Флаги России и Беларуси - Sputnik Беларусь, 1920
Саюзная дзяржава Беларусі і Расіі
Як сёння развіваецца Саюзная дзяржава? Якія рашэнні прымаюцца для паляпшэння жыцця грамадзян Беларусі і Расіі? Апошнія навіны аб супрацоўніцтве Мінска і Масквы чытайце ў матэрыялах Sputnik.

Паўлава: у сетцы занадта шмат афіцыёзу па Саюзнай дзяржаве

© Sputnik / Алексей Мальгавко / Перайсці ў медыябанкНоўтбук
Ноўтбук - Sputnik Беларусь, 1920, 27.06.2024
Падпісацца
Эксперт міжнароднай медыягрупы "Россия сегодня" падзялілася кампетэнцыямі з моладдзю Беларусі і Расіі па рабоце ў сацсетках.
МІНСК, 27 чэр – Sputnik. Немалая частка інфармацыі аб Саюзнай дзяржаве, якую можна знайсці ў інтэрнэце, нецікавая для шырокай аўдыторыі, заявіла шэф-прадзюсер агенцтва Baltnews Аляксандра Паўлава падчас відэаканферэнцыі ў мультымедыйным прэс-цэнтры Sputnik Беларусь.
"…Што мне выпадае ў першую чаргу, калі я "забіваю" ў Google "Саюзная дзяржава" – гэта сухія прэс-рэлізы… Я ні ў якім разе не прымяншаю працу прэс-сакратароў, але для шырокага спажыўца, для шырокага карыстальніка прэс-рэлізы – не самая рэлевантная, напэўна, упакоўка кантэнту. Гэта значыць яны наўрад ці будуць чытаць нейкі сухі афіцыёз і спажываць гэтую інфармацыю", - сказала эксперт.
На яе думку, уважліва чытаць такія паведамленні будзе чалавек, які прафесійна займаецца гэтай тэмай. Гэта тычыцца не толькі паведамленняў на сайтах, звязаных з Саюзнай дзяржавай, але і акаўнтаў яе структур у сацсетках. Пры гэтым задзейнічаны не ўсе папулярныя платформы. Напрыклад, не выкарыстоўваецца TikTok, які можа даць вялізныя прагляды.
Не ўлічваецца і рознасць аўдыторыі. У розныя сацсеткі па сутнасці даецца аднолькавы кантэнт. Хоць, напрыклад, "ВКонтакте" – гэта маладыя карыстальнікі, прыкладна ад 20 да 40 гадоў, а ў "Одноклассниках" – старэйшае пакаленне.
"…Мы, на жаль, калі ставім усюды аднолькавую інфармацыю пра тую ці іншую падзею, тую ці іншую сустрэчу, не ўлічваем патрэбнасці нашай мэтавай аўдыторыі", - падкрэсліла Аляксандра Паўлава.
Адсюль, лічыць яна, выцякае іншая праблема пазіцыянавання Саюзнай дзяржавы.
"Рэальна класныя, цікавыя праекты, ініцыятывы застаюцца, на жаль, незаўважанымі для шырокай аўдыторыі... Многія не ведаюць аб магчымасцях, якія адкрывае перад імі Саюзная дзяржава", - адзначыла эксперт.
На яе думку, неабходна задумацца над стварэннем экасістэмы Саюзнай дзяржавы ў медыясферы. Для гэтага можна выкарыстоўваць розныя сацсеткі і пляцоўкі з разуменнем таго, дзе і як трэба "ўпакаваць" кантэнт.
Такую рэкамендацыю Аляксандра Паўлава дала ўдзельнікам "Школы саюзнага лідара", у якой прынялі ўдзел тры дзесяткі маладых людзей з Беларусі і Расіі. Арганізатары – Цэнтр еўразійскіх камунікацый і Фонд Гарчакова.
Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"
Праца журналістаў - Sputnik Беларусь, 1920, 13.06.2024
Саюзная дзяржава Беларусі і Расіі
Мезенцаў: парушэння тэрмінаў стварэння саюзнай медыякампаніі няма
Стужка навiн
0