https://bel.sputnik.by/20210516/Belarusk-aslak-pratsyagnu-kalonu-z-13-mashyna-na-10-metra-1047635863.html
Беларускі асілак працягнуў калону з 13 машын на 10 метраў
Беларускі асілак працягнуў калону з 13 машын на 10 метраў
Sputnik Беларусь
Паглядзіце, як асілак з Гродна цягне на канаце 13 легкавых машын у счэпцы. Калона аўто расцягнулася на 30 метраў, асілак змог працягнуць іх на дзесяць метраў... 16.05.2021, Sputnik Беларусь
2021-05-16T13:20+0300
2021-05-16T13:20+0300
2021-05-17T16:46+0300
відэа
мультымедыя
у беларусі
спорт
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/07e5/05/0f/1047634464_10:0:1920:1080_1920x0_80_0_0_db885d1027fcdb7863db7b771ed17358.jpg
Незвычайную акцыю вырашыў правесці вядомы гродзенскі спартсмен Аляксандр Кодзіс, які заслужана лічыцца адным з наймацнейшых людзей у Еўропе. Некалькі гадоў таму на вачах у жыхароў Гродна ён цягнуў 12-тонны тралейбус з пасажырамі, пасля гэтага з'явілася новая цікавая мэта.Паводле яго слоў, асаблівых трэніровак у яго не было. Адзінае - напярэдадні правялі дзве пробныя рэпетыцыі, спачатку з калонай з васьмі, затым - з калонай з дзесяці машын. У выніку, спартсмен зразумеў, што можа больш і павялічыў колькасць аўто."Узяў 13, таму што гэта наша шчаслівая сямейная лічба. Яшчэ ў дзяцінстве летам дапамагаў бацьку працаваць на камбайне, у якога быў нумар 13, і мы заўсёды перамагалі. З дзяцінства яна прыносіць поспех", - распавёў Аляксандр.Паводле яго слоў, цягнуць калону машын аказалася складанай задачай з-за тэхнічнай складанасці, якую не ўдалося ліквідаваць. З-за вялікай даўжыні была вялікая сіла супраціву. Таксама ў некаторых машын была больш мяккая счэпкі з асфальтам і яны спружынілі і тармазілі ўсю калону."Калі б гэта быў адзін 20-ці або 25-тонны аўтамабіль, то цягнуць яго было б нашмат лягчэй. Тут самае складанае - гэта зрушыць з месца, а далей цягнуць лягчэй. Калі цягнеш 30-метровую калону, то кожны крок наперад як самы першы. Прыйшлося задзейнічаць не толькі сілу, але і агульную цягавітасць", - растлумачыў спартсмен.Аляксандр Кодзіс займаецца паўэрліфтынгам каля 15 гадоў, шмат трэніруецца, удзельнічае ў міжнародных спаборніцтвах. Часта яго называюць "жалезным чалавекам" і адным з наймацнейшых людзей Еўропы. Александ Кодзіс - двухразовы чэмпіён свету і кубка свету, двухразовы чэмпіён Еўропы і кубка Еўропы па паўэрліфцінгу.У прамежках паміж трэніроўкамі ён перыядычна робіць незвычайныя акцыі. Гадоў пяць таму спартсмен цягнуў у звязцы пяць машын, у 2018 годзе - працягнуў 12-тонны тралейбус з пасажырамі, пасля гэтага - нёс 200-кіляграмовых камень па гродзенскай "лесвіцы кахання".Глядзіце таксама:
https://bel.sputnik.by/20210515/Armyansk-Van-Dam-spartsmen-vykonvae-vdovshchnyya-truk---vdea-1047633147.html
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Навіны
ru_BY
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/07e5/05/0f/1047634464_202:0:1920:1080_1920x0_80_0_0_d9060a118b0ecf11b6e2e20edff5cba9.jpgSputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
мультымедыя, у беларусі, спорт
мультымедыя, у беларусі, спорт
Беларускі асілак працягнуў калону з 13 машын на 10 метраў
13:20 16.05.2021 (абноўлена: 16:46 17.05.2021) Паглядзіце, як асілак з Гродна цягне на канаце 13 легкавых машын у счэпцы. Калона аўто расцягнулася на 30 метраў, асілак змог працягнуць іх на дзесяць метраў, выкарыстоўваючы толькі сваю сілу і цягавітасць. Як гэта было, глядзіце на відэа.
Незвычайную акцыю вырашыў правесці вядомы гродзенскі спартсмен Аляксандр Кодзіс, які заслужана лічыцца адным з наймацнейшых людзей у Еўропе. Некалькі гадоў таму на вачах у жыхароў Гродна ён цягнуў 12-тонны тралейбус з пасажырамі, пасля гэтага з'явілася новая цікавая мэта.
"Два гады таму паставіў мэту працягнуць у счэпцы не менш за дзесяць машын. Нарэшце, ажыццявіў задумку. У выніку атрымалася нават лепш - 13 машын і 10 метраў. Слава Богу! Далей - больш", - падзяліўся са Sputnik Аляксандр Кодзіс.
Паводле яго слоў, асаблівых трэніровак у яго не было. Адзінае - напярэдадні правялі дзве пробныя рэпетыцыі, спачатку з калонай з васьмі, затым - з калонай з дзесяці машын. У выніку, спартсмен зразумеў, што можа больш і павялічыў колькасць аўто.
"Узяў 13, таму што гэта наша шчаслівая сямейная лічба. Яшчэ ў дзяцінстве летам дапамагаў бацьку працаваць на камбайне, у якога быў нумар 13, і мы заўсёды перамагалі. З дзяцінства яна прыносіць поспех", - распавёў Аляксандр.
Паводле яго слоў, цягнуць калону машын аказалася складанай задачай з-за тэхнічнай складанасці, якую не ўдалося ліквідаваць. З-за вялікай даўжыні была вялікая сіла супраціву. Таксама ў некаторых машын была больш мяккая счэпкі з асфальтам і яны спружынілі і тармазілі ўсю калону.
"Калі б гэта быў адзін 20-ці або 25-тонны аўтамабіль, то цягнуць яго было б нашмат лягчэй. Тут самае складанае - гэта зрушыць з месца, а далей цягнуць лягчэй. Калі цягнеш 30-метровую калону, то кожны крок наперад як самы першы. Прыйшлося задзейнічаць не толькі сілу, але і агульную цягавітасць", - растлумачыў спартсмен.
Аляксандр Кодзіс займаецца паўэрліфтынгам каля 15 гадоў, шмат трэніруецца, удзельнічае ў міжнародных спаборніцтвах. Часта яго называюць "жалезным чалавекам" і адным з наймацнейшых людзей Еўропы. Александ Кодзіс - двухразовы чэмпіён свету і кубка свету, двухразовы чэмпіён Еўропы і кубка Еўропы па паўэрліфцінгу.
У прамежках паміж трэніроўкамі ён перыядычна робіць незвычайныя акцыі. Гадоў пяць таму спартсмен цягнуў у звязцы пяць машын, у 2018 годзе - працягнуў 12-тонны тралейбус з пасажырамі, пасля гэтага - нёс 200-кіляграмовых камень па гродзенскай "лесвіцы кахання".