МІНСК, 9 сту - Sputnik. Мармуровыя сцены на некаторых станцыях сталічнага метро вызваляць ад рэкламы, распавялі ў рэкламна-інфармацыйным аддзеле Мінскага метрапалітэна.
Па дызайн-праектам, узгодненым камітэтам архітэктуры і горадабудаўніцтва Мінгарвыканкама, рэкламная інфармацыя з гэтага часу будзе размяшчацца на плазменных экранах, ВК-маніторах і лайтбоксах.
Па словах спецыялістаў, сцены ўжо "вызвалілі" на станцыях "Плошча Якуба Коласа", "Маскоўская" і "Акадэмія навук". Рэкламныя плакаты будуць знікаць і з іншых вестыбюляў па меры заканчэння дзеяння дамоў метрапалітэна з рэкламадаўцамі.
У мінулым годзе Мінскі метрапалітэн сумесна з камітэтам архітэктуры і горадабудаўніцтва Мінгарвыканкама правёў вялікую працу па змене прынцыпаў размяшчэння вонкавай рэкламы, былі распрацаваны і ўзгоднены новыя варыянты рэкламнага афармлення дзесяці станцый метрапалітэна з 29. Агульны падыход - выключэнне вонкавай рэкламы на саміх станцыях, упарадкаванне яе ў вестыбюлях і на іншых аб'ектах, устанаўленне патрабаванняў да выгляду рэкламных канструкцый і іх падсветцы.