Фабрыка і дом пад знос: праекціроўшчыкі распавялі пра новыя станцыі метро

© Sputnik / Виктор Толочко / Перайсці ў медыябанкПасажыры мінскага метро
Пасажыры мінскага метро - Sputnik Беларусь, 1920, 22.10.2021
Падпісацца
Плануецца, што на некаторых станцыях трэцяй чаргі Зеленалужскай лініі метро ўпершыню з'явяцца панарамныя ліфты.
МІНСК, 22 кас - Sputnik. Праектныя рашэнні па будаўніцтве трэцяй чаргі Зеленалужскай лініі мінскага метро ўжо падрыхтаваны, яе ўвод плануецца ў 2028-2029 гадах, паведаміў галоўны інжынер праекта ААТ "Мінскметрапраект" Ігар Панкевіч.
"Трэцяя чарга Зеленалужскай лініі метро ад вуліцы Мельнікайтэ да Лагойскага тракта ўключае ў сябе сем станцый", - цытуе Панкевіча ІА "Мінск-Навіны".
Паводле яго слоў, інжынерная падрыхтоўка да будаўніцтва новых станцый мінскай падземкі ўключае вынас камунальных сетак, знос будынкаў і збудаванняў.
Будаўніцтва Зеленалужскай лініі падзелена на два ўчасткі. Працягласць першага складзе 4 700 метраў, на ім будуць размешчаны чатыры станцыі. Ужо ёсць іх працоўныя назвы “Прафсаюзны", "Пярэспа", "Камароўская" і "Парк Дружбы народаў". Іх назвы досыць выразна паказваюць на тое, дзе яны будуць размяшчацца.

Пакуль сакрэт

Панкевіч не паведаміў, дзе будуць размяшчацца астатнія станцыі планаванай лініі метро, ​​патлумачыўшы, што ўсё залежыць ад рэалізацыі буйнога інвестыцыйнага праекта "Паўночны бераг".
Акрамя гэтага, у напрамку будаўніцтва гэтых новых станцый падземкі ад МКАД - па праспекце Пераможцаў - вуліцы Арлоўскай - Цнянкі гарадскія ўлады будуць будаваць эксперыментальны шматфункцыянальны комплекс агульнай плошчай амаль 6 мільёнаў квадратных метраў.

Вясновыя воды

Панкевіч таксама распавёў, што ўся новая лінія метро будзе размяшчацца ніжэй за ўзровень грунтавых вод, таму будуць праведзены складаныя работы па водапаніжэння.
"Такога ў гісторыі будаўніцтва сталічнага метро яшчэ не было. Аднак назапашаны досвед у метрабудаўнікоў ўжо дастатковы", - сказаў ён.
Спецыяліст таксама паведаміў, што пры будаўніцтве новых станцый метро прыйдзецца знесці жылы трохпавярховы дом на скрыжаванні праспекта Машэрава і вуліцы Багдановіча і будынак былой мэблевай фабрыкі на скрыжаванні вуліц Харужай і Багдановіча.
Шырыня перонаў станцый будзе вялікі - 14,2 метра, а даўжыня максімальна кампактнай - 156 метраў. Станцыі ўпершыню абсталююць панарамнымі ліфтамі. Плануюць увесці першы ўчастак новай лініі ў 2028-2029 годзе.
Пасажыры на станцыі Лужнікі Маскоўскага цэнтральнага кольца - Sputnik Беларусь, 1920, 25.06.2021
Вонкавае метро пабудуюць у Мінску
Стужка навiн
0