МІНСК, 20 сне - Sputnik. Мінскі аўтазавод прадставіў у чацвер новы грузавік капотнай кампаноўкі для ралійнай каманды "МАЗ-СПОРТаўта", перадае карэспандэнт Sputnik.
Гаворка пра неабходнасць гоначнага капотніка для мазаўскай "стайні" ішла ўжо даўно, а на пачатку тыдня завадчане, нарэшце, паказалі тызер навінкі. Сёння ж каміён паўстаў перад журналістамі, выехаўшы з варот завода. Вонкава навінка, афарбаваная ў фірменныя колеры "чырвоных зуброў", падобная на велізарны джып.
"Нічога такога яшчэ не рабілі. Мы пастараліся стварыць адзін з самых прыгожых спартыўных грузавікоў у гісторыі. Ён не толькі магутны і манеўраны, але і эфектна выглядае", - распавёў кіраўнік каманды Сяргей Вязовіч.
Паводле інфармацыі аўтазавода, шасі "капотнік", які атрымаў завадскі індэкс МАЗ-6440RR - ужо праверана ралі-рэйдамі. Кабіна і капот выпускаюцца заводам машын, платформа абабітая сэндвіч-панэлямі са шклапластыка. Кампаноўка з капотам, вынесеным наперад, дазваляе больш правільна размеркаваць нагрузку паміж восямі і аблегчыць працу экіпажа - гоншчыкі будуць адчуваць менш вібрацый.
Пад ашалёўкай капота - шасціцыліндравы, турбірованный 960-моцны матор Gyrtech з АКПП Allison і "раздаткай" ZF. Па словах завадчан, гоначная машына спраектаваная і сабрана ў Беларусі, з прымяненнем не толькі замежных, але і айчынных камплектуючых.
Выпрабаванні грузавіка і шэрагу розных тэхнічных рашэнняў, прымененых ў ім, пачнуцца вясной. "Капотнік" будуць абкочваць на менш значных ралійных спаборніцтвах, у выпадку калі ён сябе праявіць - "Дакар-2020" яму забяспечаны.
"Са з'яўленнем капотніка мы не толькі зможам павысіць нашы шанцы на поспех, але і прадэманструем канструктарскія магчымасці Мінскага аўтазавода", - падкрэсліў Вязовіч, адзначыўшы, што "МАЗ-СПОРТаўта" з'яўляецца адным з фаварытаў ралі-рэйдаў.
Грузавікі капотнай кампаноўкі выкарыстоўваюць шматлікія ралійныя каманды з усяго свету. У прыватнасці, адзін з асноўных канкурэнтаў беларусаў - расіяне з "КАМАЗ-МАЙСТАР" - таксама выходзяць на старты на "капотніку".