Нацагентства па турызме шукае ідэі для стварэння брэнда Беларусі

Ідэі лагатыпа, слогана і канцэпцыі прапануецца дасылаць у НАТ да 22 ліпеня ўключна.
Sputnik

МІНСК, 22 чэр — Sputnik. Нацыянальнае агенцтва па турызме Беларусі шукае арыгінальныя ідэі для стварэння турыстычнага брэнда краіны, пра гэта паведаміла прэс-служба Нацагентства.

Тэрмін бязвізавага знаходжання замежнікаў у Беларусі хочуць павялічыць

Агенцтва склала тэхнічнае заданне на распрацоўку эскіза лагатыпа, слогана і апісання канцэпцыі і заклікала дызайнераў, маркетолагаў і энтузіястаў турызму прыняць удзел у распрацоўцы турыстычнага брэнда.

"Распрацоўка брэнда павінна спрыяць ўзмацненню пазіцый Беларусі на высокаактаўным міжнародным турыстычным рынку з жорсткай канкурэнцыяй", — гаворыцца ў тэхнічным заданні.

Нацагентства ў якасці прыкладаў апублікавала ў дакуменце варыянты турыстычных брэндаў і слоганаў розных краін свету, а таксама ўжо распрацаваныя нацыянальныя і рэгіянальныя брэнды.

Свае ідэі прапануецца накіроўваць на электронны адрас info@belarustourism.by да 22 ліпеня ўключна.