МІНСК, 12 кас - Sputnik. Кампанія Elema стала афіцыйным партнёрам футбольнага клуба "Дынама-Брэст", перадае карэспандэнт Sputnik.
Клуб і вытворца плануюць сумесна выпусціць калекцыю дзіцячага адзення для навучэнцаў акадэміі "Дынама-Брэст".
"Калі раней адзенне Elema выклікала асацыяцыі толькі з верхняй вопраткай для жанчын сярэдняга і сталага ўзросту, то зараз яна выходзіць на маладзёжную аўдыторыю і становіцца сямейным брэндам. Гэты падыход наўпрост звязаны з канцэпцыяй нашага футбольнага клуба - праца з сямейнай аўдыторыяй", - сказаў дырэктар па развіццю ФК "Дынама-Брэст" Віктар Радзькоў.
Гэтым супрацоўніцтвам Elema плануе заявіць пра сябе як пра кампанію, якая гатова заняцца пашывам не толькі жаночага адзення, але і для ўсёй сям'і. Калекцыі мужчынскага і жаночага адзення кампанія плануе прадставіць 15 студзеня бягучага года.
"Мы хочам заявіць пра тое, што брэнд Elema развіваецца, і ў хуткім часе ў сетцы нашых магазінаў з'явіцца адзенне не толькі для жанчын, але і для мужчын і дзяцей - для ўсёй сям'і. Гэта будзе лімітаваная серыя адзення для дзяцей, якія вучацца ў Акадэміі "Дынама-Брэст". Мы хацелі зрабіць нешта прыгожае, моднае, маладзёжнае для дзяцей", - распавяла начальнік камерцыйнага ўпраўлення ААТ" Элема "Наталля Сіняева.
Яна таксама адзначыла, што ў кампаніі даўно з'явіліся планы зрабіць лінію дзіцячага адзення.