https://bel.sputnik.by/20211009/u-polshchy-sts-plan-peraknuts-tank-praz-baltyyskuyu-kasu-1057069416.html
У Польшчы ёсць план перакінуць танкі праз Балтыйскую касу?
У Польшчы ёсць план перакінуць танкі праз Балтыйскую касу?
Sputnik Беларусь
У польскім Эльблонге паблізу Калінінграда і Балтыйска знаходзіцца штаб шматнацыянальнай дывізіі НАТА, чые часткі размешчаны ў Польшчы, а таксама ў Літве... 09.10.2021, Sputnik Беларусь
2021-10-09T11:34+0300
2021-10-09T11:34+0300
2024-06-13T12:07+0300
ната
літва
польшча
эстонія
латвія
калінінград
танк
план
балтыйская каса
эльблонг
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/104284/54/1042845406_0:265:3070:1992_1920x0_80_0_0_15fa9aa3358731ceb3bed047f0eeb9ba.jpg
МІНСК, 9 кас – Sputnik. Рашэнне Польшчы стварыць новы суднаходны транспартны канал праз Балтыйскую касу не звязана з эканамічнымі прычынамі, заявіў губернатар Калінінградскай вобласці Антон Аліханаў, паведамляюць СМІ.Неабходнасць новага канала для польскага боку губернатар Калінінградскай вобласці бачыць у тым, каб "у танкавых палкоў побач з Эльблонгам была асобная, незалежная, напэўна, магчымасць прайсці праз гэты канал".У Эльблонге размешчаны штаб шматнацыянальнай дывізіі НАТА "Паўночна-Усход", чые часткі знаходзяцца на тэрыторыях Польшчы і краін Балтыі, тлумачаць СМІ.Калінінградскі губернатар таксама назваў хлуснёй згаданую польскім бокам залежнасць ад транзіту праз праліў у раёне Балтыйска, што нібыта стала прычынай для стварэння новага канала.Раней ні ў Польшчы, ні ў іншых краін не ўзнікала праблем з праходам судоў у порт Эльблонга, нягледзячы на тое, што яны павінны праходзіць праз расійскія тэрытарыяльныя воды, растлумачыў Аліханаў."Ніякай геаграфіяй ні Масква, ні рэгіянальная ўлада ніколі не карысталіся і спакойна прапускалі ўсе судны, якія хацелі прайсці праз праліў", - падкрэсліў ён.Што вядома аб будаўніцтве каналаПа планах, канал дазволіць польскім судам заходзіць у порт Эльблонга без дазволу расійскіх улад. Маршрут скароціцца больш чым на 100 км.Пры гэтым супраць будаўніцтва канала выступілі экалагічныя арганізацыі, у прыватнасці, Greenpeace, а таксама Еўракамісія, паколькі перакопка касы можа прывесці да экалагічнай катастрофы і змене экасістэмы. У той жа час Польшча лічыць, што канал не пашкодзіць экалогіі.Чытайце таксама:
літва
польшча
эстонія
латвія
калінінград
балтыйская каса
эльблонг
балтыйск
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2021
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Навіны
ru_BY
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/104284/54/1042845406_339:0:3070:2048_1920x0_80_0_0_9f7d8b030460b08570e831f7e1b5183e.jpgSputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
ната, літва, польшча, эстонія, латвія, калінінград, танк, план, балтыйская каса, эльблонг, балтыйск
ната, літва, польшча, эстонія, латвія, калінінград, танк, план, балтыйская каса, эльблонг, балтыйск
У Польшчы ёсць план перакінуць танкі праз Балтыйскую касу?
11:34 09.10.2021 (абноўлена: 12:07 13.06.2024) У польскім Эльблонге паблізу Калінінграда і Балтыйска знаходзіцца штаб шматнацыянальнай дывізіі НАТА, чые часткі размешчаны ў Польшчы, а таксама ў Літве, Латвіі і Эстоніі.
МІНСК, 9 кас – Sputnik. Рашэнне Польшчы стварыць новы суднаходны транспартны канал праз Балтыйскую касу не звязана з эканамічнымі прычынамі, заявіў губернатар Калінінградскай вобласці Антон Аліханаў, паведамляюць СМІ.
Неабходнасць новага канала для польскага боку губернатар Калінінградскай вобласці бачыць у тым, каб "у танкавых палкоў побач з Эльблонгам была асобная, незалежная, напэўна, магчымасць прайсці праз гэты канал".
У Эльблонге размешчаны штаб шматнацыянальнай дывізіі НАТА "Паўночна-Усход", чые часткі знаходзяцца на тэрыторыях Польшчы і краін Балтыі, тлумачаць СМІ.
Калінінградскі губернатар таксама назваў хлуснёй згаданую польскім бокам залежнасць ад транзіту праз праліў у раёне Балтыйска, што нібыта стала прычынай для стварэння новага канала.
Раней ні ў Польшчы, ні ў іншых краін не ўзнікала праблем з праходам судоў у порт Эльблонга, нягледзячы на тое, што яны павінны праходзіць праз расійскія тэрытарыяльныя воды, растлумачыў Аліханаў.
"Ніякай геаграфіяй ні Масква, ні рэгіянальная ўлада ніколі не карысталіся і спакойна прапускалі ўсе судны, якія хацелі прайсці праз праліў", - падкрэсліў ён.
Што вядома аб будаўніцтве канала
Па планах, канал дазволіць польскім судам заходзіць у порт Эльблонга без дазволу расійскіх улад. Маршрут скароціцца больш чым на 100 км.
Пры гэтым супраць будаўніцтва канала выступілі экалагічныя арганізацыі, у прыватнасці, Greenpeace, а таксама Еўракамісія, паколькі перакопка касы можа прывесці да экалагічнай катастрофы і змене экасістэмы. У той жа час Польшча лічыць, што канал не пашкодзіць экалогіі.
Лукашэнка: пры знешняй агрэсіі Беларусь
ператворыцца ў "адзіную ваенную базу" з Расіяй
НАТА за 5 гадоў
павялічыла ў два разы колькасць вучэнняў ля меж Беларусі - Савет бяспекі
Цэнтры антырасійскай прапаганды створаны ў Рызе, Таліне і Варшаве - Шайгу
Шайгу: выклікае трывогу
нарошчванне прысутнасці НАТА каля меж Расіі і Беларусі