Паводле яго слоў, гэтая ідэя можа апынуцца перспектыўнай для абедзвюх краін пры прасоўванні прадукцыі на знешнія рынкі. Брэндзіраванню зараз надаюць вялікае значэнне ва ўсім свеце, гэта адзін з элементаў інтэлектуальнай уласнасці.
"Калі Саюзная дзяржава будзе мець свой брэнд, які будзе гарантаваць якасць, усе ўласцівасці тавару, гэта будзе, вядома, вялікі крок наперад. І з пункту гледжання інтэлектуальнай уласнасці, і з пункту гледжання наогул канкурэнтнай барацьбы на рынку тавараў і паслуг", - адзначыў Міцін у гутарцы на радыё Sputnik Беларусь.
У якасці прыкладу сенатар прывёў часы царскай Расіі, калі наяўнасць дзяржаўнага герба аўтаматычна гарантавала якасць любога тавару. Сёння гэтую функцыю цалкам можа выконваць адзіны брэнд "Зроблена ў Саюзнай дзяржаве".
Раней міністр сельскай гаспадаркі і харчавання Беларусі Анатоль Хацько пракаментаваў карэспандэнту Sputnik, як вырашаюцца праблемы з пастаўкамі прадуктаў на расійскі рынак. У прыватнасці, у бліжэйшую пятніцу 19 ліпеня Рассельгаснагляд правядзе інспекцыю беларускіх вытворцаў яблыкаў, "павінны быць прамежкавыя вынікі". Што да іншых абмежаванняў у рамках саюзных адносін, то часта яны носяць "папулістычны характар", падкрэсліў Хацько.