Сайт нямецкага выдання Deutsche Welle у Беларусі заблакіраваны

© Pixabay / TheDigitalWayЗамок на ноутбуке
Замок на ноутбуке - Sputnik Беларусь, 1920, 28.10.2021
Падпісацца на
Доступ да рэсурсу абмежаваны праз правайдэр "Белтэлекам", пры гэтым патрапіць на сайт, выкарыстоўваючы мабільны інтэрнэт, усё яшчэ магчыма.
МІНСК, 28 кас – Sputnik. Сайт нямецкага выдання Deutsche Welle у Беларусі не адкрываецца праз аператара "Белтэлекам", паведамляе Sputnik.
Пры спробе зайсці на рэсурс у Беларусі праз камп'ютар з'яўляецца надпіс аб тым, што "не ўдаецца атрымаць доступ да сайта". Карыстальнікі мабільнага інтэрнэту збояў у працы сайта не назіралі – для іх Deutsche Welle даступны (па стане на 17:58).
У Міністэрстве інфармацыі гэты факт не каментуюць. Прадстаўнікі ведамства адзначылі, што паведамяць "усе падрабязнасці потым".
У Telegram-канале Беларускага саюза журналістаў паведамляюць, што Deutsche Welle заблакіраваны "ў адпаведнасці з рашэннем Міністэрства інфармацыі". У БСЖ падкрэслілі, што выданне адзначылася серыямі прапагандысцкіх матэрыялаў аб сітуацыі ў Беларусі ў мінулым годзе.
"У прыватнасці рэсурс распаўсюджваў фэйкі аб "зніклых і згвалтаваных", "прымусовым звальненні" з Белтэлерадыёкампаніі, "дэсанце" расійскіх медыйшчыкаў з RT і іншых", - гаворыцца ў паведамленні.
Кіраўнік БСЖ Андрэй Крывашэеў адзначыў Sputnik, што на Deutsche Welle распаўсюджвалі відавочна ангажаваную і недакладную інфармацыю пра Белтэлерадыёкампанію і іншыя буйныя медыяхолдынгі.
"Ацэньваць іх трэба, хутчэй за ўсё, па амерыканскім законе FARA. Калі браць гэты акт, то Deutsche Welle уяўляе з сябе класічнага замежнага агента па амерыканскім азначэнні", – сказаў ён.
Старшыня Пастаяннай камісіі па правах чалавека, нацыянальных адносінах Платы прадстаўнікоў Генадзь Давыдзька лічыць правільным блакіраванне нямецкага выдання ў рэспубліцы.
"Правільна зрабілі! Я рэдка звяртаўся да гэтага сайта, практычна не звяртаўся. Я выдатна дасведчаны аб палітыцы (выдання – Sputnik), гэты сайт прадузяты ў адносінах да нашай краіны. Гэта адна з інфармацыйных крыніц ціску на нас", – сказаў ён.
Па словах Давыдзькі, Deutsche Welle - гэта адзін з інфармацыйных прыслужнікаў, хто спрабаваў у Беларусі здзейсніць дзяржаўны пераварот. "Гэта варожы рэсурс, які вяшчае з захопніцкімі мэтамі", - рэзюміраваў ён.
Беларусь павінна пайсці па шляху Расійскай Федэрацыі і прыняць закон аб замежных агентах па СМІ, заявіў Sputnik намеснік старшыні камісіі па міжнародных справах ніжняй палаты беларускага парламента Алег Гайдукевіч, каментуючы інфармацыю аб блакіроўцы сайта DW у Беларусі.
"Усе СМІ, якія не адносяцца да Саюзнай дзяржавы, да Беларусі, і вяшчаюць на тэрыторыі Беларусі, павінны маркіравацца, як гэта зрабіла Расія, як замежны агент. Таму што яны адстойваюць інтарэсы не Беларусі, не беларускага інфармацыйнага поля, а тых краін, якія іх фінансуюць", - заявіў Гайдукевіч.
Пры гэтым ён адзначыў прадузятасць шэрага СМІ, якія датычацца беларускай тэматыкі.
"Таму пра аб'ектыўнасць гаворкі быць не можа. Зрабіла так Расія, я лічу, што і мы таксама павінны прымаць такі закон. Каб людзі бачылі, калі яны адкрываюць той ці іншы сайт, што гэта замежны агент, які вяшчае ў інтарэсах той ці іншай краіны", - сказаў палітык.
Праца за камп'ютэрам, архіўнае фота - Sputnik Беларусь, 1920, 07.08.2021
Спартыўны сайт Тribunа.cоm прызнаны экстрэмісцкім
Чытайце таксама:
Мінінфарм назваў прычыну блакіроўкі сайта kp.by
Рэсурсы "Белсата" прызнаны ў Беларусі экстрэмісцкімі
Больш за 300 спраў распачата па фактах маніторынгу СМІ - Генпракуратура
Стужка навiн
0
Спачатку новыяСпачатку старыя
loader
У эфіры
Заголовок открываемого материала