https://bel.sputnik.by/20251219/putsn-vytvorchasts-sukhoi-superjet-100-tsalkam-lakalzavana--rf-1102767479.html
Пуцін: вытворчасць Sukhoi Superjet 100 цалкам лакалізавана ў РФ
Пуцін: вытворчасць Sukhoi Superjet 100 цалкам лакалізавана ў РФ
Sputnik Беларусь
Расійскі прэзідэнт у час прамой лініі назваў адну з асноўных прычын росту цэн на пасажырскія авіяцыйныя перавозкі. 19.12.2025, Sputnik Беларусь
2025-12-19T17:35+0300
2025-12-19T17:35+0300
2025-12-19T17:35+0300
саюзная дзяржава
самалёт
грамадства
навіны
уладзімір пуцін
вынікі года з уладзімірам пуціным
расія
вытворчасць
імпартазамяшчэнне
палітыка
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/07e9/0a/18/1101068686_0:319:3073:2047_1920x0_80_0_0_3aab599c7cc9f18a17f749ec94010fa5.jpg
МІНСК, 19 сне – Sputnik. Авіябудаванне – гэта пытанне вострае і важнае, і ў РФ ёсць добрыя традыцыі авіябудавання, заявіў прэзідэнт Расіі Уладзімір Пуцін у пятніцу падчас прамой лініі, сумешчанай са штогадовай прэс-канферэнцыяй.Пры гэтым у краіне раней не было чыста грамадзянскага авіябудавання. Многае базіравалася на ваеннай вытворчасці, адзначыў Пуцін.Кіраўнік дзяржавы дадаў, што заходнія кампаніі, якія раней прадавалі ў РФ самалёты, перасталі супрацоўнічаць па палітычных прычынах. У гэтым, на думку Пуціна, ёсць мінус для іх, бо гэта падрывае рэпутацыю кампаній. З іншага боку, гэта добра для Расіі "ў вядомай ступені", бо гэта прымусіла расійскія прадпрыемствы працаваць."Цяпер нам дакладна патрэбны нашы сучасныя айчынныя самалёты, і рост часткова кошту білетаў на авіяперавозкі звязаны з недахопам авіяцыйнага парку", - адзначыў прэзідэнт.Ён таксама даў ацэнку і расійскаму сярэднемагістральнаму самалёту МС-21, розныя мадыфікацыі якога ўмяшчаюць ад 132 да 196 пасажыраў.Пры гэтым Пуцін падкрэсліў, што РФ мае патрэбу ў самалёце для рэгіянальных перавозак уласнай вытворчасці."Вядома, над гэтым будзем працаваць", - запэўніў прэзідэнт.Раней паведамлялася, што Расія і Беларусь працуюць над сумесным праектам па стварэнні саюзнага лёгкаматорнага самалёта "Асвей". Ён заменіць машыну L-410, якая эксплуатуецца на мясцовых і рэгіянальных лініях.Акрамя таго, заявіў Пуцін, неабходны і мадэрнізаваныя транспартныя самалёты. Такія як Іл-76 ці "Руслан" (Ан-124).Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"
https://bel.sputnik.by/20251219/vynk-goda-z-uladzmram-putsnym--translyatsyya-1102747591.html
расія
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2025
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
Навіны
ru_BY
Sputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdnn11.img.sputnik.by/img/07e9/0a/18/1101068686_153:0:2882:2047_1920x0_80_0_0_424b50f75c89da931f73a9400f327a8f.jpgSputnik Беларусь
media@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
саюзная дзяржава, самалёт, грамадства, навіны , уладзімір пуцін, вынікі года з уладзімірам пуціным, расія, вытворчасць, імпартазамяшчэнне, палітыка, эканоміка
саюзная дзяржава, самалёт, грамадства, навіны , уладзімір пуцін, вынікі года з уладзімірам пуціным, расія, вытворчасць, імпартазамяшчэнне, палітыка, эканоміка
Пуцін: вытворчасць Sukhoi Superjet 100 цалкам лакалізавана ў РФ
Расійскі прэзідэнт у час прамой лініі назваў адну з асноўных прычын росту цэн на пасажырскія авіяцыйныя перавозкі.
МІНСК, 19 сне – Sputnik. Авіябудаванне – гэта пытанне вострае і важнае, і ў РФ ёсць добрыя традыцыі авіябудавання, заявіў прэзідэнт Расіі Уладзімір Пуцін у пятніцу падчас прамой лініі, сумешчанай са штогадовай прэс-канферэнцыяй.
Пры гэтым у краіне раней не было чыста грамадзянскага авіябудавання. Многае базіравалася на ваеннай вытворчасці, адзначыў Пуцін.
"Суперджэт-100 (Sukhoi Superjet 100 Sputnik) стаў цалкам лакалізаванай нашай машынай", - сказаў Пуцін.
Кіраўнік дзяржавы дадаў, што заходнія кампаніі, якія раней прадавалі ў РФ самалёты, перасталі супрацоўнічаць па палітычных прычынах. У гэтым, на думку Пуціна, ёсць мінус для іх, бо гэта падрывае рэпутацыю кампаній. З іншага боку, гэта добра для Расіі "ў вядомай ступені", бо гэта прымусіла расійскія прадпрыемствы працаваць.
"Цяпер нам дакладна патрэбны нашы сучасныя айчынныя самалёты, і рост часткова кошту білетаў на авіяперавозкі звязаны з недахопам авіяцыйнага парку", - адзначыў прэзідэнт.
Ён таксама даў ацэнку і расійскаму сярэднемагістральнаму самалёту МС-21, розныя мадыфікацыі якога ўмяшчаюць ад 132 да 196 пасажыраў.
"Вельмі добрая машына, зусім канкурэнтаздольная на сусветных рынках", - пахваліў расійскі лідар.
Пры гэтым Пуцін падкрэсліў, што РФ мае патрэбу ў самалёце для рэгіянальных перавозак уласнай вытворчасці.
"Вядома, над гэтым будзем працаваць", - запэўніў прэзідэнт.
Раней паведамлялася, што Расія і Беларусь працуюць над сумесным праектам па стварэнні саюзнага лёгкаматорнага самалёта "Асвей". Ён заменіць машыну L-410, якая эксплуатуецца на мясцовых і рэгіянальных лініях.
Акрамя таго, заявіў Пуцін, неабходны і мадэрнізаваныя транспартныя самалёты. Такія як Іл-76 ці "Руслан" (Ан-124).
"Будзем развіваць, усё трэба, вельмі важна... Гэта высокатэхналагічная вытворчасць, якая патрабуе вельмі вялікай кааперацыі такога ж тэхналагічнага ўзроўню. Тут ёсць пытанні, якія патрабуюць дадатковых рашэнняў і пытанняў дадатковых шмат, але абавязкова ўсім гэтым будзем займацца", - сказаў кіраўнік дзяржавы.
Хочаце яшчэ больш актуальных і цікавых навін – падпісвайцеся на Telegram-канал Sputnik Беларусь, чытайце нас у Дзэн, а таксама сачыце за намі ў сацсетках "Одноклассники" і "ВКонтакте"