Государственные флаги России и Беларуси - Sputnik Беларусь, 1920
Саюзная дзяржава Беларусі і Расіі
Як сёння развіваецца Саюзная дзяржава? Якія рашэнні прымаюцца для паляпшэння жыцця грамадзян Беларусі і Расіі? Апошнія навіны аб супрацоўніцтве Мінска і Масквы чытайце ў матэрыялах Sputnik.

Грызлоў азнаёміўся з ходам рэалізацыі праекта самалёта "Асвей"

© Sputnik / Виктор ТолочкоПасол РФ у Беларусі Барыс Грызлоў падчас наведвання ААТ "558 Авіяцыйны рамонтны завод"
Пасол РФ у Беларусі Барыс Грызлоў падчас наведвання ААТ 558 Авіяцыйны рамонтны завод - Sputnik Беларусь, 1920, 09.04.2025
Падпісацца
Беларускае прадпрыемства будзе выпускаць пасажырскі самалёт ЛМС-192 у кааперацыі з расійскімі партнёрамі.
БАРАНАВІЧЫ, 9 кра – Sputnik. Пасол РФ у Беларусі Барыс Грызлоў у сераду наведаў вытворчую пляцоўку ААТ "558 Авіяцыйны рамонтны завод", паведамляе карэспандэнт Sputnik.
У рамках азнаямлення расійскага дыпламата з прадпрыемствам дырэктар завода Ігар Кузьменка адзначыў, што асноўным відам дзейнасці ААТ з’яўляецца рамонт і мадэрнізацыя авіяцыйнай тэхнікі. Прадпрыемства адрамантавала і мадэрнізавала больш за 2 000 самалётаў і верталётаў.
"З Расійскай Федэрацыяй арганізавана цеснае ўзаемадзеянне. Мы шчыльна супрацоўнічаем з распрацоўшчыкамі і вытворцамі авіяцыйнай тэхнікі і асобных яе кампанентаў", - падкрэсліў кіраўнік прадпрыемства.
У сваю чаргу Барыс Грызлоў пацікавіўся, як прасоўваецца рэалізацыя праекта па зборцы пасажырскага самалёта "Асвей".
"З якімі расійскімі авіябудаўнічымі прадпрыемствамі вы супрацоўнічаеце?" - спытаў расійскі дыпламат.
На гэта Ігар Кузьменка адказаў, што беларускі бок азнаёміўся з вопытам прадпрыемства "АвиаСтар", авіяцыйных заводаў у Іркуцку, Казані і Новасібірску. У планах здзейсніць візіт на авіяцыйны завод у Камсамольску-на-Амуры. Шэраг рашэнняў улічаны падчас рэалізацыі праекта "Асвей".
Дырэктар прадпрыемства таксама расказаў, што цяпер завяршаецца будаўніцтва аднаго з цэхаў, дзе будзе арганізавана вытворчасць дэталей для самалётаў "Асвей" і іншых паветраных суднаў у інтарэсах расійскіх заказчыкаў.
Ігар Кузьменка таксама прадэманстраваў план далейшай рэалізацыі праекта, па якім вядзецца актыўная работа. Наперадзе ў прадпрыемства ўзвядзенне новага ангара агульнай плошчай 17 тысяч квадратных метраў, у якім будзе адбывацца поўная зборка самалёта.
"Адначасова можна будзе збіраць да шасці самалётаў тыпу "Асвей", - заявіў ён.
Пасол РФ азнаёміўся таксама з вытворчымі цэхамі завода і ацаніў узровень тэхнічных магчымасцей прадпрыемства ў Баранавічах, у тым ліку планавую рэалізацыю праекта па зборцы самалёта "Асвей".

Самалёт "Асвей"

"Асвей" ствараецца ў рамках праграмы імпартазамяшчэння. Праект стартаваў у Расіі на Уральскім заводзе грамадзянскай авіяцыі па заказе Мінпрамгандлю РФ некалькі гадоў таму. Аднак затым было прынята рашэнне прыцягнуць беларускі бок.
У 2024 годзе былі падпісаны ўсе неабходныя дакументы па ўдзеле Беларусі ў фінансаванні вопытна-канструктарскіх работ.
"Асвей" разлічаны на перавозку 19 пасажыраў і прызначаны для авіяперавозак па мясцовых і рэгіянальных паветраных лініях. Эксплуатацыя самалёта магчыма як у пасажырскім, грузавым, так і грузапасажырскім варыянце.
Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"
558 авіяцыйны рамонтны завод - Sputnik Беларусь, 1920, 02.04.2025
Саюзная дзяржава Беларусі і Расіі
Серыйная вытворчасць самалёта "Асвей" пачнецца ў 2028 годзе
Стужка навiн
0