Суразмоўца Sputnik адразу дае зразумець, што нават не збіраецца абвяшчаць сябе зоркай байнэту. Падпісчыкаў у яго адносна няшмат: каля двухсот тысяч у Instagram, прыкладна столькі ж і ў набіраючым у нас папулярнасць Tik-tok. Ды і само слова "блогер" ён не вельмі любіць. Хоць і не спрачаецца, што як раз гэты тэрмін лепш за ўсё апісвае сутнасць яго працы.
"Цяпер, на жаль, блогер - гэта чалавек, які не працуе. Штосьці здымае, на шыі ў бацькоў і да таго падобнае... Людзі не задумваюцца, што гэта вялікая адказнасць. Гэта праца і з аўдыторыяй, і з сабой, і з кантэнтам. Я люблю слова інфлюенсер, медыйная асоба... Яшчэ вайнерам называюць, але гэта гучыць як венерычнае захворванне якое-небудзь на самай справе", - смяецца Раманаў.
Паводле яго слоў, яшчэ адзін важны нюанс - павага да ўласных падпісчыкаў. Сярод тых, хто рэгулярна глядзіць яго відэа, ёсць нямала непаўналетніх. І як раз у зносінах з імі, часам, здараюцца тыя самыя нязручныя моманты.
"Бывае, на вуліцы падыходзяць 14-гадовыя, а я такога нагаварыў у сваіх сторыз... Гэта, вядома, адказнасць", - кажа суразмоўца Sputnik.
Па словах Раманава, нацыянальнасць блогера або інфлюенсера - паняцце досыць адноснае. Напрыклад, у яго больш за палову падпісчыкаў жыве ў Расіі. І ў гэтым няма нічога незвычайнага.
"Расія - парадку 60-65 адсоткаў, потым Беларусь і Украіна. Ну, Украіна пайшла ўверх з-за аднаго майго персанажа, майго акцэнта, "шокання" і "гэкання", як мне здаецца. І як бы ты не імкнуўся сыходзіць толькі да беларускай аўдыторыі, не атрымліваецца. Ні ў аднаго нашага блогера не атрымліваецца, ва ўсіх так", - распавядае Раманаў.
Глядзіце поўную версію размовы з Аляксандрам Раманавым у відэатрансляцыі Sputnik Беларусь і даведаецеся, какая сацыяльная сетка на яго думку будзе самай папулярнай праз пяць гадоў, што чакае беларускі інтэрнэт і, нарэшце, пры чым тут наогул Tik-tok.