https://bel.sputnik.by/20250512/budantstva-kaltsavoy-ln-metro-pachnetstsa--mnsku--2026-godze-1096240527.html
Будаўніцтва кальцавой лініі метро пачнецца ў Мінску ў 2026 годзе
Будаўніцтва кальцавой лініі метро пачнецца ў Мінску ў 2026 годзе
Sputnik Беларусь
Значная частка кальцавой дарогі сталічнага метрапалітэна пройдзе пад вуліцамі другога транспартнага кальца. 12.05.2025, Sputnik Беларусь
2025-05-12T09:17+0300
2025-05-12T09:17+0300
2025-05-12T09:50+0300
метро
будаўніцтва метро
мінск
транспарт
грамадскі транспарт
грамадства
у беларусі
беларусь
навіны
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/103422/48/1034224841_0:151:3001:1839_1920x0_80_0_0_8244ef26f123da4cc9459c86a13fcafe.jpg
МІНСК, 12 мая – Sputnik. Будаўніцтва чацвёртай, кальцавой лініі метрапалітэна Мінска пачнецца ў наступным годзе, адпаведнае рашэнне прынята ўжо кіраўніцтвам Мінгарвыканкама, паведаміў галоўны інжынер прадпрыемства "Сталічны транспарт і сувязь" Андрэй Іларыёнаў.Паводле яго слоў, значная частка кальцавой трасы метрапалітэна пройдзе пад вуліцамі другога транспартнага кальца.Разам з тым, як адзначыў Іларыёнаў, ужо трэба прапрацоўваць пытанні стварэння вакол новых станцый метро транспартных хабаў, перасадачных вузлоў з неабходнай інфраструктурай. Гэта неабходна, каб падвозіць жыхароў спальных раёнаў да станцый метро наземным грамадскім транспартам.У прыватнасці, побач з выхадам са станцый метро трэба будзе ўстанавіць і арганізаваць прыпынкі грамадскага транспарту і разваротныя кольцы.Іларыёнаў праінфармаваў, што гэтыя новыя вузлы плануецца арганізаваць па прынцыпе "сухіх ног" – гэта значыць будуць добраўпарадкаваны спецыяльныя прыпыначныя навесы, якія будуць сумешчаны з уваходнымі групамі станцый метро.Відавочныя плюсы"Будаўніцтва новых станцый кальцавой і транспартна-перасадачных вузлоў дасць магчымасць адчувальна знізіць нагрузку на наземны грамадскі транспарт", - адзначыў спецыяліст.Паводле яго слоў, гэта таксама дасць магчымасць скараціць і выкарыстанне асабістых аўто, што ў сваю чаргу станоўча адаб’ецца на экалагічным становішчы беларускай сталіцы. Таксама знізяцца затраты на добраўпарадкаванне вулічна-дарожнай сеткі і іншай інфраструктуры, больш раўнамерна будуць размяркоўвацца пасажырапатокі.Пры гэтым галоўны інжынер профільнага прадпрыемства зазначыў, што кальцавая лінія пройдзе праз многія сталічныя мікрараёны, кожны з якіх мае сваю спецыфіку.У сувязі з гэтым, паводле яго слоў, трэба будзе загадзя прадумваць, як рэарганізоўваць маршрутную сетку наземнага грамадскага транспарту, падладжваючы яе пад працу метро.Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"
https://bel.sputnik.by/20250306/chatsvrtuyu-vetku-metro-buduts-budavats-da-panochnaga-beraga-1094241289.html
мінск
беларусь
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2025
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Навіны
ru_BY
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/103422/48/1034224841_99:0:2762:1997_1920x0_80_0_0_f426ecac80052f433e0770dd94c35b8e.jpgSputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
метро, будаўніцтва метро, мінск, транспарт, грамадскі транспарт, грамадства, у беларусі, беларусь, навіны
метро, будаўніцтва метро, мінск, транспарт, грамадскі транспарт, грамадства, у беларусі, беларусь, навіны
Будаўніцтва кальцавой лініі метро пачнецца ў Мінску ў 2026 годзе
09:17 12.05.2025 (абноўлена: 09:50 12.05.2025) Значная частка кальцавой дарогі сталічнага метрапалітэна пройдзе пад вуліцамі другога транспартнага кальца.
МІНСК, 12 мая – Sputnik. Будаўніцтва чацвёртай, кальцавой лініі метрапалітэна Мінска пачнецца ў наступным годзе, адпаведнае рашэнне прынята ўжо кіраўніцтвам Мінгарвыканкама, паведаміў галоўны інжынер прадпрыемства "Сталічны транспарт і сувязь" Андрэй Іларыёнаў.
Паводле яго слоў, значная частка кальцавой трасы метрапалітэна пройдзе пад вуліцамі другога транспартнага кальца.
"Яна (кальцавая траса - Sputnik) будзе складацца з 17 станцый, шэсць з якіх утвараюць перасадачныя вузлы са станцыямі астатніх трох ліній, а таксама з адным або двума электрадэпо", - паведаміў галоўны інжынер прадпрыемства, яго словы прыводзіць агенцтва "Мінск-Навіны".
Разам з тым, як адзначыў Іларыёнаў, ужо трэба прапрацоўваць пытанні стварэння вакол новых станцый метро транспартных хабаў, перасадачных вузлоў з неабходнай інфраструктурай. Гэта неабходна, каб падвозіць жыхароў спальных раёнаў да станцый метро наземным грамадскім транспартам.
У прыватнасці, побач з выхадам са станцый метро трэба будзе ўстанавіць і арганізаваць прыпынкі грамадскага транспарту і разваротныя кольцы.
Іларыёнаў праінфармаваў, што гэтыя новыя вузлы плануецца арганізаваць па прынцыпе "сухіх ног" – гэта значыць будуць добраўпарадкаваны спецыяльныя прыпыначныя навесы, якія будуць сумешчаны з уваходнымі групамі станцый метро.
"Будаўніцтва новых станцый кальцавой і транспартна-перасадачных вузлоў дасць магчымасць адчувальна знізіць нагрузку на наземны грамадскі транспарт", - адзначыў спецыяліст.
Паводле яго слоў, гэта таксама дасць магчымасць скараціць і выкарыстанне асабістых аўто, што ў сваю чаргу станоўча адаб’ецца на экалагічным становішчы беларускай сталіцы. Таксама знізяцца затраты на добраўпарадкаванне вулічна-дарожнай сеткі і іншай інфраструктуры, больш раўнамерна будуць размяркоўвацца пасажырапатокі.
Пры гэтым галоўны інжынер профільнага прадпрыемства зазначыў, што кальцавая лінія пройдзе праз многія сталічныя мікрараёны, кожны з якіх мае сваю спецыфіку.
У сувязі з гэтым, паводле яго слоў, трэба будзе загадзя прадумваць, як рэарганізоўваць маршрутную сетку наземнага грамадскага транспарту, падладжваючы яе пад працу метро.
Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"