https://bel.sputnik.by/20240919/zavalnyy-u-mashyn-na-vadarodze-bolsh-perspekty-chym-u-elektramablya-1089655324.html
Завальный: у машын на вадародзе больш перспектыў, чым у электрамабіляў
Завальный: у машын на вадародзе больш перспектыў, чым у электрамабіляў
Sputnik Беларусь
Дэпутаты, прамыслоўцы і прадстаўнікі газавай галіны сабраліся пад Мінскам, каб абмеркаваць перавод транспарту на газаматорнае паліва. 19.09.2024, Sputnik Беларусь
2024-09-19T11:33+0300
2024-09-19T11:33+0300
2024-09-19T11:33+0300
саюзная дзяржава беларусі і расіі
саюзная дзяржава
у беларусі
беларусь
расія
паліва
палітыка
эканоміка
транспарт
аўто
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/103388/82/1033888207_0:53:1024:629_1920x0_80_0_0_f0befd5ab858847d4b02c758caf53d83.jpg
МІНСК, 19 вер – Sputnik. Выкарыстанне газу як паліва для аўтамабіляў дасць сінэргетычны эфект для сумежных галін Саюзнай дзяржавы, заявіў першы намеснік старшыні камітэта Дзярждумы РФ па энергетыцы Павел Завальный на сумесным пасяджэнні некалькіх камісій Парламенцкага сходу Саюза Беларусі і Расіі ў кітайска-беларускім індустрыяльным парку "Вялікі камень"Дэпутат адзначыў, што адзін з плюсаў у тым, што пры выкарыстанні такога паліва няма неабходнасці субсідзіраваць цэны на яго.Ён звярнуў увагу, што на асноўных відах электрастанцый, як атамныя, так і цеплавыя, энергія на канчатковым этапе выпрацоўваецца паравой турбінай. Па гэтай прычыне ККД складае ад 20% да 30%. Калі ж наўпрост спальваць у рухавіку метан, ККД роўны каля 60%.Парламентарый згадаў новы праект БелАЗа па стварэнні самазвалаў на вадародным паліве – гэта перспектыва. Тут ёсць шэраг пераваг перад электрычнасцю, у тым ліку з-за ККД."Яшчэ незразумела, што з батарэяй рабіць. Калі ўзяць вугляродны след і сумленна яго палічыць... Электрамабіль і аўтамабіль на газаматорным паліве... Яны раўназначныя", - лічыць Завальный.Гэтую тэму парламентарыі Беларусі і Расіі, прадстаўнікі газавай галіны, навуковай, транспартнай і іншых сфер абмяркоўваюць пад Мінскам у кітайска-беларускім індустрыяльным парку "Вялікі камень". Там арганізавана сумеснае пасяджэнне камісій Парламенцкага сходу Саюза Беларусі і Расіі па энергетыцы, транспарце, прамысловасці і гандлі.Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"
https://bel.sputnik.by/20240614/groza-bolsh-za-palovu-belaza-pastalyaetstsa--rasyu-1087149946.html
беларусь
расія
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2024
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Навіны
ru_BY
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/103388/82/1033888207_58:0:966:681_1920x0_80_0_0_e60afc8e786350d5c97fb51174de0267.jpgSputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
саюзная дзяржава, у беларусі, беларусь, расія, паліва, палітыка, эканоміка, транспарт, аўто, навіны , парламенцкі сход саюза беларусі і расіі, індустрыяльны парк "вялікі камень"
саюзная дзяржава, у беларусі, беларусь, расія, паліва, палітыка, эканоміка, транспарт, аўто, навіны , парламенцкі сход саюза беларусі і расіі, індустрыяльны парк "вялікі камень"
Завальный: у машын на вадародзе больш перспектыў, чым у электрамабіляў
Дэпутаты, прамыслоўцы і прадстаўнікі газавай галіны сабраліся пад Мінскам, каб абмеркаваць перавод транспарту на газаматорнае паліва.
МІНСК, 19 вер – Sputnik. Выкарыстанне газу як паліва для аўтамабіляў дасць сінэргетычны эфект для сумежных галін Саюзнай дзяржавы, заявіў першы намеснік старшыні камітэта Дзярждумы РФ па энергетыцы Павел Завальный на сумесным пасяджэнні некалькіх камісій Парламенцкага сходу Саюза Беларусі і Расіі ў кітайска-беларускім індустрыяльным парку "Вялікі камень"
Дэпутат адзначыў, што адзін з плюсаў у тым, што пры выкарыстанні такога паліва няма неабходнасці субсідзіраваць цэны на яго.
"Таксама ёсць зачын для далейшага пераходу на вадарод", - сказаў Завальный.
Ён звярнуў увагу, што на асноўных відах электрастанцый, як атамныя, так і цеплавыя, энергія на канчатковым этапе выпрацоўваецца паравой турбінай. Па гэтай прычыне ККД складае ад 20% да 30%. Калі ж наўпрост спальваць у рухавіку метан, ККД роўны каля 60%.
Парламентарый згадаў новы праект БелАЗа па стварэнні самазвалаў на вадародным паліве – гэта перспектыва. Тут ёсць шэраг пераваг перад электрычнасцю, у тым ліку з-за ККД.
"Яшчэ незразумела, што з батарэяй рабіць. Калі ўзяць вугляродны след і сумленна яго палічыць... Электрамабіль і аўтамабіль на газаматорным паліве... Яны раўназначныя", - лічыць Завальный.
Гэтую тэму парламентарыі Беларусі і Расіі, прадстаўнікі газавай галіны, навуковай, транспартнай і іншых сфер абмяркоўваюць пад Мінскам у кітайска-беларускім індустрыяльным парку "Вялікі камень". Там арганізавана сумеснае пасяджэнне камісій Парламенцкага сходу Саюза Беларусі і Расіі па энергетыцы, транспарце, прамысловасці і гандлі.
Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"