Бітва за чытача: як зацікавіць карыстальнікаў у Тelegram

© SputnikSputnikPro 9 красавіка 2024 года
SputnikPro 9 красавіка 2024 года - Sputnik Беларусь, 1920, 09.04.2024
Падпісацца
Эксперт звярнуў увагу на тое, што ў месенджары ўзнік дысбаланс паміж чытачамі і аўтарамі каналаў і за карыстальніка даводзіцца змагацца.
МІНСК, 9 кра – Sputnik. Важна рабіць у інфармацыйным Тelegram-канале зразумелыя і цікавыя пасты, гэта прыцягне аўдыторыю, заявіў шэф-рэдактар ​​Дырэкцыі мультымедыйных цэнтраў Sputnik у краінах блізкага замежжа і Балтыі медыягрупы "Россия сегодня" Аляксандр Самахвалаў у прэс-цэнтры Sputnik Беларусь.
Паводле яго слоў, год-два таму Тelegram-каналы раслі самі па сабе: людзі прыходзілі і падпісваліся на каналы, якія ім цікавыя. Цяпер сітуацыя памянялася.
"Усе, хто хацеў чытаць навіны, ужо прыйшлі, а людзі, якія хочуць пісаць і заводзяць каналы, яшчэ не вычарпаны, таму ўзнікае нейкі дысбаланс", - сказаў Самахвалаў.
Ён адзначыў, што колькасць падпісак у Telegram нармальнага чытача (не журналіста ці рэдактара) моцна абмежавана. Звычайна чалавек падпісаны на адзін-тры каналы навін і яшчэ некалькі па інтарэсах.
Навіннікі б’юцца за тое, каб трапіць у гэтыя адзін-тры каналы і стаць для чалавека крыніцай інфармацыі.
"Гэта надзвычай цяжкая задача. Варыянта тут два: публікаваць тое, чаго няма ў іншых. Другое – публікаваць тое, што ёсць у іншых, але рабіць гэта цікавей і больш зразумела, чым у іншых. Нам больш паходзіць другі варыянт", - дадаў Самахвалаў.
Справа ў тым, што глабальная інфармацыя, як правіла, ёсць ва ўсіх. Напрыклад, калі прэзідэнт Беларусі некуды прыехаў, то пра гэта вядома шырокаму колу СМІ, таму ў такіх выпадках неабходна шукаць свой пункт падачы.
© Sputnik / Александр ЖибульМайстар-клас SputnikPro 9 красавіка 2024 года
Мастер-класс SputnikPro 9 апреля 2024 - Sputnik Беларусь, 1920, 09.04.2024
Майстар-клас SputnikPro 9 красавіка 2024 года
SputnikPro – міжнародны асветніцкі праект у галіне медыя, ініцыяваны агенцтвам Sputnik. Гэта сістэма ўнікальных семінараў, лекцый і майстар-класаў лепшых расійскіх і замежных медыяменеджараў, экспертаў і вядучых спецыялістаў агенцтва для журналістаў, прэс-сакратароў, блогераў і студэнтаў старэйшых курсаў профільных аддзяленняў ВНУ.
Навучальныя модулі SputnikPro прайшлі ўжо ў 24 краінах: ад Арменіі да Індыі, ад Грэцыі да Кітая. Усяго з сакавіка 2018 года ў праекце прынялі ўдзел больш за 10 тысяч чалавек з 80 краін.
>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"
SputnikPro 9 красавіка 2024 года - Sputnik Беларусь, 1920, 09.04.2024
Эксперт назваў самую вялікую памылку пры працы ў Тelegram
Стужка навiн
0