Прэзідэнт: з паркоўкамі ў Мінску поўны хаос

© Sputnik / Артем БордовскийНовы паркінг на Нямізе пустуе, а прыезджыя па-ранейшаму аддаюць перавагу ставіць машыны ў дварах у цэнтры
Новы паркінг на Нямізе пустуе, а прыезджыя па-ранейшаму аддаюць перавагу ставіць машыны ў дварах у цэнтры - Sputnik Беларусь, 1920, 19.08.2024
Падпісацца
Беларускія ўлады маюць намер навесці парадак з парковачнымі месцамі для аўтамабіляў, асабліва гэта датычыцца платных зон.
МІНСК, 19 жні – Sputnik. Нацыянальны аператар інтэлектуальных транспартных сістэм, які будзе курыраваць пытанні платных дарог, парковак, фотафіксацыі парушэнняў, можа з’явіцца ў Беларусі, аб гэтым стала вядома на нарадзе кіраўніка дзяржавы Аляксандра Лукашэнкі з кіраўніцтвам Саўміна ў панядзелак.
Лукашэнка расказаў, што адзін з інвестараў яшчэ год таму прапанаваў стварыць орган, які аб’яднаў бы ўсе транспартныя інтэлектуальныя сістэмы, якія існуюць у краіне. Размова, у прыватнасці, ідзе аб зборах платы за праезд па платных дарогах, паркоўках, вагагабарытным кантролі, фотафіксацыі парушэнняў.
"Было даручана найпадрабязнейшым чынам прапрацаваць гэтую тэму ва ўрадзе. Зразумела, выключна ў дзяржаўных інтарэсах. Па крайняй меры, каб было лепш, чым цяпер, і гэта выяўлялася ў фінансах", - цытуе словы прэзідэнта яго прэс-служба.

Праблемы з паркоўкамі і на дарогах

Лукашэнка падрабязна спыніўся на тэме сталічных аўтапарковак. У гэтым пытанні яшчэ хапае надзённых праблем. Так, паводле яго слоў, нямала аматараў "заштурхаць сваю машыну куды заўгодна".
"Усім вядома, што ў плане парковак у нас поўны хаос, асабліва ў сталіцы (…) Нават пры наяўнасці платных зон, размешчаных па ўсім цэнтры, ёсць такія грамадзяне, якія аўтамабіль там паставяць, але не заплацяць", - канстатаваў ён.
На думку прэзідэнта, што ў людзей няма плацежнай дысцыпліны, а прапановы па яе ўстанаўленні з боку органаў улады таксама адсутнічаюць. Падобная сітуацыя назіраецца з перавозкай грузаў па дарогах агульнага карыстання і з захаваннем вагавых абмежаванняў. Штогод фіксуюцца тысячы парушэнняў.
"А гэта ж захаванасць нашых дарог, якія цяжкавагавы транспарт проста разбурае", - падкрэсліў беларускі лідар.

Ці патрэбен аператар?

У сувязі з гэтым Лукашэнка пацікавіўся ў членаў урада аб мэтазгоднасці з’яўлення ў краіне адзінага нацаператара, роля якога – умацаваць дарожную бяспеку і павысіць фінансавую дысцыпліну з боку вадзіцеляў.

"Які аб’ём інвестыцый спатрэбіцца для рэалізацыі праекта? Якія тэрміны акупнасці? Ці пралічаны будучыя паступленні ў бюджэт? Пакуль што я бачу, што дакладнага і яснага адказу на пастаўленыя пытанні няма", - акрэсліў кіраўнік дзяржавы.

Ён таксама задаў пытанне прысутным на нарадзе, за кошт чаго можна дабіцца эканоміі сродкаў з бюджэту і якія выгады краіне нясе прапанаваная кансалідацыя сістэм.
Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"
Машыны на дарозе - Sputnik Беларусь, 1920, 12.08.2024
Саюзная дзяржава Беларусі і Расіі
Мішусцін: дзеянне АСАГА пашыраць на Беларусь
Стужка навiн
0