У 99% выпадкаў тэлефон дзіцяці на занятках у школе патрэбен зусім не для таго, каб вылічыць прапорцыю або паглядзець патрэбную на ўроку інфармацыю, упэўнена суразмоўца Sputnik, педагог малодшых класаў, галоўны рэдактар "Паласатай газеты" Ганна Граноўская. На самай справе тэлефон дзецям патрэбен для гульняў, забаў, прагляду вясёлых відэа на youtube.
"Мабільны тэлефон на занятках у пачатковай школе наогул не патрэбны. Больш за тое, мне вельмі імпануе вопыт некаторых еўрапейскіх краін, дзе тэлефон з самага пачатку, як толькі ты прыходзіш на заняткі, здаецца і да канца дня знаходзіцца ў канцылярыі. Калі раптам дзіцяці трэба тэрмінова звязацца з бацькамі, напрыклад, яно дрэнна сябе адчувае, толькі тады прымаецца рашэнне даць яму тэлефон. Але часцей за ўсё патэлефанаваць павінен дарослы чалавек, настаўнік, напрыклад, але не дзіця", - распавядае Граноўская.
Як толькі дзіця абаткнецца ў мабільны тэлефон, ён перастае мець зносіны, у яго зніжаецца камунікатыўны навык, яно не рухаецца, псуе сабе зрок, што пацвярджае статыстыка пра рост захворванняў вачэй у дзяцей, адзначае суразмоўца.
"Акрамя таго, тэлефоны, планшэты і іншыя гаджэты прыводзяць да таго, што ў дзіцяці перанасычана нервовая сістэма. І як правіла, гэта вядзе да таго, што ў дзіцяці неўроз, праблемы з засынаннем, наогул з рэакцыямі. Дзіця становіцца капрызным, яно нервуецца, пераўзбуджаецца нервовая сістэма", - разважае Граноўская.
Таксама ў размове: чаму тэхнічны прагрэс - гэта натуральны эксперымент над цэлым пакаленнем (і не адным) і калі ўсё-ткі пара даваць дзіцяці ў рукі мабільнік з абмежаваным наборам функцый. Падрабязнасці ў відэатрансляцыі.