https://bel.sputnik.by/20240413/nan-rukhavk-u-belaruskm-elektrakary-budze-aychynny-1085313350.html
НАН: рухавік у беларускім электракары будзе айчынны
НАН: рухавік у беларускім электракары будзе айчынны
Sputnik Беларусь
Прадстаўнік Аб’яднанага інстытута машынабудавання НАН Беларусі расказаў, хто будзе рабіць кампаненты для айчыннага электрамабіля. 13.04.2024, Sputnik Беларусь
2024-04-13T10:51+0300
2024-04-13T10:51+0300
2024-04-13T10:51+0300
аўто
электрамабіль
у беларусі
беларусь
навіны
нан беларусі
навука і тэхналогіі
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/103089/35/1030893577_0:156:1500:1000_1920x0_80_0_0_e026c68acf6030238daba4e2f2902903.jpg
МІНСК, 13 кра – Sputnik. ААТ "Магілёўліфтмаш" будзе выпускаць рухавікі для беларускіх электрамабіляў, паведаміў гендырэктар Аб’яднанага інстытута машынабудавання Нацыянальнай акадэміі навук (НАН) Беларусі Сяргей Паддубка.Кіраўнік інстытута нагадаў, што ў студзені 2024 года прэзідэнту Беларусі Аляксандру Лукашэнку паказалі доследны ўзор электрамабіля – BELGEE Е-X50. Ён сабраны ў Аб’яднаным інстытуце машынабудавання на аснове аўтамабіля BELGEE Х50 з бензінавым рухавіком.Раней Лукашэнка даручыў да 1 студзеня 2025 года наладзіць вытворчасць электрамабіля на базе згаданага X50 на заводзе "БелДжы" ў Мінскай вобласці.Віцэ-прэм’ер Пётр Пархомчык, у сваю чаргу, адзначыў, што для гэтага трэба стварыць вытворчыя магутнасці для выпуску адсутных кампанентаў, зрабіць доследна-прамысловую партыю і закончыць сертыфікацыю машын.Як вынікае з прэзентацыйнага роліка Аб’яднанага інстытута машынабудавання НАН, размешчанага на сайце, магутнасць рухавіка аўто – 80 кВт. Падрыхтаваная маса электрамабіля пры гэтым больш, чым у "бензінавай" мадэлі Х50: 1815 і 1415 кг адпаведна. Дарожны прасвет у электрамабіля меншы за базавую машыну: 165 і 180 мм. Прывад у абодвух выпадках пярэдні. Максімальная хуткасць бензінавай машыны – 190 км/г, а электрычнай – 130-145 км/г. Тэставы заезд выпрабавальнага ўзору быў у снежні 2023 года.>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"
https://bel.sputnik.by/20240407/kamtet-dzyarzhkantrolyu-pacha-zbrats-skarg-na-yakasts-darog-1085159521.html
беларусь
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Навіны
ru_BY
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/103089/35/1030893577_97:0:1430:1000_1920x0_80_0_0_143322daf85b4e5fee2f173673c4cc5f.jpgSputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
аўто, электрамабіль, у беларусі, беларусь, навіны , нан беларусі, навука і тэхналогіі
аўто, электрамабіль, у беларусі, беларусь, навіны , нан беларусі, навука і тэхналогіі
НАН: рухавік у беларускім электракары будзе айчынны
Прадстаўнік Аб’яднанага інстытута машынабудавання НАН Беларусі расказаў, хто будзе рабіць кампаненты для айчыннага электрамабіля.
МІНСК, 13 кра – Sputnik. ААТ "Магілёўліфтмаш" будзе выпускаць рухавікі для беларускіх электрамабіляў, паведаміў гендырэктар Аб’яднанага інстытута машынабудавання Нацыянальнай акадэміі навук (НАН) Беларусі Сяргей Паддубка.
"Рухавікі будзе вырабляць ААТ "Магілёўліфтмаш", сілавую электроніку – ААТ "Вымяральнік" (Наваполацк), батарэі – холдынг 1AK-GROUP. Дарэчы, зараз у Беларусі ўзводзіцца цэх па зборцы літый-іонных батарэй. З Кітая нам будуць пастаўляць неабходныя ячэйкі, намі застануцца зборка і тэсціраванне элементаў сілкавання", - цытуе Паддубка выданне "Народная газета".
Кіраўнік інстытута нагадаў, што ў студзені 2024 года прэзідэнту Беларусі Аляксандру Лукашэнку паказалі доследны ўзор электрамабіля – BELGEE Е-X50. Ён сабраны ў Аб’яднаным інстытуце машынабудавання на аснове аўтамабіля BELGEE Х50 з бензінавым рухавіком.
Раней Лукашэнка даручыў да 1 студзеня 2025 года наладзіць вытворчасць электрамабіля на базе згаданага X50 на заводзе "БелДжы" ў Мінскай вобласці.
Віцэ-прэм’ер Пётр Пархомчык, у сваю чаргу, адзначыў, што для гэтага трэба стварыць вытворчыя магутнасці для выпуску адсутных кампанентаў, зрабіць доследна-прамысловую партыю і закончыць сертыфікацыю машын.
Як вынікае з прэзентацыйнага роліка Аб’яднанага інстытута машынабудавання НАН, размешчанага на сайце, магутнасць рухавіка аўто – 80 кВт. Падрыхтаваная маса электрамабіля пры гэтым больш, чым у "бензінавай" мадэлі Х50: 1815 і 1415 кг адпаведна. Дарожны прасвет у электрамабіля меншы за базавую машыну: 165 і 180 мм. Прывад у абодвух выпадках пярэдні. Максімальная хуткасць бензінавай машыны – 190 км/г, а электрычнай – 130-145 км/г. Тэставы заезд выпрабавальнага ўзору быў у снежні 2023 года.
>>> Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"