Сіманьян адрэагавала на забарону пяці тэлеканалаў RT у Літве

© Sputnik / Рамиль СитдиковСіманьян адрэагавала на забарону пяці тэлеканалаў RT у Літве
Сіманьян адрэагавала на забарону пяці тэлеканалаў RT у Літве - Sputnik Беларусь
Раней стала вядома, што літоўская камісія па радыё і тэлебачанні (LRTK) забараніла трансляцыю пяці тэлеканалаў RT у краіне.

МІНСК, 9 ліп - Sputnik. Галоўны рэдактар RT і МІА "Россия сегодня" Маргарыта Сіманьян адрэагавала на забарону вяшчання пяці тэлеканалаў RT, адзначыўшы, што Дзмітрый Кісялёў не мае дачынення да канала.

Лагатып тэлеканала RT (Russia Today) - Sputnik Беларусь
У расійскім МЗС адрэагавалі на забарону сямі каналаў RT у Латвіі

"Паважаная літоўская камісія па радыё і тэлебачанні, якая забараніла RT у Літве. Дзмітрый Кісялёў не мае ніякага дачынення да Russia Today. Дзмітрый Кісялёў ўзначальвае навінавае МІА "Россия сегодня". Нават калі Гугл-перакладчык паведамляе вам, што "Россия сегодня" перакладаецца як "Russia Today", - напісала яна ў сваім Telegram-канале.

Раней паведамлялася, што літоўская камісія па радыё і тэлебачанні (LRTK) забараніла трансляцыю пяці тэлеканалаў RT у краіне. Па словах старшыні камісіі, забарона распаўсюджваецца на RT, RT HD, RT Spanish, RT Documentary HD, RT Documentary, ён уступіць у сілу ў чацвер.

На мінулым тыдні вяшчанне каналаў RT, RT HD, RT Arabic, RT Spanish, RT Documentary HD, RT Documentary, RT TV забараніла Латвія, аргументаваўшы сваё рашэнне тым, што яны належаць гендырэктару МІА "Россия сегодня" Дзмітрыю Кісялёву, які знаходзіцца пад санкцыямі Еўрасаюза.

Пры гэтым Кісялёў з'яўляецца генеральным дырэктарам МІА "Россия сегодня", у той час як галоўны рэдактар RT - Маргарыта Сіманьян, на якую ніякія санкцыі ЕС не распаўсюджваюцца. Гэтыя кампаніі - два асобныя юрыдычныя асобы, дадзеная інфармацыя даўно вядомая і знаходзіцца ў адкрытым доступе. Афіцыйны прадстаўнік МЗС РФ Марыя Захарава заявіла, што забарона на вяшчанне сямі тэлеканалаў RT ў Латвіі з'яўляецца абуральным і неправамоцным крокам.

На пачатку ліпеня Сіманьян іранічна адзначыла ў сваім Twitter, што пасля таго, як Літва вырашыла забараніць вяшчанне каналаў RT ўслед за Латвіяй, варта чакаць, калі да акцыі па абароне свайго араба- і іспанамоўнага насельніцтва ад RT далучыцца Эстонія.

Раней кіраўнік МЗС Эстоніі Урмас Рейнсалу заявіў, што ўрад краіны узважвае магчымасць па прыкладзе Латвіі забараніць трансляцыю ў краіне тэлеканалаў RT.

Улады балтыйскіх краін неаднаразова чынілі перашкоды працы расійскіх СМІ. У МЗС РФ заяўлялі аб відавочных прыкметах скаардынаванай лініі гэтых дзяржаў. Выпадкі прыгнёту СМІ ў краінах Балтыі, як адзначалі ў расійскім міністэрстве, "наглядна дэманструюць, чаго на практыцы стаяць дэмагагічныя заявы аб прыхільнасці Вільнюса, Рыгі і Таліна прынцыпам дэмакратыі і свабоды слова".

Стужка навiн
0
Спачатку новыяСпачатку старыя
loader
У эфіры
Заголовок открываемого материала
Міжнародны
InternationalEnglishАнглійскіMundoEspañolІспанскі
Еўропа
DeutschlandDeutschНямецкіFranceFrançaisФранцузскіΕλλάδαΕλληνικάГрэчаскіItaliaItalianoІтальянскіČeská republikaČeštinaЧэшскіPolskaPolskiПольскіСрбиjаСрпскиСербскіLatvijaLatviešuЛатышскіLietuvaLietuviųЛітоўскіMoldovaMoldoveneascăМалдаўскіБеларусьБеларускiБеларускі
Закаўказзе
АҧсныАҧсышәалаАбхазскіԱրմենիաՀայերենАрмянскіAzərbaycanАzərbaycancaАзербайджанскіХуссар ИрыстонИронауАсецінскіსაქართველოქართულიГрузінскі
Бліжні Усход
Sputnik عربيArabicАрабскіTürkiyeTürkçeТурэцкіSputnik ایرانPersianФарсіSputnik افغانستانDariДары
Цэнтральная Азія
ҚазақстанҚазақ тіліКазахскіКыргызстанКыргызчаКіргізскіOʻzbekistonЎзбекчаУзбекскіТоҷикистонТоҷикӣТаджыкскі
Усходняя і Паўднёва-Усходняя Азія
Việt NamTiếng ViệtВ'етнамскі日本日本語Японскі俄罗斯卫星通讯社中文(简体)Кітайскі俄罗斯卫星通讯社中文(繁体)Кітайскі
Паўднёвая Амерыка
BrasilPortuguêsПартугальскі