https://bel.sputnik.by/20250205/belarus--rasya-zapuskayuts-vytvorchasts-tsyagacha-baz-yak-ne-zabvaetstsa-1093366521.html
Беларусь і Расія запускаюць вытворчасць цягача БАЗ, які "не забіваецца"
Беларусь і Расія запускаюць вытворчасць цягача БАЗ, які "не забіваецца"
Sputnik Беларусь
Саюзны 20-тоннік, імпартазамешчаны на 90%, заменіць замежныя маркі Volvo, MAN і Scania, якія пайшлі з расійскага рынку. 05.02.2025, Sputnik Беларусь
2025-02-05T14:32+0300
2025-02-05T14:32+0300
2025-02-05T14:32+0300
саюзная дзяржава беларусі і расіі
саюзная дзяржава
беларусь
расія
навіны
аўто
эканоміка
вытворчасць
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/07e9/02/05/1093364473_0:80:2000:1205_1920x0_80_0_0_48178b1d9c2bcadeb441dd7c27b2bca5.jpg
МІНСК, 5 лют – Sputnik. Новы расійска-беларускі грузавік БАЗ рыхтуюцца серыйна выпускаць у Санкт-Пецярбургу, паведаміў тэлеканал "Россия 24".БАЗ – гэта абрэвіятура Бранскага аўтамабільнага завода, які ўваходзіць у структуру холдынга "Алмаз-Антей" – як і Абухоўскі завод у Пецярбургу, дзе будзе наладжана серыйную вытворчасць. Такім чынам, прадпрыемствы ваенпрама стварылі грамадзянскую версію цягача грузападымальнасцю больш за 20 тон.Адзначаецца, што доля айчынных камплектуючых у БАЗе складзе амаль 90%. Яраслаўскі завод "Автодизель" вырабіў рухавік і 9-ступеньчатую каробку перадач, прадпрыемства "Северсталь" вырабіла стальны каркас, высакаякасны пластык – кампанія "Урал-Полимер". База кабіны таксама расійская, зроблена з нуля з кампазітных матэрыялаў.Зборка машын арганізавана на індустрыяльнай пляцоўцы ў Санкт-Пецярбургу, дзе раней выпускалі шведскія цягачы. Аднак з сыходам з Расіі кампаній Volvo, MAN і Scania вызвалілася ніша, якую хуткім часам павінен заняць БАЗ."Не забіваецца"Грузавік абсталяваны клімат-кантролем, навігацыйнай сістэмай, аўтаматычнай падпампоўкай шын і іншым карысным функцыяналам. Аўтамабіль не адчувальны да пагодных і кліматычных умоў і можа працаваць як пры –45°C, так і пры +45°C. А судзячы па апошніх краш-тэстах, БАЗ наогул можна назваць цягачом, які "не забіваецца"."Мы разбілі каля пяці аўтамабіляў і пяці кабін, гэта значыць мы прайшлі гэтыя выпрабаванні. Аўтамабілі паказалі сябе годна", - распавёў прадстаўнік Абухоўскага завода.Цяпер прадпрыемства заканчвае працэс сертыфікацыі і рыхтуецца да серыйнай зборкі.Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"
https://bel.sputnik.by/20250122/sedany-belaruskay-zbork-pachnuts-pradavats-u-ras--2025-godze-1092929259.html
беларусь
расія
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2025
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Навіны
ru_BY
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/07e9/02/05/1093364473_54:0:1939:1414_1920x0_80_0_0_ef9c424ddf8715307e41ded9ea866318.jpgSputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
саюзная дзяржава, беларусь, расія, навіны , аўто, эканоміка, вытворчасць
саюзная дзяржава, беларусь, расія, навіны , аўто, эканоміка, вытворчасць
Беларусь і Расія запускаюць вытворчасць цягача БАЗ, які "не забіваецца"
Саюзны 20-тоннік, імпартазамешчаны на 90%, заменіць замежныя маркі Volvo, MAN і Scania, якія пайшлі з расійскага рынку.
МІНСК, 5 лют – Sputnik. Новы расійска-беларускі грузавік БАЗ рыхтуюцца серыйна выпускаць у Санкт-Пецярбургу, паведаміў тэлеканал "Россия 24".
БАЗ – гэта абрэвіятура Бранскага аўтамабільнага завода, які ўваходзіць у структуру холдынга "Алмаз-Антей" – як і Абухоўскі завод у Пецярбургу, дзе будзе наладжана серыйную вытворчасць. Такім чынам, прадпрыемствы ваенпрама стварылі грамадзянскую версію цягача грузападымальнасцю больш за 20 тон.
Адзначаецца, што доля айчынных камплектуючых у БАЗе складзе амаль 90%. Яраслаўскі завод "Автодизель" вырабіў рухавік і 9-ступеньчатую каробку перадач, прадпрыемства "Северсталь" вырабіла стальны каркас, высакаякасны пластык – кампанія "Урал-Полимер". База кабіны таксама расійская, зроблена з нуля з кампазітных матэрыялаў.
"Усё ад ланжэронаў да незалежнай падвескі зроблена ў Расіі або ў партнёраў у Беларусі, а значыць, з сэрвісам праблем не будзе", - сказалі ў эфіры "Россия-24".
Зборка машын арганізавана на індустрыяльнай пляцоўцы ў Санкт-Пецярбургу, дзе раней выпускалі шведскія цягачы. Аднак з сыходам з Расіі кампаній Volvo, MAN і Scania вызвалілася ніша, якую хуткім часам павінен заняць БАЗ.
Грузавік абсталяваны клімат-кантролем, навігацыйнай сістэмай, аўтаматычнай падпампоўкай шын і іншым карысным функцыяналам. Аўтамабіль не адчувальны да пагодных і кліматычных умоў і можа працаваць як пры –45°C, так і пры +45°C. А судзячы па апошніх краш-тэстах, БАЗ наогул можна назваць цягачом, які "не забіваецца".
"Мы разбілі каля пяці аўтамабіляў і пяці кабін, гэта значыць мы прайшлі гэтыя выпрабаванні. Аўтамабілі паказалі сябе годна", - распавёў прадстаўнік Абухоўскага завода.
Цяпер прадпрыемства заканчвае працэс сертыфікацыі і рыхтуецца да серыйнай зборкі.
Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"