Крывашлыкаў: у любым крызісе прэс-служба павінна спачатку разабрацца

© Sputnik / Виктор ТолочкоКіраўнік прэс-службы Дырэкцыі па камунікацыях медыягрупы "Россия сегодня" Антон Крывашлыкаў
Кіраўнік прэс-службы Дырэкцыі па камунікацыях медыягрупы Россия сегодня Антон Крывашлыкаў - Sputnik Беларусь, 1920, 31.01.2024
Падпісацца
Прадстаўнік медыягрупы "Россия сегодня" правёў у Мінску майстар-клас для беларускіх калег з прэс-службаў у рамках праекта SputnikPro.
МІНСК, 31 сту – Sputnik. Калі ўзнікае крызісная сітуацыя, прэс-службе найперш трэба разабрацца, заявіў кіраўнік прэс-службы Дырэкцыі па камунікацыях медыягрупы "Россия сегодня" Антон Крывашлыкаў падчас майстар-класа SputnikPro у мультымедыйным прэс-цэнтры Sputnik Беларусь.
"Рэагаваць бяздумна ў крызіснай сітуацыі – некарэктна абсалютна, нягледзячы на ​​часовы прэсінг", - лічыць Крывашлыкаў.
Эксперт падкрэсліў, што ў такіх выпадках трэба браць паўзу і думаць над тым, як не нашкодзіць – перш за ўсё свайму супрацоўніку. Неабходна і сфарміраваць канструктыўную пазіцыю арганізацыі.
Далей трэба зразумець, на што трэба паўплываць і адкуль менавіта зыходзіць пагроза. Калі гэта апазіцыйныя СМІ з невялікімі ахопамі, дык не варта і рэагаваць.
Акрамя таго, трэба вызначыць і характар ​​пагрозы. Часам крызісная сітуацыя ствараецца ненаўмысна. Да прыкладу, гэта дваякае прачытанне загалоўка ў нейкім СМІ. Пры канструктыўным дыялогу яго рэальна выправіць. Не варта адразу запускаць у адказ шырокую інфармацыйную акцыю, якая можа пагоршыць становішча.
Прадстаўнік "России сегодня" таксама звярнуў увагу, што асноўная сутнасць працы прэс-службы медыягрупы крыху адрозніваецца ад класічнага функцыяналу. Напрыклад, часта прэс-службы адыгрываюць ахоўную ролю. У медыягрупе ж стаіць задача прасоўванне дзейнасці арганізацыі.
"Мы працуем у канкурэнтным рынку, асабліва гэта датычыцца міжнароднай нашай дзейнасці", - адзначыў Крывашлыкаў.
Здаровая сяброўская канкурэнцыя ёсць у групы і на расійскім медыя-рынку.
"Наша задача зрабіць так, каб у прэс-рэлізе былі асвечаны асноўныя ключавыя аспекты дзейнасці медыягрупы, і забяспечыць пазіцыянаванне ў якасці лідара расійскай і зноў жа міжнароднай медыясферы", - дадаў ён.
Таксама важна і атрымаць водгук у СМІ пры запуску новых праектаў. Напрыклад, не так даўно медыягрупа пачала вяшчаць у Ліване на частаце, на якой раней працавала брытанскае Бі-Бі-Сі. У выніку ў мас-медыя было 122 згадкі пра старт гэтага праекта, у тым ліку 80 – у арабскіх СМІ.
>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"
SputnikPro: прэс-служба – алгарытмы паспяховай працы - Sputnik Беларусь, 1920, 31.01.2024
Крывашлыкаў: журналістаў "Россия сегодня" прасуюць з-за паспяховасці
Стужка навiн
0