Улады Мінска хочуць больш платных парковак у цэнтры сталіцы

© Sputnik / Виктор ТолочкоІнфармацыйныя шчыты, што паведамляюць пра спосабы аплаты паркоўкі, з'явіліся на многіх вуліцах у цэнтры, але аўтамабілісты не спяшаюцца плаціць
Інфармацыйныя шчыты, што паведамляюць пра спосабы аплаты паркоўкі, з'явіліся на многіх вуліцах у цэнтры, але аўтамабілісты не спяшаюцца плаціць - Sputnik Беларусь, 1920, 23.02.2021
У гэтым годзе адкрыюць яшчэ дзве пляцоўкі для ўладальнікаў аўто. Sputnik даведаўся, дзе менавіта і чаму працэс ідзе не так хутка.

МІНСК, 23 лют – Sputnik. Мінгарвыканкам патрабуе больш актыўна ўносіць прапановы па абсталяванні платных парковак у сталіцы.

Сёння ў Мінску працуюць пяць такіх месцаў, распавёў Sputnik намеснік генеральнага дырэктара ГА "Гаражы, аўтастаянкі і паркоўкі" Пётр Пруднікаў.

"Гэта агароджаныя шлагбаўмам тэрыторыі з паркаматамі: паркоўка ў Верхнім горадзе, каля рэстарана "Лідо" каля ЦУМа, па вуліцы Гікала, па вуліцы Талбухіна ад уезду з праспекта Незалежнасці і па вуліцы Харужай (насупраць дамоў-"кукуруз").

Усе паркоўкі запатрабаваныя. Іх стварэнне эканамічна абгрунтавана. І ўжо сябе апраўдала", - адзначыў ён.

Новыя платныя паркоўкі ў Мінску

У гэтым годзе, распавёў суразмоўца, у цэнтры сталіцы адкрыюцца яшчэ дзве платныя паркоўкі - на вуліцы Кірава, 8 (умяшчальнасцю да 90 машын) і ў раёне вуліцы Замкавай (на 250 аўто).

Першую абсталююць за кошт прыцягнутых інвестыцый. Другую - за кошт бюджэту.

Аплату за карыстанне паркоўкамі плануюць зрабіць бескантактавай, праз мадэрнізаваныя паркаматы. Дарэчы, падобная сістэма ўжо працуе на паркоўцы ў Верхнім горадзе.

Абсталяванне для парковак пакуль імпартнае. Але тэхнічнае начынне - айчыннае.

Адсочваць грузы стане прасцей: узгоднена прымяненне навігацыйных пломбаў - Sputnik Беларусь, 1920, 22.02.2021
Адсочваць грузы стане прасцей: узгоднена прымяненне навігацыйных пломбаў

"Роўна як і абслугоўванне: для выбару кампаніі, якая абслугоўвае, праводзім спецыяльныя таргі", - распавёў Sputnik Пётр Пруднікаў.

Спецыяліст патлумачыў: каб паркоўка адкрылася, трэба вывучыць некалькі топавых паказчыкаў. Замовіць так званы "пашпарт паркоўкі". Перш за ўсё, высвятляць экалагічную бяспеку будучай пляцоўкі, далей - пралічаць загружанасць дарогі, даступнасць для карыстання.

"А гэта ўсё - шэраг узгадненняў. І на гэта патрэбны час", - сказаў на заканчэнне Пруднікаў.

На яго думку, апроч іншага, важна павышаць адказнасць аўтаўладальнікаў у пытанні абавязковай аплаты за карыстанне платнымі паркоўкамі. Пакуль гэта пытанне складана назваць стоадсоткава вырашаным.

Чытайце таксама:

Стужка навiн
0
Спачатку новыяСпачатку старыя
loader
У эфіры
Заголовок открываемого материала