https://bel.sputnik.by/20210701/paltolag-z-uskhodnyaga-partnrstva-belarus-treba-bylo-begchy-raney-1053077833.html
Палітолаг: з "Усходняга партнёрства" Беларусі трэба было бегчы раней
Палітолаг: з "Усходняга партнёрства" Беларусі трэба было бегчы раней
Sputnik Беларусь
Менавіта праз "Усходняе партнёрства" ў апошнія 10-15 гадоў у краіну заходзілі фонды і НКА, якія сёння прынята называць "сеткамі ўплыву", якія сыгралі ключавую... 01.07.2021, Sputnik Беларусь
2021-07-01T19:12+0300
2021-07-01T19:12+0300
2021-07-01T19:51+0300
усходняе партнерства
беларусь
палітолаг
радыё
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/07e5/06/1d/1053000223_0:0:2882:1622_1920x0_80_0_0_40886002c9430c57e41aa268596aac5f.jpg
"Надо было бежать раньше": политолог о выходе Беларуси из "Восточного партнерства"
Sputnik Беларусь
Именно через "Восточное партнерство" в последние 10-15 лет в страну заходили фонды и НКО, которые сегодня принято называть "сетями влияния", сыгравшие ключевую роль в августовских событиях прошлого года, считает политический эксперт Семен Уралов.
Прычынай выхаду Беларусі з "Усходняга партнёрства" называюцца санкцыі, аднак калі санкцыйны ціск будзе паслаблены, магчымы будзе варыянт вяртання ў праект, інакш як "паўзай" цяперашняе прыпыненне ўдзелу ацэньваць немагчыма, разважае эксперт."Усходняе партнёрства" з геапалітычнага пункту гледжання (на прыкладах Малдовы і Украіны) сваёй мэтай утрымлівае замацаванне былых савецкіх рэспублік у каланіяльна-перыферыйнай залежнасці ад Еўрасаюза", лічыць палітычны эксперт.Усе галоўныя мэты "Усходняга партнёрства", па словах эксперта, сістэмна рэалізоўваліся і не хаваліся, а наўзамен краіны атрымлівалі "дробныя плюшкі", і таму сам удзел ва "Усходнім партнёрстве" з'яўляецца прычынай большасці крызісаў - не толькі беларускага, але і ўкраінскага, малдаўскага, бесперапыннага грузінскага і нават армянскага, перакананы Уралаў."Калі ты запускаеш нячыстых і шмат у чым па-езуіцкі дзеючых палітыкаў, нічога іншага акрамя падрыўной дзейнасці чакаць не даводзіцца", - адзначае Уралаў.Рашэнне аб выхадзе Беларусі з "Усходняга партнёрства" палітычны эксперт лічыць не толькі своечасовым, але і некалькі запозненым: "Туды наогул не трэба было ўваходзіць, а калі ўжо ўвайшлі, то пасля першага ўкраінскага Майдана або гісторыі 2008 года ў Малдове трэба было адтуль бегчы, але хтосьці гэта лабіраваў, і трэба разбірацца, хто гэтым займаецца", рэзюміруе Уралаў.Чытайце таксама:
беларусь
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Навіны
ru_BY
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/07e5/06/1d/1053000223_278:0:2882:1953_1920x0_80_0_0_603cc69ebd1041f10709624160899882.jpgSputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
усходняе партнерства, беларусь, палітолаг, аудио
усходняе партнерства, беларусь, палітолаг, аудио
Палітолаг: з "Усходняга партнёрства" Беларусі трэба было бегчы раней
19:12 01.07.2021 (абноўлена: 19:51 01.07.2021) Менавіта праз "Усходняе партнёрства" ў апошнія 10-15 гадоў у краіну заходзілі фонды і НКА, якія сёння прынята называць "сеткамі ўплыву", якія сыгралі ключавую ролю ў жнівеньскіх падзеях мінулага года, лічыць палітычны эксперт Сямён Уралаў.
Прычынай выхаду Беларусі з "Усходняга партнёрства" называюцца санкцыі, аднак калі санкцыйны ціск будзе паслаблены, магчымы будзе варыянт вяртання ў праект, інакш як "паўзай" цяперашняе прыпыненне ўдзелу ацэньваць немагчыма, разважае эксперт.
"Калі паглядзець на "Усходняе партнёрства" з паліттэхналагічнага пункту гледжання, гэта адзін з базавых праектаў, які прывёў да крызісу мінулага года. "Усходняе партнёрства" скіравана на павышэнне пазнавальнасці і папулярызацыю менавіта еўрапейскай інтэграцыі, а для Рэспублікі Беларусь гэта і было асновай ідэалагічнага і каштоўнаснага разрыву. Улада інтэгруецца на Усход як мінімум на ўзроўні пагадненняў - і саюзных, і еўразійскіх, а грамадства агітуюць за інтэграцыю ў іншым накірунку".
Сямён Уралаў
палітычны эксперт
"Усходняе партнёрства" з геапалітычнага пункту гледжання (на прыкладах Малдовы і Украіны) сваёй мэтай утрымлівае замацаванне былых савецкіх рэспублік у каланіяльна-перыферыйнай залежнасці ад Еўрасаюза", лічыць палітычны эксперт.
Усе галоўныя мэты "Усходняга партнёрства", па словах эксперта, сістэмна рэалізоўваліся і не хаваліся, а наўзамен краіны атрымлівалі "дробныя плюшкі", і таму сам удзел ва "Усходнім партнёрстве" з'яўляецца прычынай большасці крызісаў - не толькі беларускага, але і ўкраінскага, малдаўскага, бесперапыннага грузінскага і нават армянскага, перакананы Уралаў.
"Калі ты запускаеш нячыстых і шмат у чым па-езуіцкі дзеючых палітыкаў, нічога іншага акрамя падрыўной дзейнасці чакаць не даводзіцца", - адзначае Уралаў.
Рашэнне аб выхадзе Беларусі з "Усходняга партнёрства" палітычны эксперт лічыць не толькі своечасовым, але і некалькі запозненым: "Туды наогул не трэба было ўваходзіць, а калі ўжо ўвайшлі, то пасля першага ўкраінскага Майдана або гісторыі 2008 года ў Малдове трэба было адтуль бегчы, але хтосьці гэта лабіраваў, і трэба разбірацца, хто гэтым займаецца", рэзюміруе Уралаў.
Еўрасаюз уводзіць
сектаральныя эканамічныя санкцыі ў дачыненні да Беларусі