Першую чаргу трэцяй лініі мінскай падземкі маюць намер здаць у 2020 годзе. Будоўля не спыняецца ні на секунду — бурліць ў розных лакацыях Мінска кругласутачна і без выхадных. Сумарна на будоўлі падземкі занята каля дзвюх тысяч чалавек; абыходзіцца адзін кіламетр метро ў Мінску ў суму каля 70 мільёнаў долараў.
Па словах метрабудаўцоў, цяпер будаўніцтва ідзе па графіку. Праз пару гадоў першых пасажыраў прымуць "Кавальская слабада" на скрыжаванні вуліц Жукоўскага і Варанянскага, перасадачная "Вакзальная" у раёне чыгункі, "Плошча Францішка Багушэвіча" ля тэатра музкамедыі і "Плошча Юбілейная" на скрыжаванні Сухой і Кальварыйскай.