https://bel.sputnik.by/20230928/kaptalnaga-ramontu-trasy-m1-pakul-shto-ne-budze-1079822111.html
Капітальнага рамонту трасы М1 пакуль што не будзе
Капітальнага рамонту трасы М1 пакуль што не будзе
Sputnik Беларусь
Да пытання капрамонту Мінтранс прапануе вярнуцца пасля прывядзення ў парадак сеткі мясцовых аўтадарог. 28.09.2023, Sputnik Беларусь
2023-09-28T12:54+0300
2023-09-28T12:54+0300
2023-09-28T12:54+0300
транспарт
міністэрства транспарту рб
аўто
дарогі
рамонт
фінансаванне
у беларусі
беларусь
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/101670/13/1016701339_0:0:3288:1850_1920x0_80_0_0_846ae8005250a1f1d8d4f8af5520e15a.jpg
МІНСК, 28 вер – Sputnik. Рэканструкцыя самай вялікай аўтамабільнай дарогі ў Беларусі Брэст – Мінск – мяжа Расіі адкладаецца, паведаміў начальнік упраўлення развіцця аўтамабільных дарог Мінтранса Беларусі Сяргей Лявончык на прэс-канферэнцыі ў чацвер, перадае карэспандэнт Sputnik.Праект поўнай рэканструкцыі трасы абмяркоўваўся ў рэспубліцы ў апошнія гады. Эксперты і дарожнікі не раз канстатавалі, што траса, пабудаваная ў свой час да Алімпіяды-80, мае патрэбу ў татальным рамонце.Паводле яго слоў, у праекце рэканструкцыі была ўказана "сур’ёзная сума", і пакуль што складана казаць аб капітальным рамонце трасы."Я думаю, што да гэтага пытання можна будзе вярнуцца, калі мы прывядзем усю апорную нашу мясцовую сетку (дарог) у парадак, рэспубліканскія дарогі ў цэлым у вельмі добрым стане. Калі мы гэта зробім, нам ужо будзе па сілах перайсці на такія маштабныя праекты", - канстатаваў прадстаўнік транспартнага ведамства.Дарагая "алімпійка"У маі 2021 года Аляксей Ляхновіч, які на той момант займаў пасаду першага намесніка міністра транспарту і камунікацый Беларусі (цяпер - міністр), расказаў у інтэрв’ю Sputnik, што рэканструкцыю беларускага ўчастка трасы М-1/Е30 плануецца рэалізаваць да 2030 года.Арыенціровачны кошт работ ацэньваўся амаль у два мільярды долараў. Паводле яго слоў, Мінтранс вёў перагаворы з некалькімі міжнароднымі фінансавымі інстытутамі аб удзеле ў фінансаванні праекта.>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"Чытайце таксама:
беларусь
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2023
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Навіны
ru_BY
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/101670/13/1016701339_224:0:2955:2048_1920x0_80_0_0_c41de95468b2eda7ed837ccfde073bc7.jpgSputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
транспарт, міністэрства транспарту рб, аўто, дарогі, рамонт, фінансаванне, у беларусі, беларусь
транспарт, міністэрства транспарту рб, аўто, дарогі, рамонт, фінансаванне, у беларусі, беларусь
Капітальнага рамонту трасы М1 пакуль што не будзе
Да пытання капрамонту Мінтранс прапануе вярнуцца пасля прывядзення ў парадак сеткі мясцовых аўтадарог.
МІНСК, 28 вер – Sputnik. Рэканструкцыя самай вялікай аўтамабільнай дарогі ў Беларусі Брэст – Мінск – мяжа Расіі адкладаецца, паведаміў начальнік упраўлення развіцця аўтамабільных дарог Мінтранса Беларусі Сяргей Лявончык на прэс-канферэнцыі ў чацвер, перадае карэспандэнт Sputnik.
Праект поўнай рэканструкцыі трасы абмяркоўваўся ў рэспубліцы ў апошнія гады. Эксперты і дарожнікі не раз канстатавалі, што траса, пабудаваная ў свой час да Алімпіяды-80, мае патрэбу ў татальным рамонце.
"У нас сапраўды была распрацавана канцэпцыя рэканструкцыі гэтай дарогі з давядзеннем яе да параметраў аўтамагістралі – гэта значыць да катэгорыі I-а. З улікам сур’ёзных фінансавых выдаткаў, якія запатрабуе гэты праект, было прынята рашэнне, што пакуль што не будзем праводзіць рэканструкцыю дарогі. Разам з тым, будзем весці рамонт тых участкаў, якія неабходны для падтрымання гэтай дарогі ў нармальным стане", - сказаў Лявончык.
Паводле яго слоў, у праекце рэканструкцыі была ўказана "сур’ёзная сума", і пакуль што складана казаць аб капітальным рамонце трасы.
"Я думаю, што да гэтага пытання можна будзе вярнуцца, калі мы прывядзем усю апорную нашу мясцовую сетку (дарог) у парадак, рэспубліканскія дарогі ў цэлым у вельмі добрым стане. Калі мы гэта зробім, нам ужо будзе па сілах перайсці на такія маштабныя праекты", - канстатаваў прадстаўнік транспартнага ведамства.
У маі 2021 года Аляксей Ляхновіч, які на той момант займаў пасаду першага намесніка міністра транспарту і камунікацый Беларусі (цяпер - міністр), расказаў у інтэрв’ю Sputnik, што
рэканструкцыю беларускага ўчастка трасы М-1/Е30 плануецца рэалізаваць да 2030 года.
Арыенціровачны кошт работ ацэньваўся амаль у два мільярды долараў. Паводле яго слоў, Мінтранс вёў перагаворы з некалькімі міжнароднымі фінансавымі інстытутамі аб удзеле ў фінансаванні праекта.
>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте" Пуцін прапанаваў
пабудаваць высакахуткасную магістраль паміж Масквой і Мінскам