Рэканструкцыю мастоў у рэгіёнах можа прафінансаваць ЕБРР

© Sputnik Владимир ЖдановичРамонт моста праз Свіслач на праспекце Машэрава пачаўся яшчэ ўлетку 2018 года
Рамонт моста праз Свіслач на праспекце Машэрава пачаўся яшчэ ўлетку 2018 года - Sputnik Беларусь
Раней банк выдзеліў Беларусі 259 мільёнаў еўра на мадэрнізацыю 12 мастоў і ўчастка трасы Мінск-Віцебск.

МІНСК, 16 сне - Sputnik. Рэканструкцыю мастоў у рэгіёнах Беларусі можа прафінансаваць Еўрапейскі банк рэканструкцыі і развіцця, пра гэта распавёў кіраўнік прадстаўніцтва ЕБРР у ​​рэспубліцы Аляксандр Піваварскі ў інтэрв'ю на тэлеканале СТБ.

Купюры еўра - Sputnik Беларусь
Інвестыцыі ЕБРР у Беларусь могуць дасягнуць рэкордных 400 млн еўра

Ён адзначыў, што ў Беларусі ўжо рэалізуюцца падобныя інфраструктурныя праекты - у прыватнасці, фінансуецца аднаўленне мастоў рэспубліканскага ўзроўню.

"Мы таксама разглядаем такі патэнцыйны праект з муніцыпальнымі мастамі", - сказаў прадстаўнік банка.

Акрамя таго, пры падтрымцы ЕБРР ужо запушчаны праект па рэканструкцыі аўтадарогі М10. Па словах Піваварскага, урад абярэ пераможцу пасля таго, як будзе сфарміраваны канчатковы спіс магчымых прыватных партнёраў. Ён мяркуе, што гэта магчыма будзе зрабіць да канца наступнага года.

Прадстаўнік банка таксама заявіў, што ЕБРР задаволены дынамікай супрацоўніцтва ў Беларусі.

"Беларусь - партнёр надзейны, прадказальны. Калі нешта абяцаюць - тут заўсёды выконваюць", - падкрэсліў ён.

Нагадаем, што 3 снежня прайшла сустрэча прэм'ер-міністра Беларусі Сяргея Румаса і першага віцэ-прэзідэнта ЕБРР Юргена Рыгтерынка. Па яе выніках было падпісана пагадненне, якое прадугледжвала крэдытаванне на беспрэцэдэнтную ў гісторыі Беларусі і ЕБРР суму - 259 мільёнаў еўра. Яно таксама стала самым буйнамаштабным ў гісторыі супрацоўніцтва Беларусі з МФА.

На выдзеленыя сродкі будзе праведзена рэканструкцыя 12 рэгіянальных мастоў (за 126 мільёнаў еўра) і трасы М3 (133 мільёны еўра).

Прадстаўляючы праект у верасні, прадстаўнікі банка заявілі, што шэраг рэгіянальных мастоў Беларусі "знаходзяцца ў паўразбураным стане", і неабходная неадкладная рэканструкцыя, каб не давялося іх зачыняць. Таксама, улічваючы, што стан аўтадарогі М3 на ўчастку Мінск - Віцебск ўплывае на развіццё транзітнага патэнцыялу краіны, яе мадэрнізацыя таксама з'яўляецца прыярытэтнай задачай.

Стужка навiн
0
Спачатку новыяСпачатку старыя
loader
У эфіры
Заголовок открываемого материала
Міжнародны
InternationalEnglishАнглійскіMundoEspañolІспанскі
Еўропа
DeutschlandDeutschНямецкіFranceFrançaisФранцузскіΕλλάδαΕλληνικάГрэчаскіItaliaItalianoІтальянскіČeská republikaČeštinaЧэшскіPolskaPolskiПольскіСрбиjаСрпскиСербскіLatvijaLatviešuЛатышскіLietuvaLietuviųЛітоўскіMoldovaMoldoveneascăМалдаўскіБеларусьБеларускiБеларускі
Закаўказзе
АҧсныАҧсышәалаАбхазскіԱրմենիաՀայերենАрмянскіAzərbaycanАzərbaycancaАзербайджанскіХуссар ИрыстонИронауАсецінскіსაქართველოქართულიГрузінскі
Бліжні Усход
Sputnik عربيArabicАрабскіTürkiyeTürkçeТурэцкіSputnik ایرانPersianФарсіSputnik افغانستانDariДары
Цэнтральная Азія
ҚазақстанҚазақ тіліКазахскіКыргызстанКыргызчаКіргізскіOʻzbekistonЎзбекчаУзбекскіТоҷикистонТоҷикӣТаджыкскі
Усходняя і Паўднёва-Усходняя Азія
Việt NamTiếng ViệtВ'етнамскі日本日本語Японскі俄罗斯卫星通讯社中文(简体)Кітайскі俄罗斯卫星通讯社中文(繁体)Кітайскі
Паўднёвая Амерыка
BrasilPortuguêsПартугальскі