МІНСК, 17 кра - Sputnik. Працяглая адсутнасць заняткаў негатыўна адбіваецца не толькі на засваенні дзецьмі вучэбнага матэрыялу, але і на паводзінах, заявіў прэзідэнт Беларусі Аляксандр Лукашэнка ў ходзе рабочай паездкі ў Гродзенскую вобласць, паведамілі ў прэс-службе кіраўніка дзяржавы.
Паводле яго слоў, з наступнага тыдня будзе паступова адноўлены адукацыйны працэс у школах Мінска і абласных цэнтраў.
"Яны гэты тыдзень пачнуць, так бы мовіць, з уалёнкі, індывідуальна. Але да канца тыдня яны павінны ўвайсці ў навучальны працэс, як усе. Ім тыдзень на разварушванне. І будзем вучыцца ў суботу, гэта будзе навучальны дзень. Не проста так - працы, факультатывы і іншае, а поўны навучальны дзень, таму што мы крыху адсталі", - сказаў Лукашэнка.
Ён таксама адзначыў, што школьнікі будуць вучыцца 1 мая, а наступныя два дні ў іх - выхадныя. "Мы гэтых два дні возьмем - і тады нам, можа, нават не спатрэбяцца адзін-два дні ў чэрвені", - заявіў кіраўнік дзяржавы.
Лукашэнка падкрэсліў, што калі бацькі вырашаць не адпускаць дзіця ў школу, то ён іх прымусіць не можа, таму што ведае, што такое дзеці.
Ён нагадаў, што яго малодшы сын Мікалай праходзіць навучанне ў дзявятым класе і займаецца падрыхтоўкай да іспытаў, нават падчас школьных канікул, якія зацягнуліся.
"Ён тры дні адпачыў і зноў пайшоў у школу. І я так сачу: калі сын прэзідэнта так імкнецца ў школу, напэўна, ён не адзін", - лічыць беларускі лідар.
Па гэтай прычыне ён нават выказаў упэўненасць: працяглая адсутнасць заняткаў негатыўна адбіваецца не толькі на засваенні дзецьмі вучэбнага матэрыялу, але і на паводзінах.
"Калі ты прапусціў - не навярстаеш потым, гэта па-першае. Па-другое, псіхалагічна дрэнна для дзяцей. Яны ўжо прывыклі да вялікіх вакацый, ім ўцягнуцца ў вучобу праблема. А тут яшчэ кароткая чацвёртая чвэрць, хутка чарговыя працяглыя канікулы", - канстатаваў Лукашэнка.
Паводле яго слоў, дыстанцыйнае навучанне прасцей арганізаваць у універсітэтах, таму што там больш адказныя маладыя людзі. Пры гэтым таксама ёсць занепакоенасць з нагоды здароўя узроставых выкладчыкаў. У гэтай сувязі кіраўніцтва навучальных устаноў павінна прымаць індывідуальныя рашэнні на месцах.