Лукашэнка ўзяўся за рэкламу ў СМІ

Паводле слоў прэзідэнта Беларусі, грошы, якія выдзяляюцца на рэкламу, павінны заставацца ў краіне і даставацца вядучым сродкам масавай інфармацыі.
Sputnik

МІНСК, 31 сту - Sputnik. Прэзідэнт Беларусі Аляксандр Лукашэнка даручыў пераглядзець сітуацыю на рэкламным рынку краіны і абараніць яго, пра гэта кіраўнік дзяржавы заявіў на нарадзе па інфармацыйнай бяспецы ў чацвер.

Мінінфарм заблакаваў шэсць сайтаў за экстрэмізм

Беларускі лідар асобна спыніўся на стане рэкламнага рынку Беларусі. Лукашэнка адзначыў, што трэба яго засцерагчы. Сродкі, якія выдзяляюцца на рэкламныя выдаткі, не павінны выцякаць з краіны.

"Трэба паглядзець, як яго можна абараніць, калі ў гэтым ёсць пэўная патрэба. Словам, у якім кірунку, у якім кантэксце мы будзем дзейнічаць у плане рэкламы ў СМІ, каб гэтыя грошы засталіся, перш за ўсё, у нас у краіне, у вас - вядучых сродкаў масавай інфармацыі", - падкрэсліў прэзідэнт.

Нарада па інфармацыйнай бяспецы прайшла 31 студзеня. На ёй прысутнічалі кіраўнікі дзяржаўных СМІ і Адміністрацыі прэзідэнта Беларусі.

Беларускія СМІ, у прыватнасці, вядучыя тэлеканалы, неаднаразова скардзіліся на недастатковы заробак ад рэкламных паслуг. Сродкі на забеспячэнне працы дзяржаўных сродкаў масавай інфармацыі чэрпаюць з бюджэту краіны.

У 2019 годзе на СМІ вылучылі больш за 151 мільён рублёў (каля 70 мільёнаў долараў). 130 мільёнаў рублёў сыдуць на тэлебачанне і радыёвяшчанне. На "іншыя пытанні" - больш за 14 мільёнаў. Друкаваным выданняў і выдавецтвам дасталіся сціплыя 6,8 мільёна.