Відэа

Каардынатар конкурсу сацыяльных праектаў: у нас не проста ратуюць коцікаў

Падпісацца
Каардынатар конкурсу Social Weekend Валерыя Ваўкагонава распавяла Sputnik пра тое, чым новы сезон конкурсу адрозніваецца ад 13 папярэдніх, а сам конкурс - ад іншых блізкіх па сэнсе праектаў, і якім чынам можна ўвасобіць у жыццё любую арыгінальную і карысную для грамадства ініцыятыву.

Падаць заяўку на ўдзел у 14 сезоне конкурсу сацыяльных праектаў Social Weekend можна да 30 верасня, далей ініцыятыўных удзельнікаў чакае этап народнага галасавання, у якім будзе вызначацца грамадская карыснасць іх ідэй, пасля чаго пачнецца праца над увасабленнем у жыццё саміх праектаў. Галоўныя ўмовы - крэатыўнасць ідэі і карысць для навакольных, кажа каардынатар конкурсу Валерыя Ваўкагонава.

У цэлым, Social Weekend - гэта навучанне, экспертыза і магчымасць атрымаць стартавы бюджэт на рэалізацыю сваёй ідэі ў рэальны праект або сацыяльны бізнес. У гэтым годзе прызавы фонд складае ўжо больш за 57 тысяч беларускіх рублёў. Дарэчы, у мінулым годзе на конкурс было пададзена 383 заяўкі, а ўсяго за час правядзення конкурсу такіх ініцыятыў было больш за 3 тысячы, і з іх выраслі парадку 300 цалкам рэальных і актуальных праектаў.

"У нас няма абмежаванняў, любы можа падаць заяўку. Можна быць проста чалавекам з ідэяй. І калі твая ідэя нейкая ўнікальная і карысная для Беларусі, то можна прыйсці і паспрабаваць зрабіць з яе праект, які пасля рэалізаваць", - распавядае Ваўкагонава.

Як падкрэслівае суразмоўца Sputnik, унікальнасць - гэта галоўная фішка конкурсу, які развіваецца разам з удзельнікамі. Калі на пачатку конкурсу падтрымку атрымлівалі, напрыклад, такія праекты, як ўладкаванне спартыўнай залы ў вёсцы, то цяпер, калі такая зала ўжо абсталявана, рабіць гэта зноў нецікава.

"Калі на пачатку прыходзіла шмат абаронцаў жывёл, і яны хацелі на сваю працу знайсці грошы, іх падтрымлівалі, то цяпер такія праекты ўжо не маюць шанцу прайсці. Мы знаходзім новыя ідэі, якія яшчэ не былі рэалізаваныя. Ці, напрыклад, адна і тая ж ідэя можа прыйсці ў галаву розным людзям. Але мы верым у тое, што самі ідэі нічога не вартыя, а ці варта іх увасабленне. І калі чалавек кажа: "у мяне выкрадуць ідэю, я баюся яе падаваць", для нас гэта сігнал, што чалавек пакуль не гатовы гэтым займацца ", - распавядае Ваўкагонава.

Поўную версію размовы з каардынатарам конкурсу сацыяльных праектаў Social Weekend Валерыяй Ваўкагонавай слухайце ў відэатрансляцыі.

Стужка навiн
0