https://bel.sputnik.by/20251201/ad-aposhnkh-mestsa-da-guchnykh-peramog-gonachny-shlyakh-maz-sportato--vdea-1102147620.html
Ад апошніх месцаў да гучных перамог: гоначны шлях "МАЗ-СПОРТаўто" – відэа
Ад апошніх месцаў да гучных перамог: гоначны шлях "МАЗ-СПОРТаўто" – відэа
Sputnik Беларусь
"Чырвоныя зубры" за 15 гадоў праехалі тысячы кіламетраў і сабралі мноства трафеяў у ралійных гонках, у тым ліку на "Шаўковым шляху" і "Дакары". Гісторыю... 01.12.2025, Sputnik Беларусь
2025-12-01T15:35+0300
2025-12-01T15:35+0300
2025-12-01T15:35+0300
відэа
відэа
аўто
"маз-спортаўто"
грамадства
спорт
беларусь
у беларусі
юбілей
у свеце
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/07e9/0b/1e/1102120282_0:0:1920:1080_1920x0_80_0_0_c51e40c106a81042796c8f607d11b014.jpg
Каманда "МАЗ-СПОРТаўто" сабрала поўны камплект узнагарод "Шаўковага шляху" (дзве бронзы – 2013 і 2024, серабро-2022 і золата-2023). Таксама ў актыве беларусаў – серабро (2018) і бронза (2020) "Дакара".Учарашнія аматары за кароткі тэрмін сталі прафесійнай камандай, якая заявіла аб сабе на ўвесь свет і пацясніла нязменнага расійскага лідара "КАМАЗ-МАЙСТАР".Адным з першых пілотаў "чырвоных зуброў" стаў Аляксандр Васілеўскі. Менавіта яго экіпаж першым сярод беларусаў змог фінішаваць на "Дакары", няхай і 31-м.А пачалося ўсё з таго, што Аляксандр працаваў на заводзе МАЗ вадзіцелем-выпрабавальнікам. У 2009 годзе гендырэктар завода Аляксандр Бароўскі вырашыў стварыць гоначны грузавік і каманду па ралі-рэйдах міжнароднага ўзроўню."Задача была пастаўлена, у той час увесь Мінскі аўтамабільны завод працаваў на тое, каб стварыць спартыўны аўтамабіль. Усё было ў навінку: вучыліся самі, не прыцягваючы іншых спецыялістаў, усё рабілі сіламі канструктараў МАЗ", - успамінае Васілеўскі.Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"
беларусь
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2025
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Навіны
ru_BY
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/07e9/0b/1e/1102120282_250:0:1690:1080_1920x0_80_0_0_d095761198a5c9dc33be79a557dcc62d.jpgSputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
відэа, аўто, "маз-спортаўто", грамадства, спорт, беларусь, у беларусі, юбілей, у свеце, видео
відэа, аўто, "маз-спортаўто", грамадства, спорт, беларусь, у беларусі, юбілей, у свеце, видео
Ад апошніх месцаў да гучных перамог: гоначны шлях "МАЗ-СПОРТаўто" – відэа
"Чырвоныя зубры" за 15 гадоў праехалі тысячы кіламетраў і сабралі мноства трафеяў у ралійных гонках, у тым ліку на "Шаўковым шляху" і "Дакары". Гісторыю каманды ў інтэрв’ю Sputnik узгадвае адзін з першых пілотаў гоначных МАЗаў Аляксандр Васілеўскі.
Каманда "МАЗ-СПОРТаўто" сабрала поўны камплект узнагарод "Шаўковага шляху" (дзве бронзы – 2013 і 2024, серабро-2022 і золата-2023). Таксама ў актыве беларусаў – серабро (2018) і бронза (2020) "Дакара".
Учарашнія аматары за кароткі тэрмін сталі прафесійнай камандай, якая заявіла аб сабе на ўвесь свет і пацясніла нязменнага расійскага лідара "КАМАЗ-МАЙСТАР".
Адным з першых пілотаў "чырвоных зуброў" стаў Аляксандр Васілеўскі. Менавіта яго экіпаж першым сярод беларусаў змог фінішаваць на "Дакары", няхай і 31-м.
А пачалося ўсё з таго, што Аляксандр працаваў на заводзе МАЗ вадзіцелем-выпрабавальнікам. У 2009 годзе гендырэктар завода Аляксандр Бароўскі вырашыў стварыць гоначны грузавік і каманду па ралі-рэйдах міжнароднага ўзроўню.
"Задача была пастаўлена, у той час увесь Мінскі аўтамабільны завод працаваў на тое, каб стварыць спартыўны аўтамабіль. Усё было ў навінку: вучыліся самі, не прыцягваючы іншых спецыялістаў, усё рабілі сіламі канструктараў МАЗ", - успамінае Васілеўскі.
Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"