі. - Sputnik Беларусь
14/16
Пакуль машына-памочніца французскай вытворчасці занятая, працоўныя спраўляюцца сваімі сіламі.
© Sputnik / Виктор ТолочкоТунэлі "Кавальскай слабады" таксама амаль гатовыя: правы пабялілі, левы - сканчаюць.
Тунэлі Кавальскай слабады таксама амаль гатовыя: правы пабялілі, левы - сканчаюць. - Sputnik Беларусь
15/16
Тунэлі "Кавальскай слабады" таксама амаль гатовыя: правы пабялілі, левы - сканчаюць.
© Sputnik / Виктор ТолочкоТунэль, у якім зараз працуе "Алеся", практычна гатовы - засталося каля сотні кольцаў.
Тунэль, у якім зараз працуе Алеся, практычна гатовы - засталося каля сотні кольцаў. - Sputnik Беларусь
16/16
Тунэль, у якім зараз працуе "Алеся", практычна гатовы - засталося каля сотні кольцаў.
Стужка навiн
0
Спачатку новыяСпачатку старыя
loader
У эфіры
Заголовок открываемого материала
Міжнародны
InternationalEnglishАнглійскіMundoEspañolІспанскі
Еўропа
DeutschlandDeutschНямецкіFranceFrançaisФранцузскіΕλλάδαΕλληνικάГрэчаскіItaliaItalianoІтальянскіČeská republikaČeštinaЧэшскіPolskaPolskiПольскіСрбиjаСрпскиСербскіLatvijaLatviešuЛатышскіLietuvaLietuviųЛітоўскіMoldovaMoldoveneascăМалдаўскіБеларусьБеларускiБеларускі
Закаўказзе
АҧсныАҧсышәалаАбхазскіԱրմենիաՀայերենАрмянскіAzərbaycanАzərbaycancaАзербайджанскіХуссар ИрыстонИронауАсецінскіსაქართველოქართულიГрузінскі
Бліжні Усход
Sputnik عربيArabicАрабскіTürkiyeTürkçeТурэцкіSputnik ایرانPersianФарсіSputnik افغانستانDariДары
Цэнтральная Азія
ҚазақстанҚазақ тіліКазахскіКыргызстанКыргызчаКіргізскіOʻzbekistonЎзбекчаУзбекскіТоҷикистонТоҷикӣТаджыкскі
Усходняя і Паўднёва-Усходняя Азія
Việt NamTiếng ViệtВ'етнамскі日本日本語Японскі俄罗斯卫星通讯社中文(简体)Кітайскі俄罗斯卫星通讯社中文(繁体)Кітайскі
Паўднёвая Амерыка
BrasilPortuguêsПартугальскі