МІНСК, 19 вер - Sputnik. Сістэма маніторынгу прыёму і выканання прэтэнзій грамадзян на якасць ЖКП ствараецца ў Беларусі, адпаведную пастанову Саўміна апублікавана на Нацыянальным прававым інтэрнэт-партале ў чацвер.
Рэспубліканская сістэма маніторынгу прыёму і выканання прэтэнзій грамадзян на якасць жыллёва-камунальных паслуг ствараецца ў адпаведнасці з пастановай Саўміна Беларусі №628 ад 18 верасня бягучага года.
Згодна з дакументам, у сістэму маніторынгу ўвайшлі:
- Рэспубліканскі інфармацыйны цэнтр ЖКГ (адсочвае прыём і выкананне прэтэнзій грамадзян на якасць ЖКП);
- абласныя кантакт-цэнтры і кантакт-цэнтр Мінска;
- адзіныя дыспетчарскія службы раённага ўзроўню (ажыццяўляюць прыём па нумары 115, рэгістрацыю, перадачу і кантроль за выкананнем прэтэнзій беларусаў на якасць ЖКП на пэўнай тэрыторыі);
- выканаўцы - юрыдычныя асобы, іх філіялы і прадстаўніцтвы, ІП, якія аказваюць спажыўцам жыллёва-камунальныя паслугі на аснове дагавора.
Тэхнічным аператарам адзінай сістэмы вызначаны Цэнтр інфармацыйных тэхналогій Мінгарвыканкама.
Адзначаецца таксама, што Міністэрству фінансаў пры фарміраванні рэспубліканскага бюджэту на чарговы год даручана прадугледзець сродкі на рэалізацыю палажэнняў пастановы, якія патрабуюць бюджэтнага фінансавання.
Пастанова (за выключэннем асобных палажэнняў) уступае ў сілу пасля яго афіцыйнага апублікавання.