Фота

Самыя дзіўныя і знакамітыя масты свету

У адсутнасць магчымасці падарожнічаць па свеце, Sputnik прапануе адправіцца ў фотавандроўку па самай цудоўнай і самым вядомым мастам ў свеце.
Сярод знакамітых мастоў свету - не толькі вядомыя Залатыя вароты Сан-Францыска або Палацавы мост Санкт-Пецярбурга, не толькі маштабныя праекты 2018 года Крымскі мост або мост Ганконг - Чжухай - Макао. У нашу падборку ўвайшлі і надзвычайны Віядук Міё, і "жылы" мост Фларэнцыі, і "партал у іншы свет" Чортаў мост.
У нашу падборку таксама ўвайшлі надзвычайны Віядук Мійо, "жылы" мост Фларэнцыі, "партал у свет іншы" Чортаў мост і многія іншыя дзіўныя канструкцыі.
Глядзіце таксама:
© AFP 2021 / GABRIEL BOUYSМост "Залатыя вароты" - сімвал Сан-Францыска і ЗША. Ён праходзіць праз праліў Залатыя Вароты і злучае Сан-Францыска з паўднёвай часткай акругі Марыню. Яго будаўніцтва завяршылася ў 1937 годзе, і на той момант ён быў самым доўгім падвесным мостам у свеце агульнай працягласцю каля 9 км.
Мост Залатыя вароты - сімвал Сан-Францыска і ЗША. Ён праходзіць праз праліў Залатыя Вароты і злучае Сан-Францыска з паўднёвай часткай акругі Марыню. Яго будаўніцтва завяршылася ў 1937 годзе, і на той момант ён быў самым доўгім падвесным мостам у свеце агульнай працягласцю каля 9 км. - Sputnik Беларусь
1/26
Мост "Залатыя вароты" - сімвал Сан-Францыска і ЗША. Ён праходзіць праз праліў Залатыя Вароты і злучае Сан-Францыска з паўднёвай часткай акругі Марыню. Яго будаўніцтва завяршылася ў 1937 годзе, і на той момант ён быў самым доўгім падвесным мостам у свеце агульнай працягласцю каля 9 км.
© AP / CHRISTOPHE ENAВіадук Мійо быў адкрыты ў 2004 годзе і стаў самым высокім транспартным мостам у свеце - адна з яго апор мае вышыню 341 метр, што крыху вышэй за Эйфелеву вежу, і ўсяго на 40 метраў ніжэй за Эмпайр-стэйт-білдынг ў Нью-Йорку. Ён пабудаваны па вантавай сістэме і праходзіць праз даліну ракі Тарн на поўдні Францыі.
Віадук Мійо быў адкрыты ў 2004 годзе і стаў самым высокім транспартным мостам у свеце - адна з яго апор мае вышыню 341 метр, што крыху вышэй за Эйфелеву вежу, і ўсяго на 40 метраў ніжэй за Эмпайр-стэйт-білдынг ў Нью-Йорку. Ён пабудаваны па вантавай сістэме і праходзіць праз даліну ракі Тарн на поўдні Францыі. - Sputnik Беларусь
2/26
Віадук Мійо быў адкрыты ў 2004 годзе і стаў самым высокім транспартным мостам у свеце - адна з яго апор мае вышыню 341 метр, што крыху вышэй за Эйфелеву вежу, і ўсяго на 40 метраў ніжэй за Эмпайр-стэйт-білдынг ў Нью-Йорку. Ён пабудаваны па вантавай сістэме і праходзіць праз даліну ракі Тарн на поўдні Францыі.
CC0 / Martin Damboldt / Pexels / Чортаў мост (Rakotzbrücke) - гэта каменная арка ў парку Кромлау ў 120 км ад нямецкага Дрэздэна, пабудаваная ў 1860 годзе. Базальтавыя камяні, з якіх зроблены мост, дастаўляліся сюды з розных абласцей Саксонскай Швейцарыі і Багеміі. Разам з адлюстраваннем у возеры Чортаў мост утварае круг. Гэты факт спарадзіў легенды пра архітэктара, які падпісаў пагадненне з д'яблам, і пра тое, што тут знаходзіцца партал у іншы свет.
Чортаў мост (Rakotzbrücke) - гэта каменная арка ў парку Кромлау ў 120 км ад нямецкага Дрэздэна, пабудаваная ў 1860 годзе. Базальтавыя камяні, з якіх зроблены мост, дастаўляліся сюды з розных абласцей Саксонскай Швейцарыі і Багеміі. Разам з адлюстраваннем у возеры Чортаў мост утварае круг. Гэты факт спарадзіў легенды пра архітэктара, які падпісаў пагадненне з д'яблам, і пра тое, што тут знаходзіцца партал у іншы свет. - Sputnik Беларусь
3/26
Чортаў мост (Rakotzbrücke) - гэта каменная арка ў парку Кромлау ў 120 км ад нямецкага Дрэздэна, пабудаваная ў 1860 годзе. Базальтавыя камяні, з якіх зроблены мост, дастаўляліся сюды з розных абласцей Саксонскай Швейцарыі і Багеміі. Разам з адлюстраваннем у возеры Чортаў мост утварае круг. Гэты факт спарадзіў легенды пра архітэктара, які падпісаў пагадненне з д'яблам, і пра тое, што тут знаходзіцца партал у іншы свет.
© REUTERS / AHMED JADALLAHМост Святога Анёла ў Рыме - пешаходны мост праз Тыбр, пабудаваны ў 134-139 гг. рымскім імператарам Адрыянам. Абліцаваны мармуровымі плітамі. У XVI стагоддзі на мосце з'явіліся статуі апосталаў Пятра (работы Ларэнцэта 1530) і Паўла (работы Паола Рамана, 1463), а таксама дзесяць статуй анёлаў працы Берніні.
Мост Святога Анёла ў Рыме - пешаходны мост праз Тыбр, пабудаваны ў 134-139 гг. рымскім імператарам Адрыянам. Абліцаваны мармуровымі плітамі. У XVI стагоддзі на мосце з'явіліся статуі апосталаў Пятра (работы Ларэнцэта 1530) і Паўла (работы Паола Рамана, 1463), а таксама дзесяць статуй анёлаў працы Берніні. - Sputnik Беларусь
4/26
Мост Святога Анёла ў Рыме - пешаходны мост праз Тыбр, пабудаваны ў 134-139 гг. рымскім імператарам Адрыянам. Абліцаваны мармуровымі плітамі. У XVI стагоддзі на мосце з'явіліся статуі апосталаў Пятра (работы Ларэнцэта 1530) і Паўла (работы Паола Рамана, 1463), а таксама дзесяць статуй анёлаў працы Берніні.
© AP / Lefteris PitarakisВестмінстарскі мост у Лондане - арачны мост праз раку Тэмзу, які злучае Вэстмінстар і Ламбет. Сучаснае збудаванне было пабудавана ў 1862 годзе па праекце архітэктара Томаса Пэйджа. Знакаміты размешчаным непадалёк легендарным Біг-Бэнам. Афарбаваны мост у зялёны колер, які сімвалізуе колер сядзенняў у Палаце абшчын.
Вестмінстарскі мост у Лондане - арачны мост праз раку Тэмзу, які злучае Вэстмінстар і Ламбет. Сучаснае збудаванне было пабудавана ў 1862 годзе па праекце архітэктара Томаса Пэйджа. Знакаміты размешчаным непадалёк легендарным Біг-Бэнам. Афарбаваны мост у зялёны колер, які сімвалізуе колер сядзенняў у Палаце абшчын. - Sputnik Беларусь
5/26
Вестмінстарскі мост у Лондане - арачны мост праз раку Тэмзу, які злучае Вэстмінстар і Ламбет. Сучаснае збудаванне было пабудавана ў 1862 годзе па праекце архітэктара Томаса Пэйджа. Знакаміты размешчаным непадалёк легендарным Біг-Бэнам. Афарбаваны мост у зялёны колер, які сімвалізуе колер сядзенняў у Палаце абшчын.
© AFP 2021 / ALBERTO PIZZOLIПонтэ Века, або Стары Мост над ракой Арно ў Фларэнцыі - гэта не проста "жылы" мост, але цэлы архітэктурны помнік, збудаваны яшчэ ў XIV стагоддзі. Найстарэйшае арачнае збудаванне Еўропы, яно сканструявана цалкам з адных толькі камянёў. Понтэ Века складаецца з трох арак, якія дасягаюць у даўжыню да 30 м.
Понтэ Века, або Стары Мост над ракой Арно ў Фларэнцыі - гэта не проста жылы мост, але цэлы архітэктурны помнік, збудаваны яшчэ ў XIV стагоддзі. Найстарэйшае арачнае збудаванне Еўропы, яно сканструявана цалкам з адных толькі камянёў. Понтэ Века складаецца з трох арак, якія дасягаюць у даўжыню да 30 м. - Sputnik Беларусь
6/26
Понтэ Века, або Стары Мост над ракой Арно ў Фларэнцыі - гэта не проста "жылы" мост, але цэлы архітэктурны помнік, збудаваны яшчэ ў XIV стагоддзі. Найстарэйшае арачнае збудаванне Еўропы, яно сканструявана цалкам з адных толькі камянёў. Понтэ Века складаецца з трох арак, якія дасягаюць у даўжыню да 30 м.
© AFP 2021 / ADEM ALTANМост пакутнікаў 15 ліпеня - Басфорскі мост - першы вісячы мост праз Басфорскі праліў. Ён злучае еўрапейскую і азіяцкую часткі Стамбула. Агульная даўжыня моста складае 1560 м, шырыня - 33 м, і кожныя суткі праз яго праязджае больш за 200 тысяч транспартных сродкаў.
Мост пакутнікаў 15 ліпеня - Басфорскі мост - першы вісячы мост праз Басфорскі праліў. Ён злучае еўрапейскую і азіяцкую часткі Стамбула. Агульная даўжыня моста складае 1560 м, шырыня - 33 м, і кожныя суткі праз яго праязджае больш за 200 тысяч транспартных сродкаў. - Sputnik Беларусь
7/26
Мост пакутнікаў 15 ліпеня - Басфорскі мост - першы вісячы мост праз Басфорскі праліў. Ён злучае еўрапейскую і азіяцкую часткі Стамбула. Агульная даўжыня моста складае 1560 м, шырыня - 33 м, і кожныя суткі праз яго праязджае больш за 200 тысяч транспартных сродкаў.
© Sputnik / Алексей Даничев / Перайсці ў фотабанкПалацавы мост на рацэ Няве ў Санкт-Пецярбургу, які злучае Адміралцейскі востраў і Стрэлку Васільеўскага вострава, раскрываецца кожную ноч. Для звядзення і развядзення пралёта яму патрабуецца толькі тры хвіліны, нягледзячы на тое што кожная пад'ёмная частка важыць не менш за 700 тон. Мост быў пабудаваны ў 1916 годзе і сёння з'яўляецца сімвалам паўночнай сталіцы Расіі.
Палацавы мост на рацэ Няве ў Санкт-Пецярбургу, які злучае Адміралцейскі востраў і Стрэлку Васільеўскага вострава, раскрываецца кожную ноч. Для звядзення і развядзення пралёта яму патрабуецца толькі тры хвіліны, нягледзячы на тое што кожная пад'ёмная частка важыць не менш за 700 тон. Мост быў пабудаваны ў 1916 годзе і сёння з'яўляецца сімвалам паўночнай сталіцы Расіі. - Sputnik Беларусь
8/26
Палацавы мост на рацэ Няве ў Санкт-Пецярбургу, які злучае Адміралцейскі востраў і Стрэлку Васільеўскага вострава, раскрываецца кожную ноч. Для звядзення і развядзення пралёта яму патрабуецца толькі тры хвіліны, нягледзячы на тое што кожная пад'ёмная частка важыць не менш за 700 тон. Мост быў пабудаваны ў 1916 годзе і сёння з'яўляецца сімвалам паўночнай сталіцы Расіі.
CC0 / Pixabay / Skitterphoto / Мост Эразма ў Ратэрдаме, ці "Лебедзь-мост" - вантавы мост праз раку Маас, вядомы сваёй незвычайнай канструкцыяй. У паўднёвай (больш аддаленай ад цэнтра горада) частцы моста ёсць развадны пралёт, які лічыцца самым вялікім і цяжкім у Заходняй Еўропе. Мост пабудаваны ў 1996 годзе, яго даўжыня - 832 метры.
Мост Эразма ў Ратэрдаме, ці Лебедзь-мост - вантавы мост праз раку Маас, вядомы сваёй незвычайнай канструкцыяй. У паўднёвай (больш аддаленай ад цэнтра горада) частцы моста ёсць развадны пралёт, які лічыцца самым вялікім і цяжкім у Заходняй Еўропе. Мост пабудаваны ў 1996 годзе, яго даўжыня - 832 метры. - Sputnik Беларусь
9/26
Мост Эразма ў Ратэрдаме, ці "Лебедзь-мост" - вантавы мост праз раку Маас, вядомы сваёй незвычайнай канструкцыяй. У паўднёвай (больш аддаленай ад цэнтра горада) частцы моста ёсць развадны пралёт, які лічыцца самым вялікім і цяжкім у Заходняй Еўропе. Мост пабудаваны ў 1996 годзе, яго даўжыня - 832 метры.
© AFP 2021 / LOIC VENANCEБруклінскі мост у Нью-Йорку - найстарэйшы мост ЗША, пабудаваны над пралівам Іст-Рывер, злучае Бруклін і Манхэтэн. На будаўніцтва моста даўжынёй 1825 метраў спатрэбілася 13 гадоў (1869 - 1883 гг.). Інжынер Джон Рэблінг упершыню прапанаваў замяніць чыгун сталлю, і каб даказаць надзейнасць, у дзень адкрыцця прадстаўнікі гарадской улады прайшліся па мосце са сланамі.
Бруклінскі мост складаецца з двух зон для аўтамабіляў і адной, прыпаднятай над дарогай, для веласіпедыстаў і пешаходаў - гэтым Рэблінг хацеў паказаць перавагу людзей над машынамі.
Бруклінскі мост у Нью-Йорку - найстарэйшы мост ЗША, пабудаваны над пралівам Іст-Рывер, злучае Бруклін і Манхэтэн. На будаўніцтва моста даўжынёй 1825 метраў спатрэбілася 13 гадоў (1869 - 1883 гг.). Інжынер Джон Рэблінг упершыню прапанаваў замяніць чыгун сталлю, і каб даказаць надзейнасць, у дзень адкрыцця прадстаўнікі гарадской улады прайшліся па мосце са сланамі.Бруклінскі мост складаецца з двух зон для аўтамабіляў і адной, прыпаднятай над дарогай, для веласіпедыстаў і пешаходаў - гэтым Рэблінг хацеў паказаць перавагу людзей над машынамі. - Sputnik Беларусь
10/26
Бруклінскі мост у Нью-Йорку - найстарэйшы мост ЗША, пабудаваны над пралівам Іст-Рывер, злучае Бруклін і Манхэтэн. На будаўніцтва моста даўжынёй 1825 метраў спатрэбілася 13 гадоў (1869 - 1883 гг.). Інжынер Джон Рэблінг упершыню прапанаваў замяніць чыгун сталлю, і каб даказаць надзейнасць, у дзень адкрыцця прадстаўнікі гарадской улады прайшліся па мосце са сланамі.
Бруклінскі мост складаецца з двух зон для аўтамабіляў і адной, прыпаднятай над дарогай, для веласіпедыстаў і пешаходаў - гэтым Рэблінг хацеў паказаць перавагу людзей над машынамі.
© AFP 2021 / PATRICIA DE MELO MOREIRAМост Васка да Гама ў Партугаліі - вантавы мост, які пераходзіць у віядук, праз Цежу на паўднёвы ўсход ад Лісабона. На працягу 20 гадоў, да адкрыцця аўтамабільнай часткі Крымскага моста, гэта быў самы доўгі мост у Еўропе - яго працягласць складае 17,2 км. У моста незвычайная форма: вантавая частка размяшчаецца перпендыкулярна берагавой лініі, у той час як віядук праходзіць паралельна.
Мост Васка да Гама ў Партугаліі - вантавы мост, які пераходзіць у віядук, праз Цежу на паўднёвы ўсход ад Лісабона. На працягу 20 гадоў, да адкрыцця аўтамабільнай часткі Крымскага моста, гэта быў самы доўгі мост у Еўропе - яго працягласць складае 17,2 км. У моста незвычайная форма: вантавая частка размяшчаецца перпендыкулярна берагавой лініі, у той час як віядук праходзіць паралельна. - Sputnik Беларусь
11/26
Мост Васка да Гама ў Партугаліі - вантавы мост, які пераходзіць у віядук, праз Цежу на паўднёвы ўсход ад Лісабона. На працягу 20 гадоў, да адкрыцця аўтамабільнай часткі Крымскага моста, гэта быў самы доўгі мост у Еўропе - яго працягласць складае 17,2 км. У моста незвычайная форма: вантавая частка размяшчаецца перпендыкулярна берагавой лініі, у той час як віядук праходзіць паралельна.
© REUTERS / SIMON DAWSONТаўэрскі мост у Лондане - развадны мост побач з Тауэрскім замкам. Будаваўся мост згодна з праектам Гарацэ Джонса ў канцы XIX стагоддзя. Вынікам інжынерных работ стала 244-метровае збудаванне з высокімі 65-метровымі вежамі. На вышыні 44 м яны злучаюцца галерэяй, прызначанай для пешаходаў. У нашы дні гэтая галерэя стала музеем і назіральнай пляцоўкай.
Таўэрскі мост у Лондане - развадны мост побач з Тауэрскім замкам. Будаваўся мост згодна з праектам Гарацэ Джонса ў канцы XIX стагоддзя. Вынікам інжынерных работ стала 244-метровае збудаванне з высокімі 65-метровымі вежамі. На вышыні 44 м яны злучаюцца галерэяй, прызначанай для пешаходаў. У нашы дні гэтая галерэя стала музеем і назіральнай пляцоўкай. - Sputnik Беларусь
12/26
Таўэрскі мост у Лондане - развадны мост побач з Тауэрскім замкам. Будаваўся мост згодна з праектам Гарацэ Джонса ў канцы XIX стагоддзя. Вынікам інжынерных работ стала 244-метровае збудаванне з высокімі 65-метровымі вежамі. На вышыні 44 м яны злучаюцца галерэяй, прызначанай для пешаходаў. У нашы дні гэтая галерэя стала музеем і назіральнай пляцоўкай.
© REUTERS / PAUL HANNAПешаходны мост-труба "Аргансуэла" у Мадрыдзе перакінуты праз раку Манзанарэс. Канструкцыя з двух канічных частак нібы парыць у паветры.
Пешаходны мост-труба Аргансуэла у Мадрыдзе перакінуты праз раку Манзанарэс. Канструкцыя з двух канічных частак нібы парыць у паветры. - Sputnik Беларусь
13/26
Пешаходны мост-труба "Аргансуэла" у Мадрыдзе перакінуты праз раку Манзанарэс. Канструкцыя з двух канічных частак нібы парыць у паветры.
© REUTERS / DAVID GRAYМост Харбар-Брыдж - самы вялікі мост Сіднэя і адзін з самых вялікіх стальных арачных мастоў у свеце. Самае цікавае, што па мосце можна здзейсніць самую незвычайную экскурсію - пад'ём па бакавой арцы моста на яго вяршыню, адкуль адкрываецца ўразлівая панарама горада.
Мост Харбар-Брыдж - самы вялікі мост Сіднэя і адзін з самых вялікіх стальных арачных мастоў у свеце. Самае цікавае, што па мосце можна здзейсніць самую незвычайную экскурсію - пад'ём па бакавой арцы моста на яго вяршыню, адкуль адкрываецца ўразлівая панарама горада. - Sputnik Беларусь
14/26
Мост Харбар-Брыдж - самы вялікі мост Сіднэя і адзін з самых вялікіх стальных арачных мастоў у свеце. Самае цікавае, што па мосце можна здзейсніць самую незвычайную экскурсію - пад'ём па бакавой арцы моста на яго вяршыню, адкуль адкрываецца ўразлівая панарама горада.
CC BY-SA 3.0 / VKaeru / Вісячы мост Акасі-Кайке (Akashi Kaikyo) у Японіі пабудаваны ў 1998 годзе. Яго вышыня 298 метраў, а даўжыня - 3911 метраў. Гэта самы доўгі вісячы мост у свеце. Ён перасякае праліў Акасі і злучае горад Кобе на востраве Хансю з горадам Авадзі на востраве Авадзі.
Вісячы мост Акасі-Кайке (Akashi Kaikyo) у Японіі пабудаваны ў 1998 годзе. Яго вышыня 298 метраў, а даўжыня - 3911 метраў. Гэта самы доўгі вісячы мост у свеце. Ён перасякае праліў Акасі і злучае горад Кобе на востраве Хансю з горадам Авадзі на востраве Авадзі. - Sputnik Беларусь
15/26
Вісячы мост Акасі-Кайке (Akashi Kaikyo) у Японіі пабудаваны ў 1998 годзе. Яго вышыня 298 метраў, а даўжыня - 3911 метраў. Гэта самы доўгі вісячы мост у свеце. Ён перасякае праліў Акасі і злучае горад Кобе на востраве Хансю з горадам Авадзі на востраве Авадзі.
© REUTERS / DAVID W CERNYКарлаў мост у Празе (на фота ў цэнтры) - пешаходны мост XIV стагоддзя праз раку Влтаву, які злучае гістарычныя раёны Малая Краіна і Старое Месца. Мост абапіраецца на 16 магутных арак, абліцаваных часанымі блокамі з пяшчаніку. У перыяд барока мост быў упрыгожаны ўнікальнай галерэяй скульптур, створаных лепшымі майстрамі таго часу.
Карлаў мост у Празе (на фота ў цэнтры) - пешаходны мост XIV стагоддзя праз раку Влтаву, які злучае гістарычныя раёны Малая Краіна і Старое Месца. Мост абапіраецца на 16 магутных арак, абліцаваных часанымі блокамі з пяшчаніку. У перыяд барока мост быў упрыгожаны ўнікальнай галерэяй скульптур, створаных лепшымі майстрамі таго часу. - Sputnik Беларусь
16/26
Карлаў мост у Празе (на фота ў цэнтры) - пешаходны мост XIV стагоддзя праз раку Влтаву, які злучае гістарычныя раёны Малая Краіна і Старое Месца. Мост абапіраецца на 16 магутных арак, абліцаваных часанымі блокамі з пяшчаніку. У перыяд барока мост быў упрыгожаны ўнікальнай галерэяй скульптур, створаных лепшымі майстрамі таго часу.
© REUTERS / ISSEI KATOВясёлкавы мост у Токіа - вісячы мост праз паўночны Такійскі заліў. Пілоны, якія падтрымліваюць мост, пафарбаваныя ў белы колер. На трасах, якія трымаюць мост, устаноўлены лямпы, якія асвятляюць мост чырвоным, белым і зялёным колерам кожную ноч.
Вясёлкавы мост у Токіа - вісячы мост праз паўночны Такійскі заліў. Пілоны, якія падтрымліваюць мост, пафарбаваныя ў белы колер. На трасах, якія трымаюць мост, устаноўлены лямпы, якія асвятляюць мост чырвоным, белым і зялёным колерам кожную ноч. - Sputnik Беларусь
17/26
Вясёлкавы мост у Токіа - вісячы мост праз паўночны Такійскі заліў. Пілоны, якія падтрымліваюць мост, пафарбаваныя ў белы колер. На трасах, якія трымаюць мост, устаноўлены лямпы, якія асвятляюць мост чырвоным, белым і зялёным колерам кожную ноч.
© REUTERS / YIANNIS KOURTOGLOUСярэднявечныя масты Троодаса на Кіпры - гэта спадчына праўлення Венецыянскай імперыі. На фота - венецыянскі мост Чэлефос (Tzielefos).
Сярэднявечныя масты Троодаса на Кіпры - гэта спадчына праўлення Венецыянскай імперыі. На фота - венецыянскі мост Чэлефос (Tzielefos). - Sputnik Беларусь
18/26
Сярэднявечныя масты Троодаса на Кіпры - гэта спадчына праўлення Венецыянскай імперыі. На фота - венецыянскі мост Чэлефос (Tzielefos).
© Sputnik / Алексей Филиппов / Перайсці ў фотабанкРускі мост ва Уладзівастоку быў пабудаваны ў 2012 годзе ў рамках падрыхтоўкі да саміту АТЭС і стаў адзінай дарогай праз праліў Басфор Усходні, якая злучае паўвостраў Назімава з востравам Рускім, дзе раней для транспартных зносін выкарыстоўваліся толькі паромы. На момант будаўніцтва ён быў прызнаны самым вялікім вантавым мостам у свеце. Рускі гігант можа пахваліцца рэкорднымі па вышыні пілонамі (каля 320 м) і самым доўгім у свеце пралётам (1104 м).
Рускі мост ва Уладзівастоку быў пабудаваны ў 2012 годзе ў рамках падрыхтоўкі да саміту АТЭС і стаў адзінай дарогай праз праліў Басфор Усходні, якая злучае паўвостраў Назімава з востравам Рускім, дзе раней для транспартных зносін выкарыстоўваліся толькі паромы. На момант будаўніцтва ён быў прызнаны самым вялікім вантавым мостам у свеце. Рускі гігант можа пахваліцца рэкорднымі па вышыні пілонамі (каля 320 м) і самым доўгім у свеце пралётам (1104 м). - Sputnik Беларусь
19/26
Рускі мост ва Уладзівастоку быў пабудаваны ў 2012 годзе ў рамках падрыхтоўкі да саміту АТЭС і стаў адзінай дарогай праз праліў Басфор Усходні, якая злучае паўвостраў Назімава з востравам Рускім, дзе раней для транспартных зносін выкарыстоўваліся толькі паромы. На момант будаўніцтва ён быў прызнаны самым вялікім вантавым мостам у свеце. Рускі гігант можа пахваліцца рэкорднымі па вышыні пілонамі (каля 320 м) і самым доўгім у свеце пралётам (1104 м).
© REUTERS / KEVIN LAMХелікс-Брыдж у Сінгапуры быў адкрыты ў 2010 годзе. Гэта ўнікальны мост у форме спіралі ДНК чалавека. На мосце ёсць назіральныя платформы (усяго пяць), шкляныя навесы і адмысловая малекулярная структура, створаная ўнутры моста.
Хелікс-Брыдж у Сінгапуры быў адкрыты ў 2010 годзе. Гэта ўнікальны мост у форме спіралі ДНК чалавека. На мосце ёсць назіральныя платформы (усяго пяць), шкляныя навесы і адмысловая малекулярная структура, створаная ўнутры моста. - Sputnik Беларусь
20/26
Хелікс-Брыдж у Сінгапуры быў адкрыты ў 2010 годзе. Гэта ўнікальны мост у форме спіралі ДНК чалавека. На мосце ёсць назіральныя платформы (усяго пяць), шкляныя навесы і адмысловая малекулярная структура, створаная ўнутры моста.
CC0 / Pexels / Gabriela Palai / Гленфінан, самы доўгі бетонны віядук Шатландыі, быў пабудаваны ў канцы XIX стагоддзя. Найбольшую вядомасць гэтаму чыгуначнаму мосту прынеслі фільмы пра Гары Потэра. Дарога ў Хогвартс ляжыць менавіта праз віядук Гленфінан.
Гленфінан, самы доўгі бетонны віядук Шатландыі, быў пабудаваны ў канцы XIX стагоддзя. Найбольшую вядомасць гэтаму чыгуначнаму мосту прынеслі фільмы пра Гары Потэра. Дарога ў Хогвартс ляжыць менавіта праз віядук Гленфінан. - Sputnik Беларусь
21/26
Гленфінан, самы доўгі бетонны віядук Шатландыі, быў пабудаваны ў канцы XIX стагоддзя. Найбольшую вядомасць гэтаму чыгуначнаму мосту прынеслі фільмы пра Гары Потэра. Дарога ў Хогвартс ляжыць менавіта праз віядук Гленфінан.
CC0 / Pixabay / changhwa5519 / Мост "Фантан вясёлкі" (Banpo Bridge) у Сеуле, Паўднёвая Карэя, пабудаваны ў 2009 годзе, яго даўжыня 1140 метраў. Фантаны ўсіх колераў б'юць прама з моста.
Мост Фантан вясёлкі (Banpo Bridge) у Сеуле, Паўднёвая Карэя, пабудаваны ў 2009 годзе, яго даўжыня 1140 метраў. Фантаны ўсіх колераў б'юць прама з моста. - Sputnik Беларусь
22/26
Мост "Фантан вясёлкі" (Banpo Bridge) у Сеуле, Паўднёвая Карэя, пабудаваны ў 2009 годзе, яго даўжыня 1140 метраў. Фантаны ўсіх колераў б'юць прама з моста.
© Sputnik / Виталий Тимкив / Перайсці ў фотабанкКрымскі мост - амбіцыйны палітычны праект, закліканы злучыць Керчанскі і Таманскі паўвостравы праз востраў Тузла і Тузлінскую касу. Аўтамабільная частка Крымскага моста адкрылася ў траўні 2018 года. Мост стаў самым доўгім у Еўропе - даўжыня аўтамабільнай часткі - 16,9 кіламетра, агульная - 19.
Крымскі мост - амбіцыйны палітычны праект, закліканы злучыць Керчанскі і Таманскі паўвостравы праз востраў Тузла і Тузлінскую касу. Аўтамабільная частка Крымскага моста адкрылася ў траўні 2018 года. Мост стаў самым доўгім у Еўропе - даўжыня аўтамабільнай часткі - 16,9 кіламетра, агульная - 19. - Sputnik Беларусь
23/26
Крымскі мост - амбіцыйны палітычны праект, закліканы злучыць Керчанскі і Таманскі паўвостравы праз востраў Тузла і Тузлінскую касу. Аўтамабільная частка Крымскага моста адкрылася ў траўні 2018 года. Мост стаў самым доўгім у Еўропе - даўжыня аўтамабільнай часткі - 16,9 кіламетра, агульная - 19.
© REUTERS / Laszlo BaloghЛанцуговы мост, або мост Сячэньі - падвесны мост праз раку Дунай, які злучае дзве гістарычных часткі Будапешта - Буду і Пешт. Адкрыты ў 1849 годзе, стаўшы першым пастаянным мостам праз Дунай. Мост названы ў гонар венгерскага палітыка графа Іштвана Сячэньі, які ўклаў нямала сродкаў і сіл у яго будынак, і ў момант збудаванні лічыўся цудам свету.
Ланцуговы мост, або мост Сячэньі - падвесны мост праз раку Дунай, які злучае дзве гістарычных часткі Будапешта - Буду і Пешт. Адкрыты ў 1849 годзе, стаўшы першым пастаянным мостам праз Дунай. Мост названы ў гонар венгерскага палітыка графа Іштвана Сячэньі, які ўклаў нямала сродкаў і сіл у яго будынак, і ў момант збудаванні лічыўся цудам свету. - Sputnik Беларусь
24/26
Ланцуговы мост, або мост Сячэньі - падвесны мост праз раку Дунай, які злучае дзве гістарычных часткі Будапешта - Буду і Пешт. Адкрыты ў 1849 годзе, стаўшы першым пастаянным мостам праз Дунай. Мост названы ў гонар венгерскага палітыка графа Іштвана Сячэньі, які ўклаў нямала сродкаў і сіл у яго будынак, і ў момант збудаванні лічыўся цудам свету.
© REUTERS / SAMRANG PRINGМост Спеан Праптос ў Камбоджы знаходзіцца ў Кампонг Кдэй, у 60 км на паўднёвы ўсход ад Сіем Ріпа. Унікальны латэрытавы мост ХII стагоддзя - спадчына кхмерскай імперыі.
Мост Спеан Праптос ў Камбоджы знаходзіцца ў Кампонг Кдэй, у 60 км на паўднёвы ўсход ад Сіем Ріпа. Унікальны латэрытавы мост ХII стагоддзя - спадчына кхмерскай імперыі. - Sputnik Беларусь
25/26
Мост Спеан Праптос ў Камбоджы знаходзіцца ў Кампонг Кдэй, у 60 км на паўднёвы ўсход ад Сіем Ріпа. Унікальны латэрытавы мост ХII стагоддзя - спадчына кхмерскай імперыі.
© AFP 2021 / NELSON ALMEIDAМост Алівейра ў Сан-Паўлу - бразільскі цуд інжынернай думкі. Быў адкрыты ў траўні 2008 года. Яго вышыня - 138 метраў і ўтрымліваецца ён дзякуючы 144 магутным сталёвым тросам. Унікальнасць моста ў яго мачце-апоры - гэта адзіны ў свеце мост з апорай у форме літары X.
Мост Алівейра ў Сан-Паўлу - бразільскі цуд інжынернай думкі. Быў адкрыты ў траўні 2008 года. Яго вышыня - 138 метраў і ўтрымліваецца ён дзякуючы 144 магутным сталёвым тросам. Унікальнасць моста ў яго мачце-апоры - гэта адзіны ў свеце мост з апорай у форме літары X. - Sputnik Беларусь
26/26
Мост Алівейра ў Сан-Паўлу - бразільскі цуд інжынернай думкі. Быў адкрыты ў траўні 2008 года. Яго вышыня - 138 метраў і ўтрымліваецца ён дзякуючы 144 магутным сталёвым тросам. Унікальнасць моста ў яго мачце-апоры - гэта адзіны ў свеце мост з апорай у форме літары X.
Стужка навiн
0
Спачатку новыяСпачатку старыя
loader
У эфіры
Заголовок открываемого материала
Міжнародны
InternationalEnglishАнглійскіMundoEspañolІспанскі
Еўропа
DeutschlandDeutschНямецкіFranceFrançaisФранцузскіΕλλάδαΕλληνικάГрэчаскіItaliaItalianoІтальянскіČeská republikaČeštinaЧэшскіPolskaPolskiПольскіСрбиjаСрпскиСербскіLatvijaLatviešuЛатышскіLietuvaLietuviųЛітоўскіMoldovaMoldoveneascăМалдаўскіБеларусьБеларускiБеларускі
Закаўказзе
АҧсныАҧсышәалаАбхазскіԱրմենիաՀայերենАрмянскіAzərbaycanАzərbaycancaАзербайджанскіХуссар ИрыстонИронауАсецінскіსაქართველოქართულიГрузінскі
Бліжні Усход
Sputnik عربيArabicАрабскіTürkiyeTürkçeТурэцкіSputnik ایرانPersianФарсіSputnik افغانستانDariДары
Цэнтральная Азія
ҚазақстанҚазақ тіліКазахскіКыргызстанКыргызчаКіргізскіOʻzbekistonЎзбекчаУзбекскіТоҷикистонТоҷикӣТаджыкскі
Усходняя і Паўднёва-Усходняя Азія
Việt NamTiếng ViệtВ'етнамскі日本日本語Японскі俄罗斯卫星通讯社中文(简体)Кітайскі俄罗斯卫星通讯社中文(繁体)Кітайскі
Паўднёвая Амерыка
BrasilPortuguêsПартугальскі