Фільм паўднёвакарэйскага рэжысёра Пон Чжун Хо заваяваў галоўную ўзнагароду кінаакадэміі ЗША "Оскар" у катэгорыі "Лепшы фільм". Таксама "Паразіты" ўзялі яшчэ тры "Оскары" - за лепшую рэжысуру, лепшы арыгінальны сцэнар і лепшы замежны фільм. Як заявіў у каментары для радыё Sputnik Беларусь Дзяменцьеў, працу Пон Чжун Хо нават параўноўваць няма чаго з іншымі фільмамі, якія былі намінаваныя ў гэтым годзе.
"А давайце-ка мы дадзім Паўднёвай Карэі, нешта мы ёй ніколі не давалі нічога!.. І апынулася, што такія тры шэдэўры, як "Аднойчы ў Галівудзе", "1917" і "Джокер", побач з якімі гэтыя "Паразіты", даволі бездапаможныя з майго пункту гледжання, нават побач не ляжалі, раптам апынуліся адсунутыя. Гэта мяжа, далей ужо ехаць няма куды", - абураецца кінакрытык.
Што да іншых намінацый, то выбар акадэмікаў апынуўся цалкам прадказальным і лагічным. На думку Дзяменцьева, пытанні выклікае толькі лепшая жаночая роля і перамога Рэнэ Зеллвегер. Але тут праблема не ў ёй, а ў фільме "Джудзі".
"Фільм даволі слабы. Да самай Рэнэ Зеллвегер ніякіх прэтэнзій, але карціну глядзець вельмі цяжка, яна ніякая, тыповы байопік", - лічыць суразмоўца Sputnik.
Каментар кінакрытыка Андрэя Дзяменцьева слухайце ў аўдыёзапісы на радыё Sputnik Беларусь.