Гадзіннік Made in Belarus знайшлі ў крамах IKEA - вытворцам апынуўся "Луч"

Падпісацца
Сума гадавых кантрактаў кампаніі Ikea c Беларуссю ўжо цяпер дасягае 80 мільёна еўра.

МІНСК, 5 кра - Sputnik. Фота з гадзіннікам з шведскага магазіна Ikea з надпісам Made in Belarus на абароце выклаў у сацсетку пасол Беларусі ў гэтай скандынаўскай краіне Дзмітрый Мірончык.

Штадлер збіраецца пабудаваць новы завод у Беларусі - Sputnik Беларусь
"Штадлер" збіраецца пабудаваць новы завод у Беларусі

"Як рэалізуецца стратэгія IKEA GO BELARUS: а вы ведалі, што #IKEA плануе стварыць у Беларусі "хаб па вытворчасці будзільнікаў"? - падпісала фотаздымак пасол.

Вытворчасцю будзільнікаў будзе займацца кампанія "Луч". Яны будуць прадавацца ў крамах IKEA па ўсім свеце, пісаў партал btw.by. Па ўмовах кантракту мінскі завод пачне вытворчасць ужо ў чэрвені 2019 года. Сёння "Луч" вырабляе таксама гадзіннікі для брэнда "Іў Рашэ".

IKEA ўжо ў Беларусі, проста мы не бачым

Ужо сёння ў Беларусі вырабляюць каля 30% усяго аб'ёму фанеры для мэблі IKEA, а сума гадавых кантрактаў з нашай краінай дасягнула 80 мільённы еўра, пісала "Беларуская лясная газета".

У снежні 2018 года Мірончык прыняў удзел у Дні закупак IKEA Go Belarus, які праходзіў у Мінску.

Стэнд беларускага вытворцы малочных тавараў Бабушкина крынка - Sputnik Беларусь
Чым багатыя - Саўмін вырашыў, дзе рэкламаваць беларускія тавары ў гэтым годзе

Па плане арганізатараў, гэтае мерапрыемства павінна было прыцягнуць замежных інвестараў да стварэння ў краіне вытворчасцей, прадукцыя якіх паступала б на продаж у сеткі канцэрна.

"Сёння Ikea закупляе прадукцыю ў пяцідзесяці краінах свету, у тым ліку, і ў Беларусі. Восемдзесят мільёнаў еўра - столькі купляе канцэрн на вашым рынку. Але мы гатовыя гэтыя лічбы нарошчваць. У вас высокі вытворчы патэнцыял і чалавечы рэсурс", - распавядаў у эфіры "Беларусь-1" менеджар па развіцці сеткі глабальных закупак Ikea Хенрык Гунерлінг.

У днях закупкі і лагістыкі тады прынялі ўдзел больш за 30 замежных кампаній. Канцэрн упершыню сам запрасіў інвестараў у Беларусь, прытым гарантаваў збыт гатовай прадукцыі ў больш чым 400 сваіх крамаў ва ўсім свеце.

Сам Мірончык тады адзначыў, што мадэрнізацыя беларускіх дрэваперапрацоўчых прадпрыемстваў дазваляе вырабляць высакаякасную канкурэнтаздольную прадукцыю. Ён дадаў, што важным фактарам для паспяховай працы замежных інвестараў у Беларусі таксама з'яўляецца высокая кваліфікацыя і традыцыйнае працавітасць беларусаў.

Стужка навiн
0