МІНСК, 28 кра – Sputnik. Міністр транспарту Літвы Марыус Скуодыс абмеркаваў з прадстаўнікамі Літоўскай асацыяцыі марскіх пагрузачных кампаній перагляд арэнднай платы ў порце Клайпеды, паведамляецца ў рэлізе літоўскага Мінтранса.
У прыватнасці, плануецца падняць не толькі стаўкі па арэндзе плошчаў, але і змяніць методыку падліку партовага збору.
"Паколькі дзяржава пастаянна інвесціруе ў мадэрнізацыю набярэжных, належную глыбіню ў акваторыі і ў набярэжных, асабліва важна, каб была створана эфектыўная, празрыстая і якая стварае аднолькавыя канкурэнтныя ўмовы методыка арэнды зямлі. Толькі так мы зможам забяспечыць аддачу інвестыцый, выконваць планы развіцця марскога порта", - паведаміў Скуодыс.
Да 2019 года абароты порта ў Клайпедзе раслі хутчэй, чым іншых гаваняў Балтыйскага мора разам узятых. Пакуль не ішла гаворка пра перанакіраванне патоку беларускіх грузаў у парты Ленінградскай вобласці, доля рэспублікі ў партовым абароце складала 30,5% ад агульнага патоку. Мае Беларусь і 30% акцый тэрмінала насыпных грузаў, які знаходзіцца ў Клайпедскім порце.
Тэрмінал у Расіі
Раней прэзідэнт Беларусі Аляксандр Лукашэнка прапанаваў губернатару Ленвобласці Аляксандру Драздзенку пабудаваць беларускі тэрмінал у адным з расійскіх партоў на Балтыцы. Але губернатар параіў беларускаму лідэру ўкласціся ў тэрмінал, будаўніцтва якога ўжо ідзе, чым пачынаць самастойную будоўлю.
Чытайце таксама:
- Мінск паставіў Вільнюсу нафтавы гамбіт
- Klaipedos nafta, якая засталася без беларускіх грузаў, чакае складаны час
- Пецярбургскі тэрмінал назваў аб'ём перавалкі беларускіх нафтапрадуктаў