https://bel.sputnik.by/20250411/samakhvala-nfarmuzrushenn--magchymasts-nabrats-padpschyka-u-telegram-1095338199.html
Самахвалаў: інфармузрушэнні – магчымасць набраць падпісчыкаў у Telegram
Самахвалаў: інфармузрушэнні – магчымасць набраць падпісчыкаў у Telegram
Sputnik Беларусь
Інфармацыя можа паступаць як ад афіцыйных органаў і СМІ, так і, па сутнасці, ад ананімных Telegram-каналаў, з якімі складана канкурыраваць. 11.04.2025, Sputnik Беларусь
2025-04-11T12:35+0300
2025-04-11T12:35+0300
2025-04-11T12:35+0300
sputnikpro
мультымедыйны прэс-цэнтр sputnik беларусь
sputnik беларусь
медыягрупа "россия сегодня"
смі
грамадства
сацсеткі
у беларусі
беларусь
telegram
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/07e9/04/0b/1095333665_162:367:1215:960_1920x0_80_0_0_a2d0977465b55f051780cc9fc0872d78.jpg
МІНСК, 11 кра – Sputnik. Перыяд інфармацыйных узрушэнняў з’яўляецца магчымасцю набраць падпісчыкаў у Telegram натуральным шляхам, паведаміў намеснік начальніка ўпраўлення Дырэкцыі мультымедыйных цэнтраў Sputnik у краінах блізкага замежжа і Балтыі міжнароднай медыягрупы "Россия сегодня" Аляксандр Самахвалаў на майстар-класе SputnikPro у мультымедыйным прэс-цэнтры Sputnik Беларусь.Але на гэтай інфармацыйнай прасторы інфармацыя можа паступаць як ад афіцыйных органаў і СМІ, так і, па сутнасці, ад ананімных Telegram-каналаў."Канкурыраваць з такімі каналамі складана. Аднак, на мой погляд, апошнім часам пачаўся працэс ледзь улоўнага пералому: людзі, спажыўцы навін, зноў пацягнуліся да брэндаў. Яны пачынаюць стамляцца ад так званага "хайпа", на якім пабудавана работа многіх такіх каналаў", - сказаў Самахвалаў.Такім чынам, па словах намесніка начальніка ўпраўлення, перыяд інфармацыйных узрушэнняў – гэта той рэдкі выпадак, калі можна набраць падпісчыкаў у Telegram натуральным шляхам, не звяртаючыся да рэкламы. Але галоўнай мэтай усё роўна застаецца ўтрыманне ўвагі аўдыторыі.Паводле слоў Самахвалава, утрымаць чытачоў і падпісчыкаў можна паказам інфармацыі аб гэтай падзеі, трэба пастаянна выпускаць адпаведныя пасты з навінамі. У такім выпадку нават перастае дзейнічаць норма інтэрвалу паміж публікацыямі.Што такое SputnikProSputnikPro – міжнародны асветніцкі праект у галіне медыя, ініцыяваны агенцтвам Sputnik. Гэта сістэма ўнікальных семінараў, лекцый і майстар-класаў лепшых расійскіх і замежных медыяменеджараў, экспертаў і вядучых спецыялістаў агенцтва для журналістаў, прэс-сакратароў, блогераў і студэнтаў старшых курсаў профільных аддзяленняў ВНУ.Навучальныя модулі SputnikPro прайшлі ўжо ў 24 краінах: ад Арменіі да Індыі, ад Грэцыі да Кітая. З 2018 года сустрэчы ў вочным фармаце прайшлі ў 24 краінах і больш чым у 80 у анлайн-фармаце. Колькасць удзельнікаў SputnikPro перавышае 12 700 чалавек.Sputnik – міжнароднае інфармацыйнае агенцтва і радыё, частка медыягрупы "Россия сегодня". Sputnik аб’ядноўвае інтэрнэт-сайты на дзясятках моў, аналагавае і лічбавае радыёвяшчанне і стужкі навін на англійскай, арабскай, іспанскай, кітайскай і фарсі. Аўдыторыя інфармацыйных рэсурсаў Sputnik складае каля 21 мільёна наведвальнікаў у месяц, агульная колькасць падпісчыкаў у сацсетках перавышае 26 мільёнаў. Галаўны офіс Sputnik знаходзіцца ў Маскве.Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"
https://bel.sputnik.by/20250411/samakhvala-telegram-mozhna-lchyts-galonym-paltychnym-nfarmresursam-1095336382.html
беларусь
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2025
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Навіны
ru_BY
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/07e9/04/0b/1095333665_0:0:1280:960_1920x0_80_0_0_e5c2f035b23b0eb98269606b13cebeb4.jpgSputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
sputnikpro, мультымедыйны прэс-цэнтр sputnik беларусь, sputnik беларусь, медыягрупа "россия сегодня", смі, грамадства, сацсеткі, у беларусі, беларусь, telegram
sputnikpro, мультымедыйны прэс-цэнтр sputnik беларусь, sputnik беларусь, медыягрупа "россия сегодня", смі, грамадства, сацсеткі, у беларусі, беларусь, telegram
Самахвалаў: інфармузрушэнні – магчымасць набраць падпісчыкаў у Telegram
Інфармацыя можа паступаць як ад афіцыйных органаў і СМІ, так і, па сутнасці, ад ананімных Telegram-каналаў, з якімі складана канкурыраваць.
МІНСК, 11 кра – Sputnik. Перыяд інфармацыйных узрушэнняў з’яўляецца магчымасцю набраць падпісчыкаў у Telegram натуральным шляхам, паведаміў намеснік начальніка ўпраўлення Дырэкцыі мультымедыйных цэнтраў Sputnik у краінах блізкага замежжа і Балтыі міжнароднай медыягрупы "Россия сегодня" Аляксандр Самахвалаў на майстар-класе SputnikPro у мультымедыйным прэс-цэнтры Sputnik Беларусь.
"Моманты значных падзей і ўзрушэнняў – гэта шанс вырасці ў Telegram. Чалавек пачынае літаральна "пыласосіць" лічбавую прастору ў пошуках навін, якія яго цікавяць. Пры гэтым ён падпісваецца на абсалютна ўсе каналы, якія сустракае на сваім шляху па прыблізна гэтай тэматыцы", - адзначыў эксперт.
Але на гэтай інфармацыйнай прасторы інфармацыя можа паступаць як ад афіцыйных органаў і СМІ, так і, па сутнасці, ад ананімных Telegram-каналаў.
"Канкурыраваць з такімі каналамі складана. Аднак, на мой погляд, апошнім часам пачаўся працэс ледзь улоўнага пералому: людзі, спажыўцы навін, зноў пацягнуліся да брэндаў. Яны пачынаюць стамляцца ад так званага "хайпа", на якім пабудавана работа многіх такіх каналаў", - сказаў Самахвалаў.
Такім чынам, па словах намесніка начальніка ўпраўлення, перыяд інфармацыйных узрушэнняў – гэта той рэдкі выпадак, калі можна набраць падпісчыкаў у Telegram натуральным шляхам, не звяртаючыся да рэкламы. Але галоўнай мэтай усё роўна застаецца ўтрыманне ўвагі аўдыторыі.
Паводле слоў Самахвалава, утрымаць чытачоў і падпісчыкаў можна паказам інфармацыі аб гэтай падзеі, трэба пастаянна выпускаць адпаведныя пасты з навінамі. У такім выпадку нават перастае дзейнічаць норма інтэрвалу паміж публікацыямі.
"Можна выпускаць пасты хоць кожныя 30 секунд. Адзіны крытэрый – яны павінны хоць неяк суадносіцца з той падзеяй, якая цяпер цікавіць усіх", - растлумачыў эксперт.
SputnikPro – міжнародны асветніцкі праект у галіне медыя, ініцыяваны агенцтвам Sputnik. Гэта сістэма ўнікальных семінараў, лекцый і майстар-класаў лепшых расійскіх і замежных медыяменеджараў, экспертаў і вядучых спецыялістаў агенцтва для журналістаў, прэс-сакратароў, блогераў і студэнтаў старшых курсаў профільных аддзяленняў ВНУ.
Навучальныя модулі SputnikPro прайшлі ўжо ў 24 краінах: ад Арменіі да Індыі, ад Грэцыі да Кітая. З 2018 года сустрэчы ў вочным фармаце прайшлі ў 24 краінах і больш чым у 80 у анлайн-фармаце. Колькасць удзельнікаў SputnikPro перавышае 12 700 чалавек.
Sputnik – міжнароднае інфармацыйнае агенцтва і радыё, частка медыягрупы "Россия сегодня". Sputnik аб’ядноўвае інтэрнэт-сайты на дзясятках моў, аналагавае і лічбавае радыёвяшчанне і стужкі навін на англійскай, арабскай, іспанскай, кітайскай і фарсі. Аўдыторыя інфармацыйных рэсурсаў Sputnik складае каля 21 мільёна наведвальнікаў у месяц, агульная колькасць падпісчыкаў у сацсетках перавышае 26 мільёнаў. Галаўны офіс Sputnik знаходзіцца ў Маскве.
Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"