https://bel.sputnik.by/20240409/btva-za-chytacha-yak-zatskavts-karystalnka-u-telegram-1085318795.html
Бітва за чытача: як зацікавіць карыстальнікаў у Тelegram
Бітва за чытача: як зацікавіць карыстальнікаў у Тelegram
Sputnik Беларусь
Эксперт звярнуў увагу на тое, што ў месенджары ўзнік дысбаланс паміж чытачамі і аўтарамі каналаў і за карыстальніка даводзіцца змагацца. 09.04.2024, Sputnik Беларусь
2024-04-09T12:40+0300
2024-04-09T12:40+0300
2024-04-09T13:05+0300
sputnikpro
sputnik беларусь
мультымедыйны прэс-цэнтр sputnik беларусь
смі
telegram
меркаванне
медыягрупа "россия сегодня"
грамадства
у беларусі
беларусь
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/07e8/04/09/1085319438_0:67:1280:787_1920x0_80_0_0_864b7dbef8739bb4b68554ff768a931e.jpg
МІНСК, 9 кра – Sputnik. Важна рабіць у інфармацыйным Тelegram-канале зразумелыя і цікавыя пасты, гэта прыцягне аўдыторыю, заявіў шэф-рэдактар Дырэкцыі мультымедыйных цэнтраў Sputnik у краінах блізкага замежжа і Балтыі медыягрупы "Россия сегодня" Аляксандр Самахвалаў у прэс-цэнтры Sputnik Беларусь.Паводле яго слоў, год-два таму Тelegram-каналы раслі самі па сабе: людзі прыходзілі і падпісваліся на каналы, якія ім цікавыя. Цяпер сітуацыя памянялася.Ён адзначыў, што колькасць падпісак у Telegram нармальнага чытача (не журналіста ці рэдактара) моцна абмежавана. Звычайна чалавек падпісаны на адзін-тры каналы навін і яшчэ некалькі па інтарэсах.Навіннікі б’юцца за тое, каб трапіць у гэтыя адзін-тры каналы і стаць для чалавека крыніцай інфармацыі."Гэта надзвычай цяжкая задача. Варыянта тут два: публікаваць тое, чаго няма ў іншых. Другое – публікаваць тое, што ёсць у іншых, але рабіць гэта цікавей і больш зразумела, чым у іншых. Нам больш паходзіць другі варыянт", - дадаў Самахвалаў.Справа ў тым, што глабальная інфармацыя, як правіла, ёсць ва ўсіх. Напрыклад, калі прэзідэнт Беларусі некуды прыехаў, то пра гэта вядома шырокаму колу СМІ, таму ў такіх выпадках неабходна шукаць свой пункт падачы.SputnikPro – міжнародны асветніцкі праект у галіне медыя, ініцыяваны агенцтвам Sputnik. Гэта сістэма ўнікальных семінараў, лекцый і майстар-класаў лепшых расійскіх і замежных медыяменеджараў, экспертаў і вядучых спецыялістаў агенцтва для журналістаў, прэс-сакратароў, блогераў і студэнтаў старэйшых курсаў профільных аддзяленняў ВНУ.Навучальныя модулі SputnikPro прайшлі ўжо ў 24 краінах: ад Арменіі да Індыі, ад Грэцыі да Кітая. Усяго з сакавіка 2018 года ў праекце прынялі ўдзел больш за 10 тысяч чалавек з 80 краін.>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"
https://bel.sputnik.by/20240409/ekspert-nazva-samuyu-vyalkuyu-pamylku-pry-pratsy--telegram-1085317186.html
беларусь
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Навіны
ru_BY
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/07e8/04/09/1085319438_72:0:1209:853_1920x0_80_0_0_b383585f7991c3f66de05013b7645da2.jpgSputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
sputnikpro, sputnik беларусь, мультымедыйны прэс-цэнтр sputnik беларусь, смі, telegram, меркаванне, медыягрупа "россия сегодня", грамадства, у беларусі, беларусь
sputnikpro, sputnik беларусь, мультымедыйны прэс-цэнтр sputnik беларусь, смі, telegram, меркаванне, медыягрупа "россия сегодня", грамадства, у беларусі, беларусь
Бітва за чытача: як зацікавіць карыстальнікаў у Тelegram
12:40 09.04.2024 (абноўлена: 13:05 09.04.2024) Эксперт звярнуў увагу на тое, што ў месенджары ўзнік дысбаланс паміж чытачамі і аўтарамі каналаў і за карыстальніка даводзіцца змагацца.
МІНСК, 9 кра – Sputnik. Важна рабіць у інфармацыйным Тelegram-канале зразумелыя і цікавыя пасты, гэта прыцягне аўдыторыю, заявіў шэф-рэдактар Дырэкцыі мультымедыйных цэнтраў Sputnik у краінах блізкага замежжа і Балтыі медыягрупы "Россия сегодня" Аляксандр Самахвалаў у прэс-цэнтры Sputnik Беларусь.
Паводле яго слоў, год-два таму Тelegram-каналы раслі самі па сабе: людзі прыходзілі і падпісваліся на каналы, якія ім цікавыя. Цяпер сітуацыя памянялася.
"Усе, хто хацеў чытаць навіны, ужо прыйшлі, а людзі, якія хочуць пісаць і заводзяць каналы, яшчэ не вычарпаны, таму ўзнікае нейкі дысбаланс", - сказаў Самахвалаў.
Ён адзначыў, што колькасць падпісак у Telegram нармальнага чытача (не журналіста ці рэдактара) моцна абмежавана. Звычайна чалавек падпісаны на адзін-тры каналы навін і яшчэ некалькі па інтарэсах.
Навіннікі б’юцца за тое, каб трапіць у гэтыя адзін-тры каналы і стаць для чалавека крыніцай інфармацыі.
"Гэта надзвычай цяжкая задача. Варыянта тут два: публікаваць тое, чаго няма ў іншых. Другое – публікаваць тое, што ёсць у іншых, але рабіць гэта цікавей і больш зразумела, чым у іншых. Нам больш паходзіць другі варыянт", - дадаў Самахвалаў.
Справа ў тым, што глабальная інфармацыя, як правіла, ёсць ва ўсіх. Напрыклад, калі прэзідэнт Беларусі некуды прыехаў, то пра гэта вядома шырокаму колу СМІ, таму ў такіх выпадках неабходна шукаць свой пункт падачы.
SputnikPro – міжнародны асветніцкі праект у галіне медыя, ініцыяваны агенцтвам Sputnik. Гэта сістэма ўнікальных семінараў, лекцый і майстар-класаў лепшых расійскіх і замежных медыяменеджараў, экспертаў і вядучых спецыялістаў агенцтва для журналістаў, прэс-сакратароў, блогераў і студэнтаў старэйшых курсаў профільных аддзяленняў ВНУ.
Навучальныя модулі SputnikPro прайшлі ўжо ў 24 краінах: ад Арменіі да Індыі, ад Грэцыі да Кітая. Усяго з сакавіка 2018 года ў праекце прынялі ўдзел больш за 10 тысяч чалавек з 80 краін.
>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"