Самахвалаў: інфармузрушэнні – магчымасць набраць падпісчыкаў у Telegram

© SputnikАляксандр Самахвалаў
Аляксандр Самахвалаў - Sputnik Беларусь, 1920, 11.04.2025
Падпісацца
Інфармацыя можа паступаць як ад афіцыйных органаў і СМІ, так і, па сутнасці, ад ананімных Telegram-каналаў, з якімі складана канкурыраваць.
МІНСК, 11 кра – Sputnik. Перыяд інфармацыйных узрушэнняў з’яўляецца магчымасцю набраць падпісчыкаў у Telegram натуральным шляхам, паведаміў намеснік начальніка ўпраўлення Дырэкцыі мультымедыйных цэнтраў Sputnik у краінах блізкага замежжа і Балтыі міжнароднай медыягрупы "Россия сегодня" Аляксандр Самахвалаў на майстар-класе SputnikPro у мультымедыйным прэс-цэнтры Sputnik Беларусь.
"Моманты значных падзей і ўзрушэнняў – гэта шанс вырасці ў Telegram. Чалавек пачынае літаральна "пыласосіць" лічбавую прастору ў пошуках навін, якія яго цікавяць. Пры гэтым ён падпісваецца на абсалютна ўсе каналы, якія сустракае на сваім шляху па прыблізна гэтай тэматыцы", - адзначыў эксперт.
Але на гэтай інфармацыйнай прасторы інфармацыя можа паступаць як ад афіцыйных органаў і СМІ, так і, па сутнасці, ад ананімных Telegram-каналаў.
"Канкурыраваць з такімі каналамі складана. Аднак, на мой погляд, апошнім часам пачаўся працэс ледзь улоўнага пералому: людзі, спажыўцы навін, зноў пацягнуліся да брэндаў. Яны пачынаюць стамляцца ад так званага "хайпа", на якім пабудавана работа многіх такіх каналаў", - сказаў Самахвалаў.
Такім чынам, па словах намесніка начальніка ўпраўлення, перыяд інфармацыйных узрушэнняў – гэта той рэдкі выпадак, калі можна набраць падпісчыкаў у Telegram натуральным шляхам, не звяртаючыся да рэкламы. Але галоўнай мэтай усё роўна застаецца ўтрыманне ўвагі аўдыторыі.
© Sputnik / Виктор ТолочкоМайстар-клас SputnikPro ад Аляксандра Самахвалава
Мастер-класс SputnikPro от Александра Самохвалова - Sputnik Беларусь, 1920, 11.04.2025
Майстар-клас SputnikPro ад Аляксандра Самахвалава
Паводле слоў Самахвалава, утрымаць чытачоў і падпісчыкаў можна паказам інфармацыі аб гэтай падзеі, трэба пастаянна выпускаць адпаведныя пасты з навінамі. У такім выпадку нават перастае дзейнічаць норма інтэрвалу паміж публікацыямі.
"Можна выпускаць пасты хоць кожныя 30 секунд. Адзіны крытэрый – яны павінны хоць неяк суадносіцца з той падзеяй, якая цяпер цікавіць усіх", - растлумачыў эксперт.

Што такое SputnikPro

SputnikPro – міжнародны асветніцкі праект у галіне медыя, ініцыяваны агенцтвам Sputnik. Гэта сістэма ўнікальных семінараў, лекцый і майстар-класаў лепшых расійскіх і замежных медыяменеджараў, экспертаў і вядучых спецыялістаў агенцтва для журналістаў, прэс-сакратароў, блогераў і студэнтаў старшых курсаў профільных аддзяленняў ВНУ.
Навучальныя модулі SputnikPro прайшлі ўжо ў 24 краінах: ад Арменіі да Індыі, ад Грэцыі да Кітая. З 2018 года сустрэчы ў вочным фармаце прайшлі ў 24 краінах і больш чым у 80 у анлайн-фармаце. Колькасць удзельнікаў SputnikPro перавышае 12 700 чалавек.
Sputnik – міжнароднае інфармацыйнае агенцтва і радыё, частка медыягрупы "Россия сегодня". Sputnik аб’ядноўвае інтэрнэт-сайты на дзясятках моў, аналагавае і лічбавае радыёвяшчанне і стужкі навін на англійскай, арабскай, іспанскай, кітайскай і фарсі. Аўдыторыя інфармацыйных рэсурсаў Sputnik складае каля 21 мільёна наведвальнікаў у месяц, агульная колькасць падпісчыкаў у сацсетках перавышае 26 мільёнаў. Галаўны офіс Sputnik знаходзіцца ў Маскве.
Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"
Месенджар Telegram  - Sputnik Беларусь, 1920, 11.04.2025
Самахвалаў: Telegram можна лічыць галоўным палітычным інфармрэсурсам
Стужка навiн
0